علم و تکنولوژی

اپل یا سامسونگ؛ پرفروش ترین تلفن همراه در امسال، عکس

دیجیاتو نوشت: آمارها نشان می دهند که با وجود افت فروش کلی در بازار جهانی، از نظر سهم، سامسونگ در صدر و اپل در جایگاه دوم واقع شده است.

25 مهر 1402

ری را برقی به زودی رونمایی می گردد ، توضیحات مدیرعامل جتکو درباره خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی ری را برقی در آینده نزدیک اطلاع داد. وی گفت: پلتفرم دوگانه ری را برقی اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

12 مهر 1402

ضرغامی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر درب بهشت جیرفت ادای احترام کرد

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، ضرغامی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر درب بهشت جیرفت ادای احترام کرد.

4 مهر 1402

وجود مو روی لاله گوش نشانه این بیماری است

حضور موی گوش یا موی درون گوش را نباید به آسانی نادیده گرفت. اگر چشمان پنجره های روح هستند، گوش ها پنجره هایی به سمت قلب محسوب می شوند. به همین علت، ما در بخش سلامت می خواهیم به شما بگوییم که حضور موی گوش شما می تواند به عنوان یک هشدار جدی درباره سلامتی شما...

30 شهریور 1402

دوره آموزشی ارتقای مهارت مؤلفان آموزشی برگزار می گردد

محمد آرمند، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برگزاری دوره اصول نگارش و انتشار کتاب دانشگاهی گفت: این دوره برای توسعه تالیف کتاب به همت نشر فراعلم و با همکاری انجمن آموزش و پرورش تطبیقی برگزار می گردد. براساس تجربه ای که در سازمان سمت دارم، معمولا...

27 شهریور 1402

چرا باید امروز از خبرها فرار کنیم؟

خودمان شاید حواسمان نباشد اما 24ساعته در 7روز هفته، چنان درگیر خبریم که انگار سردبیر یک سایت پرمخاطبیم و اگر لحظه ای غفلت کنیم، مخاطبانمان را از دست می دهیم.

19 شهریور 1402

ترتیب بازی کردن سری فاینال فانتزی؛ کدام فاینال فانتزی را باید اول بازی کرد؟

این یکی از رایج ترین سؤال هایی است که از جانب بازیکنانی می بینیم که می خواهند قدم به دنیای این فرنچایز محبوب بگذارند و موضوعی که بحثش در فروم های آنلاین همیشه داغ است. اگر از پنج طرفدار این سؤال را بپرسید احتمالاً پنج جواب مختلف دریافت خواهید کرد.

19 شهریور 1402

این خودروی چانگان را یک ایرانی طراحی نموده است

کوپه برقی چانگان آواتر 12 با همکاری هواوی و طراح ایرانی معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو برقی Changan Avatr 12 ev آشنا می شویم.

17 شهریور 1402

در خانه ماندن؛ شغل تمام وقت جوانان چینی

جالب است که در حال حاضر در میان کاربران امریکایی دوست خانه نشین تبدیل به ترند شده است در حالی که در چین جوانان خانه نشین تر هستند. آیا دنیا به قدری درهم و پیچیده شده که ما مجبور به بازگشت به دورانی هستیم که زندگی خانگی و زندگی کاری یکی بودند؟

11 شهریور 1402

هرآنچه ضروری است در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!

دیجیاتو نوشت: طبق این گزارش، گلکسی S23 FE از چیپست اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهد برد.

1 شهریور 1402

10 پیشنهاد خرید اول مهر برای دانشجویان فنی و مهندسی

رشته های فنی و مهندسی همیشه یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی بوده اند. رویای مهندس شدن برای خیلی از دانش آموزان بزرگ ترین رویایشان است و وقتی قدم به دانشگاه می گذرند انگار در مسیر رسیدن به این رویا قرار گرفته اند. در آستانه سال تحصیلی تازه اگر دانشجوی...

30 مرداد 1402

کشف جانور جدیدی که دیدنش غیر ممکن است!

یک موجود استتارشده روی درختی در ماداگاسکار لم داده بود و منتظر فرارسیدن شب بود! خاتمه، این حیوان بزرگ در پوشش تاریکی، راهی جستجوی غذا شد. پرتوی نوری در جنگل، بدن حیوان را حین شکارش روشن کرد. دانشمندان نگاه دقیق تری به آن انداختند و دریافتند یک گونه نو...

29 مرداد 1402

صبر کنید! برای قضاوت درباره عقرب عاشق زود است

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی رضا محقق و نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی در ژانر علمی، تخیلی و فانتزی از پلتفرم نماوا در حال پخش است و تا به امروز پنج قسمت از این سریال 20 قسمتی عرضه شده است.

24 مرداد 1402

اولین لپ تاپ اپل افتضاح بود!، عکس

گجت نیوز نوشت:اگر از هواداران مک بوک های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!

22 مرداد 1402

مرگ مشکوک دختر جوان در یک پارک تهران ، ردپای مرد ناشناس ؛ موبایل دختر را جواب داد و گفت ... ، نظر پزشک قانونی چیست؟

با مرگ مشکوک یک دختر جوان که پیکر نیمه جانش در پارک پیدا شده بود، جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت.

21 مرداد 1402

مهارت هایی که به شما یاری می نمایند در شغل تان حرفه ای شوید

هر شغلی می تواند چیزی به شما بیاموزد؛ چه در حال درخواست برای اولین شغلتان باشید، چه سعی در ارتقای شغلی داشته یا به فکر جابه جایی به صنعتی دیگر باشید، مهارت هایی که در طول زندگی و مسیر شغلی خود آموخته اید را به شغل یا صنعت تازه منتقل خواهید کرد. خبر خوب...

19 مرداد 1402

رنگ از رخ این خفاش پریده!

خفاش سفید هندوراس (Ectophylla alba) که خفاش سفید کارائیب نیز نامیده می گردد، گونه ای خفاش از خانواده Phyllostomatidae است.

19 مرداد 1402

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 و پوکو X5 پرو

گلکسی A54 و پوکو ایکس 5 پرو از بهترین میان رده های بازار هستند.

18 مرداد 1402

محافظ کیبورد چیست و آیا به آن نیاز داریم؟

یکی از عادت های جالب بسیاری از کاربران، قرار دادن یک روکش و یا محافظ بر روی وسایل مهم است. به عنوان مثال افراد بسیار کمی از گوشی موبایل خود بدون محافظ صفحه نمایش استفاده می نمایند و یا از طرف دیگر بیشتر مادران در منزل بر روی مبل ها یک روکش (رو مبلی) قرار...

16 مرداد 1402

اقدام جنجالی پرسپولیس برای جابجایی ، نزدیک ترین گزینه برای انتقال به پرسپولیس

در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در 60 درصد بازی های فصل می تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپولیس در پی جذب یک گلر برزیلی است.

13 مرداد 1402
تعداد: (343)