همه اخبار و مقاله ها

اپل یا سامسونگ؛ پرفروش ترین تلفن همراه در امسال، عکس

دیجیاتو نوشت: آمارها نشان می دهند که با وجود افت فروش کلی در بازار جهانی، از نظر سهم، سامسونگ در صدر و اپل در جایگاه دوم واقع شده است.

25 مهر 1402

ثبت 2 درخت کهنسال ارسنجان فارس در فهرست آثار ملی ایران

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، محمدتقی قلعه نویی امروز، 23 مهرماه گفت: 2 میراث طبیعی فارس در فهرست آثار ملی ثبت شد.

23 مهر 1402

کشف یک سکه هفتصدساله

باستان شناسانی که در روسوکاسترو، دهکده ای واقع در جنوب شرقی بلغارستان مشغول فعالیت بودند، یک سکه نقره هفتصدساله را کشف کردند که در یک سمت آن مسیح و در سمتی دیگر یک پادشاه صربستانی را به تصویر کشیده است.

16 مهر 1402

ری را برقی به زودی رونمایی می گردد ، توضیحات مدیرعامل جتکو درباره خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی ری را برقی در آینده نزدیک اطلاع داد. وی گفت: پلتفرم دوگانه ری را برقی اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

12 مهر 1402

10 اتفاق که انتظار داریم در انیمیشن ترول ها متحد می شوند بیفتد

انیمیشن های ترول ها (Trolls) و تور جهانی ترول ها دنیای گسترده ای از موضوعات و ژانرهای موسیقی مختلف را شکل دادند. در ابتدا، ترول ها عمدتا بر موسیقی پاپ و دوستی رو به رشد و بعید بین پاپی و برانچ تمرکز داشت. پاپی، شاهزاده خانم هیجان زده و کاریزماتیک این سرزمین،...

9 مهر 1402

جاده روستایی تصویر روز ناسا شد، عکس

دیجیاتو نوشت: سفر عکاس به منظور عکاسی از شفق قطبی بر فراز دریاچه هورون به عکسی از یک پدیده غیرمنتظره در بین مسیر منجر شد.

6 مهر 1402

ضرغامی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر درب بهشت جیرفت ادای احترام کرد

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، ضرغامی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر درب بهشت جیرفت ادای احترام کرد.

4 مهر 1402

جشنواره انار جوشقان کاشان مهر امسال برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، جشنواره انار جوشقان کاشان مهر امسال برگزار می گردد.

1 مهر 1402

گروه موزه های دفینه به مدت سه روز تعطیل خواهند بود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، گروه موزه های دفینه به مدت سه روز تعطیل خواهند بود.

30 شهریور 1402

وجود مو روی لاله گوش نشانه این بیماری است

حضور موی گوش یا موی درون گوش را نباید به آسانی نادیده گرفت. اگر چشمان پنجره های روح هستند، گوش ها پنجره هایی به سمت قلب محسوب می شوند. به همین علت، ما در بخش سلامت می خواهیم به شما بگوییم که حضور موی گوش شما می تواند به عنوان یک هشدار جدی درباره سلامتی شما...

30 شهریور 1402

قیمت انواع میوه و صیفی در بازار ، جدیدترین قیمت انگور، انجیر، شلیل، موز، هلو و سیب را ببینید

تناقض عجیبی در بازار میوه وجود دارد با وجود اینکه خریدار کم است اما قیمت هم بالاست که این بر خلاف قانون عرضه و تقاضا هم است.

29 شهریور 1402

قطعی؛ تکلیف رونالدو برابر پرسپولیس تعیین شد ، قلم قرمز روی نام ستاره نامدار

آیمریک لاپورت، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو 7 بازیکنی هستند که در کاروان النصر عربستان در سفر به ایران حضور دارند اما احتمالا تالیسکا ستاره نامدار النصر خط خواهد خورد.

28 شهریور 1402

دوره آموزشی ارتقای مهارت مؤلفان آموزشی برگزار می گردد

محمد آرمند، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برگزاری دوره اصول نگارش و انتشار کتاب دانشگاهی گفت: این دوره برای توسعه تالیف کتاب به همت نشر فراعلم و با همکاری انجمن آموزش و پرورش تطبیقی برگزار می گردد. براساس تجربه ای که در سازمان سمت دارم، معمولا...

27 شهریور 1402

فیلم کریستوفر نولان را در ایران روی پرده ببینید

سینماتک خانه هنرمندان ایران خاتمه هفته با نمایش دو فیلم تِنِت و بانی و کلاید میزبان مخاطبان خواهد بود.

26 شهریور 1402

آیا می توانیم یاد بگیریم رویا هایمان را کنترل کنیم؟

هر شب بحثی را انتخاب کنید. فیلمنامه را با قوانین نمایش پردازی بنویسید. شخصیت های کم و بیش محکم بسازید. به دلخواه وارد طرح شده و از آن خارج شوید. تمام این موارد در حالی که خواب می بینید رخ می دهند؛ گویی که بیدار هستید. اتوپیای کنترل رویایمان هرگز تا این میزان...

23 شهریور 1402

برونگراترین و درونگراترین افراد به ترتیب ماه تولد

شخصیت شناسی ها یک ابزار مفید و جالب برای خودشناسی و ارتباط با دیگران است. با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که این تست ها فقط یک ابزار هستند و نمی توانند شما را به صورت کامل توصیف نمایند.

23 شهریور 1402

7 عادت سبک زندگی سالم برای پیشگیری از افسردگی

هفت عامل سبک زندگی سالم به وسیله محققان به عنوان کاهش دهنده خطر افسردگی شناسایی شده است.

22 شهریور 1402

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس

یونیماگ در ابتدا به وسیله بوهرینگر از سال 1948 تا 1951 فراوری شد. زمانی که این خودروساز لوکس فراوری آن را برعهده گرفت، یونیماگ پس از گذشت 75 سال هنوز با قوت به مسیر خود ادامه می دهد.

21 شهریور 1402

چرا باید امروز از خبرها فرار کنیم؟

خودمان شاید حواسمان نباشد اما 24ساعته در 7روز هفته، چنان درگیر خبریم که انگار سردبیر یک سایت پرمخاطبیم و اگر لحظه ای غفلت کنیم، مخاطبانمان را از دست می دهیم.

19 شهریور 1402

ترتیب بازی کردن سری فاینال فانتزی؛ کدام فاینال فانتزی را باید اول بازی کرد؟

این یکی از رایج ترین سؤال هایی است که از جانب بازیکنانی می بینیم که می خواهند قدم به دنیای این فرنچایز محبوب بگذارند و موضوعی که بحثش در فروم های آنلاین همیشه داغ است. اگر از پنج طرفدار این سؤال را بپرسید احتمالاً پنج جواب مختلف دریافت خواهید کرد.

19 شهریور 1402
تعداد: (1602)