کسب و کار

اپل یا سامسونگ؛ پرفروش ترین تلفن همراه در امسال، عکس

دیجیاتو نوشت: آمارها نشان می دهند که با وجود افت فروش کلی در بازار جهانی، از نظر سهم، سامسونگ در صدر و اپل در جایگاه دوم واقع شده است.

25 مهر 1402

ری را برقی به زودی رونمایی می گردد ، توضیحات مدیرعامل جتکو درباره خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی ری را برقی در آینده نزدیک اطلاع داد. وی گفت: پلتفرم دوگانه ری را برقی اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

12 مهر 1402

الزام طبقه بندی مشاغل چه تاثیری روی دستمزد کارگران دارد؟ ، 5900 بنگاه طبقه بندی مشاغل را اجرا نکردند

طبق ماده 49 قانون کار واحدهای بالای 50 نفر باید حتماً طرح طبقه بندی مشاغل را داشته باشند؛ اما طبق آخرین آمار این طرح در 5900 واحد هنوز اجرایی نشده است که اگر عملیاتی گردد قطعاً روی عدالت مزدی اثرگذار خواهد بود.

14 شهریور 1402

رانا پلاس اتوماتیک در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

رانا پلاس اتوماتیک محصول جدیدی از ایران خودرو است که نخستین رونمایی عمومی خود را در نمایشگاه خودرو مشهد تجربه می نماید.

12 شهریور 1402

در خانه ماندن؛ شغل تمام وقت جوانان چینی

جالب است که در حال حاضر در میان کاربران امریکایی دوست خانه نشین تبدیل به ترند شده است در حالی که در چین جوانان خانه نشین تر هستند. آیا دنیا به قدری درهم و پیچیده شده که ما مجبور به بازگشت به دورانی هستیم که زندگی خانگی و زندگی کاری یکی بودند؟

11 شهریور 1402

اگر این نشانه ها را دارید یعنی از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستید

تست هایی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند سطح هوش هیجانی خود را بسنجید. با این حال، برای آنکه متوجه شوید هوش هیجانی دقیقاً چیست، ویژگی ها و نشانه هایی هست که به گفته روانشناسان برخورداری از آن ها به معنای بالا بودن سطح هوش هیجانی است.

9 شهریور 1402

درخشش پراید و ال 90 در یک لیست جهانی!

در حالی که بعضی از تولیدنمایندگان از مهارت های تکنولوژیکی و نوآورانه به عنوان نقطه قوت فروش استفاده می نمایند، بعضی دیگر برای اثبات اینکه ساده بودن، بهتر است، کوشش های زیادی نموده اند.

28 مرداد 1402

اولین لپ تاپ اپل افتضاح بود!، عکس

گجت نیوز نوشت:اگر از هواداران مک بوک های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!

22 مرداد 1402

مهارت هایی که به شما یاری می نمایند در شغل تان حرفه ای شوید

هر شغلی می تواند چیزی به شما بیاموزد؛ چه در حال درخواست برای اولین شغلتان باشید، چه سعی در ارتقای شغلی داشته یا به فکر جابه جایی به صنعتی دیگر باشید، مهارت هایی که در طول زندگی و مسیر شغلی خود آموخته اید را به شغل یا صنعت تازه منتقل خواهید کرد. خبر خوب...

19 مرداد 1402

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 و پوکو X5 پرو

گلکسی A54 و پوکو ایکس 5 پرو از بهترین میان رده های بازار هستند.

18 مرداد 1402

سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: شرکت کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن ها تعلق نگرفته امکان ثبت نام را فراهم نموده است.

14 مرداد 1402

همین امروز برو جهنم دره !

خبرنگاران: در نزدیکی داغ ترین چشمه آب گرم ایران و بزرگترین پل معلق خاورمیانه، بهشتی به نام جهنم دره در دامنه های کوه سبلان با امکان اقامت چند روزه در آب و هوای خنک وجود دارد.

22 تیر 1402

قم قلب تپنده ادبیات کودک و نوجوان است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، کمال شفیعی عصر سه شنبه در برنامه دورهمی اهالی ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با عنوان آن خاطرات شیرین که در خانه معلم استان قم برگزار گردید، گفت: قم با توجه ظرفیت هایی که دارد می تواند فرصتی...

21 تیر 1402

24 فلش مموری فانتزی مجذوب کننده؛ گزینه های رنگارنگ و پرطرفدار

اگر در پی خرید فلش مموری هستید، به صدها گزینه مختلف دسترسی دارید. برای بعضی کاربران ویژگی هایی مانند سرعت انتقال اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراین باید بین برترین مدل های ساخت برندهای مشهور دست به انتخاب بزنند. اما برای بعضی دیگر سرعت انتقال چندان اهمیت...

15 تیر 1402

این بار نوبت به جانی دپ رسید

امشب جشنواره کارلووی واری 2023 به رسم هر سال با تریلری از یکی از برندگان پیشین خود کارش را آغاز می نماید.

9 تیر 1402

شغل؛ گنجشک فروشی! ، عجیب ترین کسب و کاری که در بازار تهران دیده شد

از شیرمرغ تا جان آدمیزاد! باور کنید در بازار تهران هر چیزی پیدا می گردد! پس وقتی در کوچه پسکوچه های تنگ و تاریک بازار قدم می زنید، انتظار تماشا چیزهای عجیب را هم داشته باشید!

28 خرداد 1402

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل دانشجویان بین المللی

کانادا محبوب ترین مقصد آموزشی برای دانشجویان بین المللی است. بر اساس آمارهای اعلام شده از طریق QS Best Student Cities در سال 2022، کانادا در رتبه نهم این لیست قرار گرفته است. این کشور جدا از ارائه امکانات آموزشی با کیفیت بالا برای علاقه مندان به تحصیل از سراسر جهان،...

21 خرداد 1402

ژاپن نقاشی دزدیده شده زمان نازی ها را به لهستان تحویل داد

مقام های ژاپن یک تابلو نقاشی دزدیده شده زمان نازی ها را پس از حذف آن از یک حراجی به لهستان بازگرداندند.

17 خرداد 1402

تعداد تماشاگران دربی فینال جام حذفی مشخص شد

علیرضا فاضلی در پاسخ به این پرسش که برای فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی گنجایش چند هزار تماشاگر را برای این بازی دارد؟ اظهار کرد: با توجه به این که تعدادی از سکو ها و زون های مختلف از سکو های تماشاگران در حال بازسازی و سبک سازی...

8 خرداد 1402

قیافه منحصربه فرد یک بی ام و خاص و تک ساخت، عکس

بی ام و در فستیوال خودروهای کلاسیک و لوکس به نام Concorso dEleganza، از مدلی تک ساخت و خاص از مدل Z4 رونمایی کرد.

2 خرداد 1402
تعداد: (203)