غذای کاغذی، عجیب ترین پیشنهاد منوی چینی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، این روزها تعداد زیادی از رستوران های چینی برای جذب مشتریان بیشتر دست به ابتکارهای تازه زده اند.

غذای کاغذی، عجیب ترین پیشنهاد منوی چینی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تعداد زیادی از رستوران های چینی برای جذب مشتریان بیشتر دست به ابتکارهای نو زده اند. مثل کاری که در یکی از رستوران های معروف این کشور انجام شده و در آن به جای استفاده از مواد اولیه برای طبخ غذا مثل گوشت، مرغ و سبزیجات، با نوعی کاغذ خوراکی برای مشتری ها غذا درست می نمایند.

به عقیده متخصصان تغذیه خوردن کاغذ نوعی اختلال غذایی است که برای بدن خطرات زیادی دارد؛ با این حال خیلی ها نمی توانند از خوردن کاغذ پرهیز نمایند و حتی کاغذی که دور غذای اصلی آنها پیچیده شده را هم همراه غذایشان می خورند.

این رستوران عجیب چینی درحقیقت به فکر عادت عجیب علاقه مندان کاغذ هم بوده و حالا با ابتکاری که مسؤولان این رستوران به خرج داده اند منوهای غذایی متنوعی که در مواد اولیه آنها از کاغذ استفاده شده برای این مشتری های علاقه مند سرو می شوند.

البته این رستوران عجیب، موفقیتش را مدیون کار کارخانه ای در شهر نانتوی چین است که با استخراج نوعی کاغذ خوراکی از فیبر موجود در سبزیجات و میوه ها، تحول شگرفی در صنعت غذایی ایجاد نموده است.

تحولی که خیلی زود با استقبال بسیار زیاد رستوران داران محلی روبرو شد. به طوری که امروزه آنها از این ماده اولیه برای تهیه غذاهای خود استفاده می نمایند و البته گردشگران و افراد بومی هم علاقه زیادی برای خوردن این غذای کاغذی از خودشان نشان می دهند. به گفته افرادی که مزه این غذا را چشیده اند، طعم این غذاهای عجیب وغریب خیلی هم بد نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "غذای کاغذی، عجیب ترین پیشنهاد منوی چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذای کاغذی، عجیب ترین پیشنهاد منوی چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید