اخبار سیاسی

ضرغامی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر درب بهشت جیرفت ادای احترام کرد

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، ضرغامی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر درب بهشت جیرفت ادای احترام کرد.

4 مهر 1402

ترتیب بازی کردن سری فاینال فانتزی؛ کدام فاینال فانتزی را باید اول بازی کرد؟

این یکی از رایج ترین سؤال هایی است که از جانب بازیکنانی می بینیم که می خواهند قدم به دنیای این فرنچایز محبوب بگذارند و موضوعی که بحثش در فروم های آنلاین همیشه داغ است. اگر از پنج طرفدار این سؤال را بپرسید احتمالاً پنج جواب مختلف دریافت خواهید کرد.

19 شهریور 1402

در خانه ماندن؛ شغل تمام وقت جوانان چینی

جالب است که در حال حاضر در میان کاربران امریکایی دوست خانه نشین تبدیل به ترند شده است در حالی که در چین جوانان خانه نشین تر هستند. آیا دنیا به قدری درهم و پیچیده شده که ما مجبور به بازگشت به دورانی هستیم که زندگی خانگی و زندگی کاری یکی بودند؟

11 شهریور 1402

آخرین فرعون مصر چه قیافه ای داشت؟

ایلنا/ بدنبال آخرین گزارش های منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که آخرین فرعون مصر چه قیافه ای داشت؟

26 مرداد 1402

یونسکو: استفاده از تلفن هوشمند در مدارس ممنوع گردد

گزارش تازه سازمان ملل توصیه نموده است که برای مقابله با ایجاد اختلال در کلاس درس، بهبود یادگیری و یاری به محافظت از بچه ها در برابر آزار و اذیت سایبری، استفاده از تلفن های هوشمند در مدارس ممنوع شوند.

5 مرداد 1402

با این اقدامات قبض برق رایگان می گردد

اینکه 43 درصد اندازه مصرف برق در اوج بار تابستان مربوط به استفاده از سیستم های سرمایشی است، اهمیت توجه به افزایش بهره وری لوازم سرمایشی و متعاقب آن کاستن از اندازه برق مصرفی این وسایل را برای جبران ناترازی ها دوچندان می نماید.

30 تیر 1402

کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی مورد آنالیز نهاده شد.

25 تیر 1402

شرح مهم وزارت خارجه درباره دلیل تغییر محل ملاقات وزیران خارجه ایران و عربستان

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد نتایج مصاحبه های وزرای خارجه ایران و عربستان گفت؛ مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و عربستان در فضای بسیار خوب، مثبت و سازنده ای انجام شد

29 خرداد 1402

باقری کنی به امارات رفت

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به امارات سفر کرد.

25 خرداد 1402

نخست وزیر ژاپن فرزندش را از پست دولتی اخراج کرد

ایرنا نوشت:پس از انتشار عکس های نامناسب پسر نخست وزیر ژاپن در محل اقامت فومیو کیشیدا نخست وزیر این کشور، شوتارو کیشیدا پسر ارشد وی که پست دولتی دبیر اجرایی نخست وزیر را در اختیار داشت، به وسیله پدرش از این سمت اخراج شد.

10 خرداد 1402

تخریب هویت فردی کارکنان

همبستگی و اتحاد کارکنان حول رسالتی مشترک و ارزش هایی یکسان می تواند آن ها را به همکاری و مشارکت های درون سازمانی تشویق کند. همبستگی یکی از مهم ترین روش های انگیزش است و افراد از جو تیمی انرژی می گیرند. اما مسأله این است که چقدر می توان بر این هویت جمعی تاکید...

4 خرداد 1402

نادیده گرفتن زبان و خط فارسی در هویت بصری شهری

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، بیست و یکمین نشست از سلسله نشست های زبان شناخت با موضوع ارائه و آنالیز کتیبه های فارسی در آناتولی و فرارود یکم خرداد، به همت دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری و با حضور محمدرضا محمدی نجات، پژوهشگر و مستندساز، محمدجعفر محمدزاده،...

3 خرداد 1402

4 علت برای اینکه بلیط هواپیما و قطار را آنلاین بخریم

سفر همواره یک تجربه هیجان انگیز برای مردم در سراسر دنیا بوده است. با این حال، روند خرید بلیط هواپیما و قطار همواره راحت و بدون دردسر نبوده است.

19 اردیبهشت 1402

تصاویر تماشایی محافظت از یخچال زمان ناصرالدین شاه در خانی آباد

در گذر از خیابان خانی آباد فضایی سبز و زیبا می بینید با دیوارهای کاهگلی درون آن که به نظر می رسد از گذشته های خیلی دور روایت ها در سینه دارد برای بازگو کردن.

17 اردیبهشت 1402

مسجد جامع زنجان یکی از مساجد دیدنی ایران به شمار می رود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشات منتشر شده، مسجد جامع زنجان یکی از مساجد دیدنی ایران به شمار می رود.

9 اردیبهشت 1402

چراغ نفتی به کتابفروشی ها آمد

به گزارش خبرنگاران در ایلام، فرج الله صیدمحمدی، روزنامه نگار ایلامی و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی ویرا، گزیده آثار 10سال روزنامه نگاری اش(1400-1390) با عنوان چراغ نفتی در نشر زانا در 325 صفحه منتشر نموده است.

1 اردیبهشت 1402

ژاپن قرارداد 2.8 میلیارد دلاری برای فراوری انبوه موشک های دوربرد امضا کرد

ایسنا نوشت: وزارت دفاع ژاپن بیان کرد که قراردادهایی به ارزش نزدیک به 380 میلیارد ین (2.8 میلیارد دلار) با بزرگترین پیمانکار دفاعی این کشور، صنایع سنگین میتسوبیشی، برای توسعه و فراوری انبوه موشک های دوربرد برای استقرار در اوایل سال 2026 در میان نگرانی های...

24 فروردین 1402

سفر مقامات ایرانی به عربستان سعودی تا سرانجام هفته ، آغاز پروازهای ایران به عربستان و برعکس

مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه از عزیمت هیات ایرانی به عربستان تا اواخر این هفته خبر داد.

21 فروردین 1402

حضور امیر عبداللهیان در مراسم روز ملی پرچم

حسین امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت :امروز به همراه دکتر زاکانی، بعضی از اعضای محترم شورای شهر و سفرای خارجی مقیم تهران درمراسم روز ملی پرچم در مجموعه گردشگری عباس آباد شرکت کردم.

12 فروردین 1402

با میشل یئو اولین آسیایی برنده جایزه اسکار برترین بازیگر زن آشنا شوید

میشل یئو که در یک خانواده متمول مالزیایی به جهان آمد، در ابتدا به عنوان بالرین مشغول کار شد و در سال 1983 برنده مسابقه دوشیزه مالزی (Miss Malaysia) شد. او ­طی سال های بعدی با بازی در فیلم هایی همانند بله، بانو (Yes, Madam) و اَبَر پلیس (Supercop) به یکی از ستارگان زن برتر...

23 اسفند 1401
تعداد: (253)