تاپیکو در بین 10 شرکت برتر ایران

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تاپیکو رتبه اول شاخص بهره وری شرکت های چند رشته ای صنعتی، رتبه هفتم شاخص بالاترین ارزش افزوده و رتبه سیزدهم شاخص ارزش کل فروش را در میان 100 شرکت برتر اول ایرانی کسب کرد.

تاپیکو در بین 10 شرکت برتر ایران

در همایش 500 شرکت برتر ایران و بیست و پنجمین سال رتبه بندی IMI-100 ؛ بر اساس آنالیز های اجرا شده به وسیله سازمان مدیریت صنعتی، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در 3 شاخص مهم حایز رتبه های برتر شد.

بر اساس این گزارش، در شاخص بهره وری عوامل در گروه شرکت های چند رشته ای صنعتی، تاپیکو حائز رتبه اول شد. در شاخص بالاترین ارزش افزوده نیز تاپیکو پیروز به کسب رتبه هفتم شد. بعلاوه از نظر شاخص ارزش کل فروش نیز تاپیکو در میان 100 شرکت اول آنالیز شده، در رتبه سیزدهم نهاده شد. پیروزیت شرکت های زیرمجموعه تاپیکو نیز قابل توجه بوده است.

شرکت نفت ستاره خلیج فارس، از شرکت های زیر مجموعه تاپیکو حائز جایگاه دوم از نظر مقدار فروش در بین 100 شرکت برتر کشور شد. در این شاخص، بعضی دیگر از شرکت های تاپیکو نیز رتبه های ممتازی کسب کردند. به عنوان نمونه پتروشیمی فن آوران رتبه 77، نفت ایرانول رتبه 90، نفت پاسارگاد رتبه 96 و شاخص نیز رتبه 100 را کسب کردند. در بین 100 شرکت سوم، شرکت پرسی ایران گاز، از شرکت های زیرمجموعه تاپیکو نیز رتبه اول در شاخص بیشترین بازده دارایی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است؛ شرکت های پتروشیمی شیمی بافت، کربن، لطیف و گازلوله که از شرکت های زیر مجموعه تاپیکو هستند نیز در همایش 500 شرکت برتر ایران نیز حائز رتبه شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تاپیکو در بین 10 شرکت برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاپیکو در بین 10 شرکت برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید