تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، پس از معرفی مرسدس جی ال سی (GLC) نو و GLC کوپه، این خودروساز آلمانی نسخه های ای ام جی (AMG) این دو شاسی بلند را عرضه می نماید.

تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک و به نقل از موتور 1، مرسدسای ام جی جی ال سی 43 (AMG GLC43) سال 2024 و مرسدسای ام جی جی ال سی 63 اس ای پرفورمنس سال 2025 دو تا از قدرتمندترین نسخه های تکرار شده GLC تا به امروز هستند. مرسدس بنز جی ال سی 43 (GLC43) یک موتور 2 لیتری توربوشارژ را با یک ژنراتور استارتر یکپارچه برای فراوری 416 اسب بخار ترکیب می نماید. بعلاوه 13 اسب بخار اضافی به وسیله ژنراتور استارتر در سرعت های پایین تر در دسترس است.

این پیشرانه هیبریدی ملایم با یک گیربکس 9 سرعته چند کلاچه و چهار چرخ متحرک 4Maticجفت می گردد. همچون سایر مدل های AMG مانند ای 63 (E63)، گیربکس Speedshift MCT دارای یک کلاچ راه اندازی مرطوب جایگزین مبدل گشتاور است که هم عملکرد نرم تر در سرعت پایین و هم عملکرد بهتر دریچه گاز را ارائه می دهد. علاوه بر این، GLC 43 به عنوان بخشی از سیستم AMG Ride Control از فرمان محور عقب و سیستم تعلیق بادی استاندارد برخوردار است.

اما جی ال سی 63 اس ای پرفورمنس (GLC63 S E Performance) یک V8 برای شما به ارمغان نمی آورد. در عوض، در این شاسی بلند یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با یک موتور برقی (سوار در عقب خودرو) کار می نماید تا 671 اسب بخار قدرت و 752 پوند فوت گشتاور فراوری کند. موتور توربوشارژ به تنهایی 469 اسب بخار قدرت و 402 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید که آن را به قوی ترین چهار سیلندر دنیا تبدیل می نماید. موتور برقی نیز 201 اسب بخار فراوری می نماید.

سرعت جی ال سی 63 اس ای پرفورمنس تنها در 3.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به 275 کیلومتر در ساعت محدود شده است. این شاسی بلنداز همان گیربکس 9 سرعته چند کلاچه جی ال سی 43 استفاده می نماید و دارای استاندارد چهار چرخ متحرک 4Matic است. اما سیستم +4Matic در جی ال سی 63 اس ای پرفورمنس کاملا متغیر است، به این معنی که می تواند تا 100 درصد نیروی موجود را به چرخ های عقب ارسال کند.

ارتقای بصری بین این دو مدل AMG و دیگر همتایان بنز استاندارد آن ها باید آشکار باشد. جلوپنجره منحصر به فرد با لت های عمودی، بزرگترین تمایز است، در حالی که ورودی های هوای بزرگتر و پوشش های کرومی بیشتر قسمت جلوی هر دوی این خودروها را پر نموده است. در قسمت عقب، GLC 43 دارای لوله اگزوز دوقلوی گرد است در حالی که GLC 63 ظاهر ذوزنقه ای را برای لوله اگزوز خود انتخاب نموده است.

فضای داخلی بسیار بهبود یافته است، با کابین استاندارد MB-tex و میکروفایبر یا گزینه ای از چرم کاملناپا (Nappa) با لوگوی برجسته AMG در پشت سری های صندلی های جلو. خریدارانی که در پی چیزی حتی اسپرت تر هستند می توانند صندلی های پرفورمنس را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید