اخبار صنعت

ری را برقی به زودی رونمایی می گردد ، توضیحات مدیرعامل جتکو درباره خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی ری را برقی در آینده نزدیک اطلاع داد. وی گفت: پلتفرم دوگانه ری را برقی اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

12 مهر 1402

جشنواره انار جوشقان کاشان مهر امسال برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، جشنواره انار جوشقان کاشان مهر امسال برگزار می گردد.

1 مهر 1402

قیمت انواع میوه و صیفی در بازار ، جدیدترین قیمت انگور، انجیر، شلیل، موز، هلو و سیب را ببینید

تناقض عجیبی در بازار میوه وجود دارد با وجود اینکه خریدار کم است اما قیمت هم بالاست که این بر خلاف قانون عرضه و تقاضا هم است.

29 شهریور 1402

این بقچه پلوی خوشمزه رو همین امروز درست کن!

ته دیگ باب دل همگان است! به هر سبک و مدلی که باشد در دلبری کردن استاد است! تصور نان سرخ شد ه طعم گرفته و خرچ خرچ آن زیر دندان هم دلچسب است!

15 شهریور 1402

رمزگشایی از اسامی انتخابی نیاکان، از فلسفه نام گذاری طبیعت چه می دانید؟

سرزمین وسیع ما در طول تاریخ همیشه با بلایای طبیعی دست و پنجه نرم نموده و به زیست خود ادامه داده است. مردم گوشه و کنار این جغرافیا با توجه به داشته های اقلیم خود می دانستند چطور باید با طبیعت پیرامون شان رفتار نمایند تا زندگی را تاب بیاورند.

13 شهریور 1402

در خانه ماندن؛ شغل تمام وقت جوانان چینی

جالب است که در حال حاضر در میان کاربران امریکایی دوست خانه نشین تبدیل به ترند شده است در حالی که در چین جوانان خانه نشین تر هستند. آیا دنیا به قدری درهم و پیچیده شده که ما مجبور به بازگشت به دورانی هستیم که زندگی خانگی و زندگی کاری یکی بودند؟

11 شهریور 1402

با سرانجام زمان جابجایی کدام بازیکنان بدون تیم ماندند؟

سازمان لیگ زمان جابجایی پیش فصل (تابستانی) لیگ برتر را از تاریخ 20 خرداد تا 8 شهریور 1402 اعلام نموده بود. فرصتی که ساعت 24 شب قبل به سرانجام رسید. با این حال، هنوز تکلیف چند ستاره معین نشده است. بازیکنان در صورتی که تا شب گذشته فسخ قرارداد خود را گرفته باشند،...

9 شهریور 1402

شکر سهمیه بندی شد؟

مسعود امراللهی ضمن تکذیب سهمیه بندی شکر گفت: هیچ گونه سهمیه بندی شکر در حوزه مصرف کننده، صنف و صنعت انجام نمی گردد؛ زیرا شکر به میزان کافی فراوری و توزیع شده و هیچ کمبودی در تامین این کالا نداریم.

4 شهریور 1402

10 پیشنهاد خرید اول مهر برای دانشجویان فنی و مهندسی

رشته های فنی و مهندسی همیشه یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی بوده اند. رویای مهندس شدن برای خیلی از دانش آموزان بزرگ ترین رویایشان است و وقتی قدم به دانشگاه می گذرند انگار در مسیر رسیدن به این رویا قرار گرفته اند. در آستانه سال تحصیلی تازه اگر دانشجوی...

30 مرداد 1402

کشف جانور جدیدی که دیدنش غیر ممکن است!

یک موجود استتارشده روی درختی در ماداگاسکار لم داده بود و منتظر فرارسیدن شب بود! خاتمه، این حیوان بزرگ در پوشش تاریکی، راهی جستجوی غذا شد. پرتوی نوری در جنگل، بدن حیوان را حین شکارش روشن کرد. دانشمندان نگاه دقیق تری به آن انداختند و دریافتند یک گونه نو...

29 مرداد 1402

مکانی که تا صد سال آینده از روی نقشه ناپدید خواهد شد!

زومیت نوشت: مطالعات اقلیمی نشان می دهد که با گرم شدن اقیانوس هند ممکن است الگوی بادهای موسمی نیز تغییر کند. تحت تأثیر این تغییر، مکان های خشک مرطوب تر می شوند.

23 مرداد 1402

مهارت هایی که به شما یاری می نمایند در شغل تان حرفه ای شوید

هر شغلی می تواند چیزی به شما بیاموزد؛ چه در حال درخواست برای اولین شغلتان باشید، چه سعی در ارتقای شغلی داشته یا به فکر جابه جایی به صنعتی دیگر باشید، مهارت هایی که در طول زندگی و مسیر شغلی خود آموخته اید را به شغل یا صنعت تازه منتقل خواهید کرد. خبر خوب...

19 مرداد 1402

بارش های سیل آسا در راه این 8 استان!

خبرنگاران: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 8 استان از احتمال آب گرفتگی، سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و شکستن درختان کهنسال اطلاع داد.

15 مرداد 1402

غذای کاغذی، عجیب ترین پیشنهاد منوی چینی

این روزها تعداد زیادی از رستوران های چینی برای جذب مشتریان بیشتر دست به ابتکارهای تازه زده اند.

4 مرداد 1402

عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد

باشگاه پیکان از انتقال سه بازیکن جوانش به گل گهر و آلومینیوم حدود نیمی از بودجه اش را تامین کرد.

2 مرداد 1402

با این اقدامات قبض برق رایگان می گردد

اینکه 43 درصد اندازه مصرف برق در اوج بار تابستان مربوط به استفاده از سیستم های سرمایشی است، اهمیت توجه به افزایش بهره وری لوازم سرمایشی و متعاقب آن کاستن از اندازه برق مصرفی این وسایل را برای جبران ناترازی ها دوچندان می نماید.

30 تیر 1402

تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی

پس از معرفی مرسدس جی ال سی (GLC) نو و GLC کوپه، این خودروساز آلمانی نسخه های ای ام جی (AMG) این دو شاسی بلند را عرضه می نماید.

28 تیر 1402

همین امروز برو جهنم دره !

خبرنگاران: در نزدیکی داغ ترین چشمه آب گرم ایران و بزرگترین پل معلق خاورمیانه، بهشتی به نام جهنم دره در دامنه های کوه سبلان با امکان اقامت چند روزه در آب و هوای خنک وجود دارد.

22 تیر 1402

پارک ژوراسیک تهران ، سفری به دنیای دایناسورها

پارک ژوراسیک تهران، مکانی دیدنی در این شهر است که لحظاتی به یادماندنی را برای شما و عزیزانتان رقم می زند. این پارک که تفاوتی اساسی با دیگر پارک های این شهر دارد، شما را سوار بر قطار زمان می نماید و جایی در حوالی 6 میلیون سال پیش می برد. روزگاری که در آن موجودات...

11 تیر 1402

ممنوعیت واردات خودروی بالای 40هزار دلار ابطال شد؟

بر اساس بخشنامه دفتر واردات گمرک و به استناد مکاتبه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، تسرّی مأخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودروی سواری بالای 40هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی به تاریخ قبل از 1396/10/09 ابطال شد.

5 تیر 1402
تعداد: (259)