برترین جاهای جهان برای سفر و تعطیلات

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از fodors ؛ دنیا پر از جهت ها و مقصد های شناخته شده ای است که سالیانه بازدیدنمایندگان زیادی را به خود جلب می نمایند.

برترین جاهای جهان برای سفر و تعطیلات

در بعضی از مواقع هم ازدحام جمعیت در این مکان ها به نظر خاتمه ناپذیر می رسد. دوست ندارید به یک مکان دیگر سفر کنید و مقصد سفر خود را این بار تغییر دهید ؟ اصلا مهم نیست کدام گوشه از جهان را برای سفر انتخاب می کنید، مکان های مختلف زیادی وجود دارد که بیشتر افراد از آن ها چشم می پوشند.

چه شما بخواهید مکانی برای آرامش پیدا کنید و چه از ازدحام و شلوغی شهرهای پر جمعیت فرار می کنید ، می توانید مکان های آرام ودیده نشده ای را در این فهرست بیابید.

  1. آنگویلا:

مکان: کارائیب

این جزیره صحرایی مسطح به وسیله شن های زیبای سفید خیره نماینده و آب های زمردی درخشان احاطه شده است و می تواند مکان خوبی برای فرار از شلوغی مکان های مختلف به خصوص در مقایسه با سنت مارتین پر جنب و جوش باشد.

هیچ پرواز بدون توقفی از آمریکا به آنگویلا وجود ندارد و مکانی هم برای حرکت کشتی های مختلف در نظر گرفته نشده است. همین امر هم باعث شده این جزیره بسیار آرام و دلنشین باشد. مردم محلی به حریم خصوصی و صلح و آرامش بهای بسیاری می دهند.

در کجا می توان اقامت داشت ؟

هتلی به نام Viceroy Anguilla یک هتل بسیار لوکس و مجلل است که سالیانه توریستان و توریست های بین المللی زیادی را به خود جلب می نماید. ویلای بسیار زیبای CéBlue Villas & Beach Resort هم از مجموعه با شکوهی از ویلاهای دامنه کوه تشکیل شده است که می تواند حریم خصوصی بسیار خوبی برای افراد فراهم کند. در داخل مجموعه هم خدمات با کیفیت، غذاهای عالی و فضای آزاد وجود دارد.

  1. جزیره استردبروک شمالی:

مکان: استرالیا

این مکان تنها 20 مایل از بریزبن فاصله دارد و برای افرادی که می خواهند از شلوغی و ازدحام شهر فرار نمایند، می تواند مقصد خوبی برای سفرهای تعطیلات باشد. فعالیت های مختلفی همانند شنا، ماهیگیری، پیاده روی و گشت وگذار در 5 ساحل زیبای جزیره و دریاچه های داخلی وجود دارد. شما می توانید از کوالاها و نهنگ های آن هم تماشا کنید.

در کجا می توان اقامت داشت ؟

هتل ساحلی Stradbroke و Spa یکی از برترین مکان های اقامتی با خدمات عالی در جزیره است. بعلاوه شما می توانید شب را در داخل چادر و کنار ساحل بخوابید.

  1. جزیره هاینان:

مکان: چین

این مکان در میان چینی ها و توریست های روسی بسیار محبوب است اما برای بیشتر مسافران ناشناخته به جای مانده است. این جزیره گرمسیری در سواحل جنوب چین دارای سواحلی زیبا، یک پارک آتشفشانی، میمون ها و معبد بودایی شائولین است.

این مکان به اسم هاوایی کشور چین مشهور است که بیشتر افراد می نمایند این یک شگرد برای جذب توریست است اما منظره ها زیبای آن ارزش مقایسه را دارد.

در کجا می توان اقامت داشت ؟

هتل ریتز کارلتون در مرکز اصلی جزیره قرار گرفته و بسیار شیک ومجلل است. اگر می خواهید از سروصدا و ازدحام جمعیت فرار کنید سری به Le Méridien Shimei Bay بزنید.

  1. پارک ایالتی هوکینگ هیلز:

مکان:اهایو

پیاده روی ، دوچرخه سواری، تیراندازی با کمان ، ماهیگیری، شکار و کمپینگ از جمله فعالیت هایی است که می توانید در این پارک ایالتی انجام دهید. این پارک بیشتر به خاطر وجود آبشارهای زیبا و صخره های دراماتیکی همانند غار مرد قدیمی ، صخره کانتول،غار خاکستر و آبشار Cedar قابل توجه است.

در کجا می توان اقامت داشت؟

این پارک نزدیک به 200 کمپ دارد که همه آن ها هم مجهز به برق هستند. بعلاوه دسترسی به حمام آب داغ و دستشویی های تمیز هم وجود دارد. البته در نواحی مختلف شما می توانید کابین های مختلفی هم مانند Comfort in the Wood پیدا کنید.

  1. Koh Lipe:

مکان: تایلند

این مکان تنها به وسیله قایق قابل دسترس است. این جزیره بهشتی در دریای آندامان واقع شده و به وسیله آب های زلال و شفاف و صخره های بکر احاطه گشته است. 25 درصد از گونه های ماهی های استوایی جهان در این آب ها زندگی می نمایند. این جزیره به اسم یک مکان آرام در نظر گرفته می شود و دارای سواحل متعددی است.

بعضی از این سواحل پیشرفته هستند ولی بعضی دیگر به صورت خالی از سکنه رها شده اند.شما می توانید صلح وآرامش را در سواحل زیبای Sunrise پیدا کنید.

در کجا می توان اقامت داشت؟

هتل Castaway دارای خانه های ییلاقی چوبی عظیم و یک عرشه عظیم مشرف به ساحل است.

  1. پارک و منطقه حفاظت شده ملی دروازه های شمالگان:

مکان: آلاسکا

مسافرانی که مهارت زنده ماندن در فضاهای باز را دارند باید سری به این منطقه بزنند. این مکان یک پارک عظیم و با حیات وحش دست نخورده است. این پارک دارای هیچ جاده، تاسیسات، مسیرهای پیاده روی و یا کمپینگی نیست و این بدان معناست که سفر به آن می تواند برای بیشتر افراد چالش برانگیز باشد.

البته افرادی که سفرهای ماجراجویانه را دوست دارند، می توانند به این پارک سفرنمایند. این پارک محل قرار گیری رشته کوه های بروکس و 6 رودخانه است که مکانی عالی برای ماهیگیری به تعداد می آید.

در کجا می توان اقامت داشت؟

شما باید نحوه برپا کردن چادر را به خوبی بلد باشید. در غیر اینصورت ، می توانید سفر یک روزه داشته باشید و شب با یک پرواز به فیربنکس برگردید.

  1. شانلی اورفا:

مکان: ترکیه

این مکان معمولا اورفا نامیده می شود. این شهر تاریخی حداقل 3500 سال قدمت دارد و در افسانه های تاریخی آمده است که ابراهیم در غاری در این شهر به جهان آمده است.

غارها وسایر نقاط مهم دیگر در این شهر می تواند سالانه هزاران نفر از بازتماشامایندگان مسلمان را به خود جلب کند. گذشته از معماری سنتی، جاذبه های اصلی اورفا شامل استخر ماهی ، بازار قدیمی سرپوشیده ،قلعه تخت نمرود و یک موزه باستان شناسی کوچک است.افرادی که به این شهر سفر می نمایند باید سری هم به تپه گوبکلی بزنند.

این تپه میزبان یک معبد قدیمی است که طراحی آن به بیش از 11000 سال پیش بر می شود.

در کجا می توان اقامت داشت؟

در این شهر یک باغ مسافرخانه به نام هیلتون وجود دارد که توریست ها و توریستان می توانند در آن اقامت داشته باشند. بعلاوه هتل El-Ruha که دارای معماری سنتی ترکیه ای است ، پذیرای توریست ها و توریستان می باشد.

  1. کبارید:

مکان:اسلوونی

این شهر زیبا که به وسیله کوه های با شکوه و مراتع سبز احاطه شده است در دره Soča واقع شده است. گذشته از زیبایی های طبیعی آن، کبارید دارای اهمیت تاریخی با سایت های باستان شناسی است که قدمت آن به عصر آهن بر می شود. برای چنین مکان کوچک، کبارید دارای رستوران های شگفت انگیز بسیاری است.

مثلا پنج مورد از این رستوران ها به همراه یکدیگر به اسم رستوران های زنجیره ای کبارید شناخته شده اند.

در کجا می توان اقامت داشت؟

مکان های اقامتی در کبارید محدود است اما خوشبختانه هتل Hvala یک مکان تمیز و دلپذیر برای اقامت است.آ

  1. آتشفشان ویرونگا:

مکان:رواندا

این زنجیره هشت آتشفشانی، بسیار فعال بوده و در مرز اوگاندا و جمهوری دموکراتیک کنگو قرار گرفته است اما برای مسائل امنیتی بهتر است از بخش هایی که در رواندا واقع شده است تماشا کنید.

ارتفاع این آتشفشان ها بر اساس گفته کوهنوردان،15000 فوت است و دارای منظره ها باور نکردنی وحیات وحش فوق العاده است.

در کجا می توان اقامت داشت؟

Sabyinyo Silverback Lodge مکان لوکس ومجللی است که در پارک ملی آتشفشان واقع شده است.

  1. شوناو ام کونیگزی:

مکان: آلمان

این شهر به خاطر داشتن ورزش های زمستانی و مراکز درمانی مجهز مشهور شده است. شوناو ام کونیگزی، نزدیک مرز اتریش قرار گرفته است. کوه جنر در آن می تواند برای انجام اسکی در زمستان بسیار جالب و مجذوب کننده باشد.

کوه Watzmann برای کوهنوردان مناسب است.این شهر دارای تعدادی قهوه خانه و رستوران سنتی هم هست.

در کجا می توان اقامت داشت؟

هتل Gästehaus Boehm یک مکان تمیز، آرام با یک سونا در داخل است.

  1. Rangiroa:

مکان: پلینزی فرانسه

حتما شما در خصوص تاهیتی و بورا بورا چیزهایی شنیده اید اما ممکن است در خصوص این مکان اطلاعاتی نداشته باشید. این مکان دومین جزیره مرجانی عظیم در جهان است.

اساسا یک رشته از مرجان های زیبا تالاب را احاطه نموده اند. این مکان برای غواصی هم بسیار مناسب است زیرا دارای منظره ها طبیعی بسیار فراوانی است. فعالیت های ساحلی و آبی مختلفی در این مکان وجود دارد.

بعلاوه شما می توانید از روستا ها و مزارع مختلف هم بازدید کنید.

در کجا می توان اقامت داشت؟

هتل Kia Ora یک مکان اصلی برای توریست ها و توریستان است که دارای خانه های ییلاقی است.

  1. پارک ملی دریاچه های پلیتویک:

مکان:کرواسی

این پارک از سال 1979 در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و تقریبا دارای 20 دریاچه زیبا به همراه غارها، جنگل ها و آبشارهای بی نظیر است.بعلاوه فراوانی جالبی از حیات وحش در این پارک وجود دارد که شامل خرس، گرگ و 126 گونه پرنده است.

این پارک دارای وسعت زیادی است و به خاطر وجود فرآیندهای زمین شناسی منحصر به فرد که دریاچه آبشاری آن را تشکیل داده ، قابل توجه است.

در کجا می توان اقامت داشت؟

در داخل پارک تقریبا مکانی برای اقامت وجود ندارد اما هتل Degenya و Turist Grabovic هر دو محبوب بازتماشامایندگان پارک هستند.

  1. لومبوک:

مکان:اندونزی

آیا می خواهید شکوه وعظمت بالی را بدون جمعیت و ازدحام آن تجربه کنید ؟ پس بهتر است سری به لومبوک بزنید. در این مکان سواحل زیبا، آبشارهای دلربا، آتشفشان های بلند و البته توریست کم را پیدا خواهید کرد. منظره ها طبیعی و راه های محلی برای صدها سال بدون تغییر به جای مانده اند، و فرهنگ بومی کاملا غنی است.

گذشته از آرامش، این جزیره برای گشت و گذار و غواصی بسیار ایده آل است.

در کجا می توان اقامت داشت؟

هتل نووتل لومبوک یک هتل 4 ستاره است که در سواحل جنوبی جزیره قرار گرفته و دارای منظره ها بی نظیری می باشد.

  1. أولان باتور:

مکان:مغولستان

مرکز مغولستان به مجذوب کننده نبودن معروفیت دارد اما اجازه ندهید این مسائل شما را از سفر به این شهر باز دارد. زیرا این سفر می تواند کاوش در یکی از زیباترین و مهمان نوازترین شهرهای جهان را برای شما فراهم کند.

در این شهر نمی توانید توریست های غربی زیادی را مشاهده کنید. این بدین معنی است که موزه ها در این شهر زیاد رونقی ندارند.

در کجا می توان اقامت داشت؟

هتل Kempinski و شانگری لا هر دو گزینه های خوبی برای اقامت هستند.

  1. El Djem:

مکان: تونس

این شهر در شمال آفریقا ویژگی های معماری حفظ شده از دوران امپراتوری روم را داراست. ویژگی مهم این شهر به خاطر وجود یک سالن آمفی تئاتر عظیم است که در قرن سوم ساخته شده و می تواند میزبان بیش از 35000 تماشاگر باشد. اگرچه بخش هایی از این بنا از هم پاشیده شده است اما هنوز شکوه سابق خود را داراست.

بعلاوه این شهر دارای موزه هایی است که در آن ها انتخاب های بسیار عظیمی از موزاییک ها و ویلاهای بازسازی شده از زمان رومی ها به چشم می خورد.

در کجا می توان اقامت داشت؟

گزینه های اقامتی در این شهر کمی محدود است و مکان هایی هم که در آن وجود دارد معمولا پیشنهاد نمی شود. برای اقامت بهتر است شهرهای دیگر را انتخاب کنید.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های توریستی ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه توریستی برتر آسیا

منبع: آلامتو

به "برترین جاهای جهان برای سفر و تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاهای جهان برای سفر و تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید