چگونه از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی نمایشگاهی استفاده می گردد؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها و سایر رویدادهای صنعتی نقش مهمی در ایجاد ارتباطات پایدار B2B دارند. اغلب، اولین برداشتی که یک همکار یا رقیب از نام تجاری شما دارد، نمایش نمایشگاه تجاری و هدایای تبلیغاتی شماست. از نظر متخصصان بازاریابی نمایشگاه های تجاری، اتوماتیک تبلیغاتی یک استراتژی قدرتمند برای به حداکثر رساندن اثربخشی محصول تبلیغاتی در رویدادهای صنعت می باشند.

چگونه از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی نمایشگاهی استفاده می گردد؟

چرا محصولات تبلیغاتی قدرتمند هستند؟

تقریباً هر یک از متخصصان بازاریابی در خصوص نقش حیاتی محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه ها اظهار نظر کردند. اگر یک محصول تبلیغاتی عالی مانند اتوماتیک داشته باشید، شرکت نمایندگان به غرفه شما می فرایند. او بعلاوه اظهار داشت که نمایشگاه های تجاری در خصوص ارائه یک نقطه پناهگاه با هر چیزی که شما قادر به ارائه آن هستید، است. این تجملات می تواند از یک مکان ساده برای نشستن تا حتی یک ماساژ باشد. هنگامی که با یک اتوماتیک تبلیغاتی برای بردن به خانه دریافت می گردد، شرکت نمایندگان شما مطمئناً تجربه خود را در غرفه شما به یاد می آورند.

رازهای بازاریابی نمایشگاهی چیست؟

هر بازاریاب روش های مورد علاقه خود را برای به دست آوردن دید در کنفرانس ها و رویدادها توسعه می دهد. چهار ویژگی یک محصول تبلیغاتی موثر به توضیح زیر است:

آن ها باید نوآور باشند

بازدیدنمایندگان از نمایشگاه های تجاری، در صورت تمایل، می توانند با صد اتوماتیک و جاکلیدی به خانه بفرایند. چرا محصول دیگری از این نوع از بین مردم متمایز خواهد شد؟

آن ها باید برای طولانی مدت مفید باشند. به این فکر کنید که مشتریان بالقوه شما هنوز چه چیزی را انتخاب می نمایند و از زمان خود استفاده می نمایند.

آن ها باید پیغام شما را برسانند

شما باید آن ها را آزادانه منتقل کنید. زمانی که مخاطبان در غرفه شما حضور دارند، حتما اطلاعات تماس آن ها را جمع آوری کنید. پس از رویداد نمایشگاه تجاری، می توانید آن ها را برای اهداف متعدد دنبال کنید.

قلم ها همه جا حاضر هستند

از میان تمام محصولات تبلیغاتی موجود در بازاریابان باهوش، هیچ کدام محبوب تر از قلم نیست. اتوماتیکهای تبلیغاتی کاملاً کاربردی و تقریباً روی هر میز کار، راه پیدا می نمایند. ترفند این است که قلم های خود را از بقیه متمایز کنید. تحقیقات گسترده ای در خصوص آنچه که یک قلم تبلیغاتی عالی را می سازد، اجرا شده است، از جمله بیش از هزار بازدید از غرفه نمایشگاه. نکته یازاریابی این تحقیقات این است: از آن قلم برای ارسال پیغام بهره ببرید.

به وسیله آن ها باید چیزی را با مردم در میان گذارند. مطمئناً، یک آرم یا شماره تلفن رایگان یا آدرس وب سایت روی سطح قلم حک شده، اما باید آن اتوماتیک زیبا و کاربردی باشدتا توجه و علاقه افراد را جلب کند تا هر روز از آن استفاده نمایند.

از آنجایی که نمایشگاه های تجاری می توانند شامل نمایش ها و کمپین های زیادی باشند، جدا از مجموعه هدف هر مجری است. بازاریابی نمایشگاهی هم هنر است و هم علم، و محصولات تبلیغاتی در هر استراتژی دیده شدن جایگاهی دارند. نکته اصلی این است که قدرت قلم را نادیده نگیرید، به خصوص وقتی که به روشی منحصر به فرد ارائه گردد.

اگر در پی یک کالای تبلیغاتی برای هدیه دادن در نمایشگاه یا رویدادی هستید که به افزایش دنبال نمایندگان شما یاری می نماید، به قلمی بسنده نکنید که برای گفتن داستان شما و تبلیغ برند، محصولات و خدمات شما کاری انجام نمی دهد. این قلم ممکن است تنها ارتباطی باشد که با یک مشتری بالقوه برقرار می کنید.

منبع: مجله چاپخونه

به "چگونه از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی نمایشگاهی استفاده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی نمایشگاهی استفاده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید