خودرو

ری را برقی به زودی رونمایی می گردد ، توضیحات مدیرعامل جتکو درباره خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی ری را برقی در آینده نزدیک اطلاع داد. وی گفت: پلتفرم دوگانه ری را برقی اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

12 مهر 1402

گروه موزه های دفینه به مدت سه روز تعطیل خواهند بود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، گروه موزه های دفینه به مدت سه روز تعطیل خواهند بود.

30 شهریور 1402

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس

یونیماگ در ابتدا به وسیله بوهرینگر از سال 1948 تا 1951 فراوری شد. زمانی که این خودروساز لوکس فراوری آن را برعهده گرفت، یونیماگ پس از گذشت 75 سال هنوز با قوت به مسیر خود ادامه می دهد.

21 شهریور 1402

این خودروی چانگان را یک ایرانی طراحی نموده است

کوپه برقی چانگان آواتر 12 با همکاری هواوی و طراح ایرانی معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو برقی Changan Avatr 12 ev آشنا می شویم.

17 شهریور 1402

رانا پلاس اتوماتیک در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

رانا پلاس اتوماتیک محصول جدیدی از ایران خودرو است که نخستین رونمایی عمومی خود را در نمایشگاه خودرو مشهد تجربه می نماید.

12 شهریور 1402

10 پیشنهاد خرید اول مهر برای دانشجویان فنی و مهندسی

رشته های فنی و مهندسی همیشه یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی بوده اند. رویای مهندس شدن برای خیلی از دانش آموزان بزرگ ترین رویایشان است و وقتی قدم به دانشگاه می گذرند انگار در مسیر رسیدن به این رویا قرار گرفته اند. در آستانه سال تحصیلی تازه اگر دانشجوی...

30 مرداد 1402

درخشش پراید و ال 90 در یک لیست جهانی!

در حالی که بعضی از تولیدنمایندگان از مهارت های تکنولوژیکی و نوآورانه به عنوان نقطه قوت فروش استفاده می نمایند، بعضی دیگر برای اثبات اینکه ساده بودن، بهتر است، کوشش های زیادی نموده اند.

28 مرداد 1402

ریزش قیمت دنا متوقف شد؟، شروع روند صعودی دنا پلاس اتوماتیک!

قیمت دنا در بازار آزاد مدتی است که نزولی شده است. با این حال دنا ایران خودرو طی دو روز گذشته روند صعودی داشته است. بر اساس تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک طی یک روز 15 میلیون بالا رفته است.

25 مرداد 1402

بارش های سیل آسا در راه این 8 استان!

خبرنگاران: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 8 استان از احتمال آب گرفتگی، سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و شکستن درختان کهنسال اطلاع داد.

15 مرداد 1402

سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: شرکت کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن ها تعلق نگرفته امکان ثبت نام را فراهم نموده است.

14 مرداد 1402

صادر نکردن ویزای ملی پوش دوچرخه سواری به وسیله انگلیس

دولت انگلیس به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا ویزا نداده است.

11 مرداد 1402

تداوم سقوط قیمت خودرو در بازار

این روز ها قیمت خودرو های وارداتی و مونتاژ ریزش شدیدی را به ثبت رسانده است. قیمت کیا سراتو از ابتدای تیرماه تا به امروز 800 میلیون تومان مقرون به صرفه شده است. روند ریزش قیمت خودرو های مونتاژی طی روز گذشته کند بود، اما قیمت خودرو هایی همانند هایما 8 S، جک...

6 مرداد 1402

چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟

چانگان از تازهترین خودروی برقی خود با نام Qiyuan A07 در چین رونمایی کرد.سبک تازه طراحی این شرکت همراه با مشخصات فنی تازه، در این خودرو حضور دارد.

31 تیر 1402

با این اقدامات قبض برق رایگان می گردد

اینکه 43 درصد اندازه مصرف برق در اوج بار تابستان مربوط به استفاده از سیستم های سرمایشی است، اهمیت توجه به افزایش بهره وری لوازم سرمایشی و متعاقب آن کاستن از اندازه برق مصرفی این وسایل را برای جبران ناترازی ها دوچندان می نماید.

30 تیر 1402

تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی

پس از معرفی مرسدس جی ال سی (GLC) نو و GLC کوپه، این خودروساز آلمانی نسخه های ای ام جی (AMG) این دو شاسی بلند را عرضه می نماید.

28 تیر 1402

همین امروز برو جهنم دره !

خبرنگاران: در نزدیکی داغ ترین چشمه آب گرم ایران و بزرگترین پل معلق خاورمیانه، بهشتی به نام جهنم دره در دامنه های کوه سبلان با امکان اقامت چند روزه در آب و هوای خنک وجود دارد.

22 تیر 1402

عوارض تازه آزادراه تهران، شمال تکذیب شد

سعید شهسواری در تبادل نظر با تسنیم در مورد نرخ عوارض منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: منطقه 2 آزادراه تهران-شمال از روز گذشته زیربار ترافیک رفت و هنوز نرخ عوارض این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ نشده است.

18 تیر 1402

پارک ژوراسیک تهران ، سفری به دنیای دایناسورها

پارک ژوراسیک تهران، مکانی دیدنی در این شهر است که لحظاتی به یادماندنی را برای شما و عزیزانتان رقم می زند. این پارک که تفاوتی اساسی با دیگر پارک های این شهر دارد، شما را سوار بر قطار زمان می نماید و جایی در حوالی 6 میلیون سال پیش می برد. روزگاری که در آن موجودات...

11 تیر 1402

ممنوعیت واردات خودروی بالای 40هزار دلار ابطال شد؟

بر اساس بخشنامه دفتر واردات گمرک و به استناد مکاتبه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، تسرّی مأخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودروی سواری بالای 40هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی به تاریخ قبل از 1396/10/09 ابطال شد.

5 تیر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه چهارم تیر 1402

خبرنگاران- ساینا دنده ای مقرون به صرفه ترین سواری صفرکیلومتر فعلی در بازار است. فروشنده های ساینا دنده ای امروز به شکل میانه رقمی نزدیک 315 میلیون به خریداران پیشنهاد می دهند و از این نظر کوییک دنده ای با قیمت 325 میلیون در جایگاه بعدی قرار می گیرد.

4 تیر 1402
تعداد: (175)