این بار نوبت به جانی دپ رسید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، امشب جشنواره کارلووی واری 2023 به رسم هر سال با تریلری از یکی از برندگان پیشین خود کارش را آغاز می نماید.

این بار نوبت به جانی دپ رسید

به گزارش مهر، تریلر سال جاری جشنواره کارلووی واری که امشب در مراسم افتتاحیه پنجاه و هفتمین جشنواره نمایش داده می شود، با حضور جانی دپ بازیگر در نقش اول آن شکل گرفته است.

تریلر های این جشنواره سعی دارند تا با رویکردی متمایز به تجلیل از مهمانان و دریافت نمایندگان جوایز دوره های قبلی این جشنواره بپردازند.

جانی دپ، بازیگر، تهیه نماینده و موسیقی دان آمریکایی که 3 نامزدی اسکار، گلدن گلوب و جوایز بی شمار دیگری در کارنامه دارد، مهمان پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری در سال 2021 بود تا با حضورش به معرفی 2 فیلم خود بپردازد: مستندی با عنوان خمره طلا: چند دور با شین مک گراون محصول 2020 و درام میناماتا که در آن او نقش اول را داشت. حضور وی در آن جشنواره با استقبال زیاد مخاطبان و هوادارانش روبرو شد.

ایده فیلمبرداری فیلم های کوتاه به عنوان تریلر های جشنواره با حضور چهره های متمایز سینمای دنیا 15 سال پیش به دنیا آمد. فکر های خلاقی که در پشت این خرده داستان ها کوشش دارند تا ارتباط سوژه هایشان با جشنواره را نشان دهند، کارگردان ها ایوان زاخاریاش و مارتین کریچی هستند.

جانی دپ هجدهمین فردی است که در تریلر ساخته شده ویژه جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری ظاهر می شود. مل گیبسون، هلن میرن، جان مالکوویچ، جود لاو، دنی دویتو و کیسی افلک از جمله چهره های دوره های گذشته این تریلر ها هستند.

کریستوف موچا، مدیر اجرایی جشنواره کارلووی واری سال جاری، پیش از رونمایی از این تریلر گفت: دو سال پیش، جانی دپ با استقبال بسیار گرم دیدنگران و هواداران روبرو شد و سال جاری با وجود برنامه فشرده اش موافقت کرد که بازیگر تریلر این دوره شود. این تریلر عالی است و من مطمئنم جانی دپ روزی دوباره به این جشنواره برمی شود.

در این تریلر ها نشان داده می شود هنرمندانی که افتخار کسب گوی بلورین یک عمر فعالیت هنری را دریافت نموده اند، در واقع با مجسمه خود چه می نمایند. این تریلر ها معمولاً سیاه و سفید و برمبنای نگرشی خاص شکل گرفته اند.

به عنوان مثال، جود لاو برنده جایزه سال 2010 در تریلری به مدت 1 دقیقه و 35 ثانیه در چهل و ششمین دوره این رویداد ظاهر شد و تریلر مالکوویچ یک لحظه ناخوشایند را در تاکسی به نمایش گذاشت و کیسی افلک با ورود به یک مغازه گروفروشی با یک غافلگیری روبه رو شد و هلن میرن سعی کرد تا مجسمه خود را که به طور مرموزی در کنار مجسمه اسکار ظاهر شد در جعبه جای دهد. میلوش فورمن، کارگردان افسانه ای فقید، یک کاربرد سلامتی برای جایزه خود پیدا کرد و خواب دویتو با یک تماس تلفنی آشفته شد. تریلر گیبسون هم او را نشان می دهد که با دو سارق فیلم تن ها در خانه روبه رو می شود که برای سارقیدن گوی بلورینش آمده اند.

پلتفرم آنلاین جشنواره کارلووی واری (KVIFF.TV) تریلر های مختلف را در صفحه ای ویژه برای دیدن گذاشته است.

جشنواره کارلووی واری از بعداز ظهر امروز با رفتن چهره ها روی فروش قرمز آغاز به کار می نماید. فتنه انگیز یا فایر برند ساخته کریم آینوز فیلم افتتاحیه این جشنواره است که جایزه گوی بلورین افتخاری سال 2023 خود را به راسل کرو بازیگر مطرح استرالیایی اهدا می نماید. این جشنواره سال جاری بخش ویژه ای را با عنوان تولدی دیگر: سینمای ایران اینجا و اکنون به معرفی سینمای مستقل ایران اختصاص داده است.

منبع: فرارو

به "این بار نوبت به جانی دپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار نوبت به جانی دپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید