این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، یونیماگ در ابتدا به وسیله بوهرینگر از سال 1948 تا 1951 فراوری شد. زمانی که این خودروساز لوکس فراوری آن را برعهده گرفت، یونیماگ پس از گذشت 75 سال هنوز با قوت به مسیر خود ادامه می دهد.

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس

امیرمسعود عابدین: این یک کامیون بسیار قابل شخصی سازی است که می تواند با طیف گسترده ای از اهداف سازگار گردد. در جدیدترین پروژه مرسدس، تغییرات مربوط به یاری های اضطراری و امدادرسانی در این خودرو اعمال شده است.

مرسدس کمتر از شش Unimog را به براندنبورگ در آلمان خواهد آورد، جایی که نمایشگاه تجاری FIREmobil قرار است این هفته برگزار گردد. این وسیله نقلیه که به عنوان تقریباً تخریب ناپذیر شناخته می گردد، به یک کامیون آتش نشانی در سبک بدنه تک کابین تبدیل شده است.

بعلاوه نسخه آمبولانس آن نیز وجود دارد در حالی که مدل کوچکتر و سبکتر U 530، به عنوان یک خودرو ارائه خواهد شد. نمونه های مختلفی از این خودرو قرار است به آتش نشانی و پلیس آلمان اهدا گردد.

  • لوکس ترین سدان سوئدی در ایران پلاک ملی شد/خروج از گمرک پس از 5 سال خاک خوردن/عکس

  • پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه/ شاهکار آفرودی خودروساز مشهور/ عکس

شایان ذکر است که کامیون های ویژه مرسدس بنز در بیش از 10 نسخه فهرست شده اند. اگرچه موتورهای دیزلی در حال مرگ هستند، این مدل های یونیموگ همگی به پیشرانه های دیزلی 5.1 لیتری OM 934 یا 7.7 لیتری OM 936 با حداکثر قدرت 354 اسب بخار و گشتاور 1380 نیوتن متری مجهز هستند.

برخلاف مرسدس بنز G کلاس که به وسیله Magna Steyr در گراتس اتریش فراوری می گردد، Unimog بیشتر در آلمان مونتاژ می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ آمیتیس تک مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید