رستوران هایی که در بریک فیلدز می توانید بیابید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، یکی از مقاصد خارجی که مورد توجه بسیاری از ایرانیان واقع شده است، کشور مالزی و شهر کوالالامپور هست. این کشور جاذبه های طبیعی و مکان های تاریخی و دیدنی فوق العاده ای برای بازدید دارد، اما در کنار این مکان های توریستی، فرهنگ و آداب و رسوم مالزیایی ها و غذاهای خوشمزه و متفاوت آن ها نیز برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد. قطعا یکی از توصیه های که قبل از سفر به مالزی می شنوید، خوردن غذاهای محلی و سنتی این کشور است. محله بریک فیلدز یکی از منطقه ها توریستی کوالالامپور بوده که در 2 کیلومتری بخش جنوبی این شهر واقع شده اند. این منطقه به علت وجود فروشگاه های متعدد عرضه کالاهای هندی و غذاهای سنتی این کشور، هندوستان کوچک نیز نامیده می گردد. در اینجا رستوران های متنوع بسیاری دیده می شوند که بعضی از رستوران های محله بریک فیلدز کوالالامپور غذاهای محلی و سنتی کشورهای دیگر را سرو می نمایند. تعدد رستوران ها این امکان را برای گردشگران ایجاد می نماید که طعم ها و مزه های مختلف را امتحان نموده و غذاهای خوشمزه ای را نوش جان نمایند. با ما همراه باشید تا با 10 مورد از رستوران های محله بریک فیلدز کوالالامپور آشنا شوید.

رستوران هایی که در بریک فیلدز می توانید بیابید

رستوران پرایم استیک (Prime Steak)

پرایم استیک در هتل لومریدین (Le Meriden) واقع شده و عنوان برترین رستوران این منطقه را به خود اختصاص داده است. حال و هوای رمانتیک رستوران و پرس غذای زیاد برای مشتریان، از جمله مواردی است که باعث محبوبیت رستوان پرایم استیک در بین خانواده ها شده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهایی دریایی، انواع ماهی و سالادها را سفارش دهید. علاوه بر این، استیک این رستوران نیز معروف است و در طبخ آن سعی می شود تا طعم و مزه واقعی آن حفظ شود. رستوران پرایم استیک در آدرس جالان استسن سنترال (Jalan Stesen Sentral) قرار گرفته است. قیمت غذاهای این مورد از رستوران های محله بریک فیلدز در حد رستوران های درجه یک بوده و نسبتا بالاست. پرایم استیک در روزهای دوشنبه تا آدینه از ساعت 12 تا 14 برای وعده غذایی ناهار و از ساعت 18 تا 23 برای وعده غذایی شام آماده پذیرایی از مشتریان هست.

رستوران Graze

این مورد از رستوران های محله بریک فیلدز کوالالامپور نیز در هتل هیلتون قرار داشته و فضای داخلی شیک و مدرنی دارد. در منوی رستوران Graze انواع غذاهای محبوب اروپایی مشاهده می شوند که به صورت دوره ای تغییر می نمایند. استیک های آبدار و غذاهای دریایی مانند خوراک صدف از جمله گزینه های پرطرفدار این رستوران هستند. خوردن غذاهای کلاسیک اروپایی در فضایی مدرن و کم نور، یک حس کاملا متفاوت به شما خواهد داد. ویژگی خاص این رستوران، پنجره های شیشه ایست که به صورت منحنی طراحی شده و نور طبیعی فضای بیرون را به محیط تاریک رستوران راهنمایی می نماید و جلوه ای منحصر بفرد را در فضای داخلی ایجاد می نماید. برای خوردن استیک های لذیذ و خوشمزه این رستوران باید به آدرس جالان استسن سنترال (3Jalan Stesen Sentral) در بریک فیلدز مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 12:30 تا 14 برای وعده غذایی ناهار و از ساعت 18 تا 23 برای وعده غذایی شام آماده پذیرایی از مشتریان هست.

رستوران ایتالیایی پورتوفینو (Portofino)

رستوران ایتالیایی پورتوفینو یکی از محبوب ترین رستوران های محله بریک فیلدز بوده که انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی ایتالیایی را برای علاقمندان سرو می نماید. اگر اهل خوردن پاستا هستید، رستوران پورتوفینو را از دست ندهید. در اینجا علاوه بر انواع پاستاهایی که با مزه و طعم اصیل ایتالیایی تهیه می شوند، می توانید غذاهایی مانند گنوچی (gnocchi) و ریسوتو (risotto) را نیز سفارش داده و دستپخت سرآشپز ایتالیایی این رستوران را نوش جان کنید. تمامی غذاهای این رستوران، دسر و نوشیدنی ها باکیفیتی بالا و قیمتی مناسب آماده می شوند. رستوران پورتوفینو در منطقه بنگسر (No. 1, Presiaran Ara Kiri ,Lucky Garden, Bangsar) قرار داشته و همه روزه از ساعت 11 تا 24 آماده پذیرایی از مشتریان و میهمانان خود است. هزینه صرف یک وعده غذایی در این رستوران نیز در سطح میانه قرار داشته و نسبت به تنوع و کیفیت بالای غذاها، بسیار مناسب است.

رستوران بورد واک (Board walk)

یکی از برترین رستوران های محله بریک فیلدز، رستوران بورد واک بوده که در طبقه هشتم هتل هیلتون واقع است. فضای شیک و مجلل رستوران، محیط آرام و غذاهای خوشمزه و باکیفیت آن، از جمله دلایل محبوبیت رستوران بورد واک است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی، انواع کباب و گوشت های گریل شده، انواع برگرها، ساندویچ ها و سالادها و انواع نوشیدنی ها و آبمیوه های طبیعی را سفارش دهید. رستوران بورد واک در آدرس جالان استسن سنترال، بریک فیلدز 3 (Brickfields3, JalanStesenSentral) قرار داشته و همه روزه از ساعت 7 صبح تا 23 آماده پذیرایی از مشتریان و میهمانان خود هست. هزینه صرف یک وعده غذایی در این رستوران نیز در سطح میانه قرار گرفته است و نسبت به تنوع و کیفیت بالای غذاها، بسیار مناسب است. مشتریان می توانند در حین غذاخوردن یک تصور بسیار زیبا از دریاچه مصنوعی را مقابل چشمان خود داشته باشند که این تصویر در شب و در هنگام صرف شام جلوه بیشتر و مجذوب کننده تری پیدا می نماید.

رستوران مرکات بارسلونا گاستوبا (Mercat Barcelona Gastoba)

علاقمندان به غذاهای اسپانیایی می توانند به رستوران مرکات بارسلونا گاستوبا در بریک فیلدز مراجعه نموده و غذاهای مورد نظر خود را با طعم و عطر واقعی مربوط به این کشور نوش جان نمایند. هدف مدیران این رستوران در ابتدا فقط ارائه نوشیدنی های اسپانیایی بود. از این رو آن ها کار خود را از سرو نوشیدنی به همراه غذای سنتی تاپاس (tapas) شروع کردند. اما بعدها تنوع منوی غذایی آن ها توسعه یافته و گزینه های دیگری چون گورمت (gourmet)، پاتاتاس براواس (patatas bravas) و پایلا (paella) به آن اضافه شد. برای خوردن غذاهای اسپانیایی خوشمزه و اصیل باید به آدرس بنگسر بارو، جالان تِلووی ساتو (Jalan Telwi 3, Bangsar Baru) در بریک فیلدز مراجعه نمایید. این رستوران در روزهای دوشنبه تا آدینه از ساعت 16 تا 24 و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 12 تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود است. در اینجا می توانید انواع مختلف تاپاس را با قیمتی مناسب سفارش دهید. یادتان باشد اگر قصد خوردن پایلاهای این رستوران را دارید، برای هر دو نفر یک پرس سفارش دهید، زیرا پرس پایلای این رستوران به مقدار ای بوده که 2 تا 3 نفر را به راحتی سیر می نماید.

رستوران آی کترو (Iketeru)

آی کترو یک رستوران ژاپنی است که در هتل هیلتون واقع شد. فضای داخلی رستوران بسیار آرامش بخش بوده و طراحی آن ترکیبی از سنت و مدرنیته هست. کسانی که به غذاهای ژاپنی علاقمند باشند، می توانند خوشمزه ترین سوشی ها، سالاد ساشیمی (sashimi) و غذاهای تپانیاکی (teppanyaki) را در رستوران زیبای آی کترو نوش جان نمایند. سرآشپز این رستوران ژاپنی است و این غذاها را با همان طعم و مزه اصیل و واقعی ژاپنی برای مشتریان آماده می نماید. اگر به این رستوران رفتید، پیشنهاد می کنیم بنتو را از دست ندهید. بنتو غذایی است که در ظرفی به همین نام سرو می شود. در واقع بنتو به ظرف بزرگی گفته می شود که به بخش های کوچکی تقسیم شده و در هر قسمت آن بخشی از بنتو به طور جداگانه قرار داده می شود. هرکدام از این بخش ها طعم های خاص خود را داشته و در کنار هم ست غذای بنتو را تشکیل می دهند. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه ای که برای مشتریان و میهمانان خود سرو می نماید، فضای فوق العاده ای نیز تدارک دیده است. سنگ فرش های زیبا، بامبوهایی که در دو طرف ورودی رستوران قرار گرفته اند، فانوس های محوطه و دریاچه مصنوعی از جمله مواردی است که این رستوران را به یک مکان دوست داشتنی تبدیل کرد. یکی از امکاناتی که رستوران آی کترو برای مشتریان خود فراهم نموده، اتاق های غذاخوری مجزاست. مشتریان در این اتاق ها منظره بسیار زیبایی به باغ داشته و می توانند حین خوردن غذاهای خوشمزه از زیبایی این باغ نیز لذت ببرند.

رستوران Ozen Zanmai

Ozen Zanmai نام یک رستوران ژاپنی دیگری است که در منطقه بریک فیلدز واقع شده است. در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی از جمله انواع سوشی (sushi)، انواع نودل (noodle)، دون بوری (donburi) و تم پورا (tempura) سرو می شود. علاوه بر این، می توانید در اینجا گوشت و سبزیجات گریل شده را نیز سفارش داده و نوش جان نمایید. ماهی سالمون تازه و انواع سوشی منوی ویژه این رستوران است که ماهی یک بار برای مشتریان علاقمند آماده می شود. رستوران ژاپنی Ozen Zanmai در آدرس Nu Sentral, Jalan sambanthan قرار داشته و همه روزه از ساعت 10 تا 22 آماده پذیرایی از مشتریان و میهمانان خود هست. هزینه صرف یک وعده غذایی در این مورد از رستوران های محله بریک فیلدز کوالالامپور نیز در سطح میانه قرار گرفته است و بسیار مناسب است. طراحی این رستوران نیز مجذوب کننده و دوست داشتنی بوده و از صندلی های چوبی برای دکوراسیون و چیدمان آن استفاده شد.

رستوران تاج گاردن (Taj Garden)

تاج گاردن یک رستوران هندی است که در آن می توانید طعم غذاهای سنتی و اصیل هندی را امتحان کنید. غذاهای هندی این رستوران با همان ادویه ها و چاشنی های تند مزه دار شده و به همان سبک هندی طبخ می گردند. نکته جالب این رستوران محیط محبت آمیز و خودمانی آن است که برای برگزاری دورهمی های گروهی و میهمانی های خانوادگی بسیار مناسب هست. شما می توانید سرآشپز رستوران را در حین تهیه غذا دیده و همزمان غذای خود را نیز نوش جان کنید. مرغ کاری (chicken curry) از جمله غذاهایی است که پیشنهاد می کنیم در این رستوران حتما امتحان نمایید.

رستوران آنالاکشمی (Annalakshmi)

آنالاکشمی رستوران هندی دیگری است که در منطقه بریک فیلدز واقع شده و غذاهای هندی را با طعم اصیل و سنتی آن برای علاقمندان سرو می نماید. جالب است بدانید که این رستوران برای طبخ غذاها از روش های سنتی و قدیمی که مورد استفاده مادرها و مادربزرگ ها بوده، استفاده می نمایند. صاحبان رستوران معتقدند گذشتگان با عشق و علاقه ساعت های زیادی را به این کار اختصاص می دادند و غذاهایی دلچسب و لذیذ تهیه می کردند. هدف آن ها زنده نگه داشتن و حفظ این روش هاست. در این رستوران می توانید انواع غذاهای شمال و جنوب هندوستان را که به صورت بوفه سرو می شود را نوش جان نمایید. رستوران هندی آنالاکشمی در آدرس جالان برهلا (116, Jalan Berhala, Brickfields) قرار داشته و همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 15 برای وعده غذایی ناهار و از ساعت 18 تا 22 برای وعده غذایی شام، آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود هست.

رستوران Moorthys Mathai

این رستوران یکی از رستوران هایی است که غذاهای سنتی هندی و مالزیایی را برای مشتریان خود آماده و سرو می نماید. محبوبیت این مورد از رستوران های محله بریک فیلدز بیشتر به خاطر غذای پرطرفدار banana leaf rice بوده که یک غذای سنتی هندی است. در این غذا برنج بر روی برگ موز سرو شده و در کنار آن نیز سبزیجات، انواع گوشت مرغ، گوسفند، گاو یا ماهی قرار می گیرد. در کنار همه این ها نوعی چاتنی (chutney) نیز سرو می شود. Tenggiri های این رستوران نیز هواداران زیادی داشته و یکی از محبوب ترین غذاهای آن محسوب می شود. برای تهیه Tenggiri از ماهی های mackerel استفاده می شود. برای دسر نیز پیشنهاد می کنیم روتی کایا (roti kaya) را امتحان کنید که از یک نوع نان سنتی نازک به همراه مربای نارگیل و شیرعسل تهیه می شود. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران Moorthys Mathai باید به آدرس جالان تون سامباتان (No. 78, JalanTun Sambanthan, Brickfields) در منطقه بریک فیلدز مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 7 تا 22 آماده پذیرایی از مشتریان و میهمانان خود هست.

منبع: همگردی

به "رستوران هایی که در بریک فیلدز می توانید بیابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران هایی که در بریک فیلدز می توانید بیابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید