مشخصات رسمی پژو 207 با بدنه دو رنگ اعلام شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، پژو 207 دو رنگ جدیدترین محصول ایران خودرو خواهد بود. خودروهای هاچ بک در کشور ما طرف داران ویژه ای دارند. سایپا این موضوع را به خوبی دریافت و با تولید خودورهای ارزان قیمت مانند سایپا 111، تیبا 2 و کوییک توانست جامعه هدف را به تنوع بیشتری برساند. آنها بر کوییک خیلی تمرکز کرده اند و تولید چند نسخه از آن نشان از همین راهبرد است. کوییک دو رنگ یا کوییک R یک خلاقیت ساده و جوان پسند است که ایران خودرو مشابه آن را در سبد محصولاتش نداشت. در نتیجه ایران خودرو به سراغ پژو 207 دو رنگ رفت.

مشخصات رسمی پژو 207 با بدنه دو رنگ اعلام شد

پژو 207 اولین خودرویی است که در این سال ها در مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با بدنه دو رنگ تولید می شود. آن طور که اعلام شده است پژو 207i با بدنه دو رنگ با کد کلاس 60013 به فروش خواهد رسید و قرار است این محصول برخی تفاوت ها را نسبت به سایر نسخه ها داشته باشد.

قیمت پژو 207

ایران خودرو در حال حاضر با تمرکز بر خودروهای هاچ بک محبوب و البته گران قیمت خود، یعنی پژو 207، سعی دارد تا توجه نسل جوان را به خود جلب کند. این شرکت پژو 207 صندوق دار و پژو 207 با سقف شیشه ای را از جمله مدل های دیگر این خودرو معرفی کرده است. کلاس 60013 پژو 207i به جعبه دنده 5 سرعته دستی مجهز است و توان را به چرخ های جلوی این هاچ بک می رساند.

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود. باتوجه به تصاویر اولیه، در بخش های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره ها و … با تریم دو رنگ همراه شده است. همچنین در کاتالوگ 207i اعلام شده است که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می شود و همچنین تریم داخلی تیپ 60013 این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه ها خواهد بود.

در حال حاضر به غیر از پژو 207i پانوراما (دنده دستی و اتوماتیک) سایر تیپ های این هاچ بک با رینگ فولادی تولید می شوند؛ اما ایران خودرو می خواهد تا نسخه دو رنگ 207i را با رینگ های آلومینیومی 14 اینچی عرضه نماید.

بیشتر بخوانید: قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد

پژو 207 باتوجه به نوع جاده های کشور، نوع سوخت موجود در کشور و آب و هوای منطقه ها مختلف ایران متناسب سازی شده است و با این موارد کاملاً همخوانی دارد. مصرف سوخت کم موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن ازجمله مزایای 207 است. علاوه بر این، خودروی پژو 207 اتوماتیک تازه توانسته است 4 ستاره کیفی دریافت کند و در بالاترین رده بندی کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل قرار گیرد.

پژو 207i دو رنگ دنده دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، 2 کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و … مجهز است. به عبارت ساده تر این تیپ 207i تفاوتی با سایر نسخه ها ندارد.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ آمیتیس تک مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مشخصات رسمی پژو 207 با بدنه دو رنگ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات رسمی پژو 207 با بدنه دو رنگ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید