پیست دیزین یک پیست اروپایی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، علاوه بر اینها برای هر نوع اسکی و اسنوبورد آماده است و در درون خود پارک های بیشماری دارد، در این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر با پیست دیزین آشنا شوید.

پیست دیزین یک پیست اروپایی

چطور به پیست دیزین برویم؟

برای اینکه به پیست دیزین برسید دو راه دارید. هر دوتای این راه ها از یک راستا پر پیچ و خم کوهستانی عبور می نماید، پیچ های جاده ای را تنها می توانید با کم کردن سرعت رد کنید.

راستا اول، جاده چالوس است و راستا دوم محور شمشک به دیزین است. هر دوی این دو راستا مجذوب کننده و دلنشین هستند گرچه محور شمشک کمی به تهران نزدیک تر است ولی پیچ و تاب جاده نمی گذارد شما احساس نزدیکی کنید. محتمل است شما اسیر روستا ها و منظره ها مختلف شوید، پیشنهاد می کنیم راه خود را در پیش بگیرید. پیست دیزین شما را از لذت و سرگرمی سیراب خواهد نمود.

مهمترین پیست اسکی ایران

پیست اسکی دیزین در دامنه کوهای البزر واقع شده است. این پیست مجوزی از فدراسیون جهانی اسکی گرفته است تا بتواند مسابقات در خود برگزار کند. پس شما با یک پیست حرفه ای رو به رو هستید. این پیست حدوداد سه هزار و شیصد متر از سطح دریا فاصله دارد که آن را مناسب ورزشهای بسیاری می نماید. این پیست در تابستان و زمستان پر از برف است ولی زمستان آن جلال و جبروت خاص خود را دارد.

پیست دیزین پاتوق اسکی بازها و اسنوبورد کاران است

اسکی و اسنوبرد دو ورزش اساسی و اصلی روزهای زمستانی هستند، راستا پیست حدود هشت کیلومتر است که لذتی بی همتا را به شما کادو می دهد. شیب پیست بسیار مناسب بوده و برای اسکی بسیار خوب است. نگران نباشید چندین پیست اسکی برای مبتدیان و حرفه ای ها وجود دارد که می توانید آنجا حسابی یاد بگیرید. قبل از رفتن به پیست حتما اخبار را مرور کنید تا مسابقه ای در پیست نباشد، گرچه دیدن مسابقه ها هم خالی از لطف نخواهد بود.

اسنو پارک آیا هیجان برف را آب می نماید؟

بخشی در پیست وجود دارد که اسکی روهای حرفه ای در آنجا به انجام حرکات نمایشی می پردازند، اگر مبتدی هستید فقط بشینید و لذت ببرید، در اسنو پارک همه چیز اروپایی به نظر می رسد.

برف شادی یا فان پارک

دیزین فقط برای اسکی روهای حرفه ای و ورزشکارها نیست، برخی جاها وجود دارد که در آن خانواده ها مشغول برف بازی هستند. تیوب سواری در این بخش بسیار بسیار لذت بخش است. انواع مجسمه های برفی در اینجا ساخته می گردد. موسیقی و چای در اینجا به راه است. همه چیز در این قسمت از پیست دیزین طعم اروپا می دهد به جز چای ایرانی که می خورید و لذت طعم اصیل آنرا روی زبانتان، مزمزه می کنید.

اسنومبیل

در پیست دیزین اسنومبیل های فراوانی وجود دارد که شما می توانید با کرایه کردن آنها گشتی در برف بزنید. از قیمت کرایه این وسایل واقعا بی خبریم چرا که قیمت های پارسال و سال جاری بسیار متفاوت خواهند بود.

سایر امکانات دیزین

یک تله کابین، همراه با رستوران و تله اسکی و تله کابین قله، همگی جزو امکانات دیزین برای شماست. در پیست بسیاری از وسایل کرایه داده می گردد لذا نگران وسایل نباشید البته که روز پنجشنبه و آدینه پیست بسیار شلوغ است سعی کنید زود به آنجا بروید تا خدای ناکرده به یک دیدنگر صرف تبدیل نشوید.

چند نکته آبشاری از پیست دیزین

یادتان باشد که در پیست دیزین ، شما باید ورودی پرداخت کنید ورودی هر نفر حدودا صد هزار تومان است و اجاره کرایه حدودا برایتان دویست هزار تومانی حداقل آب می خورد. در سفر به دیزین نفری حدودا باید سیصد هزار تومان کنار گذاشته باشید. سری به سایت های تخفیفان و نت برگ بزنید، شاید بتوانید بلیط مقرون به صرفه تری هم پیدا کنید. عموما پیست دیزین بلیط فروشی آنلاین دارد، البته بلیط فروشی حضوری نیز انجام می گردد. هر دو روش جلوی پایتان است ولی بلیط حضوری را پیشنهاد می دهیم.

برای داشتن شبی رویایی می توانید روی هتل پیست دیزین حساب باز کنید، اقامت در آنجا مصادف می گردد با دیدن شبهای روشن! شبهایی که برف همانند لامپ مهتابی همراه با مهتاب زمین و شب را روشن می نماید. خدمات هتل بسیار خوب و از استاندارد بالایی برخوردار است.

وبسایت skicomplex.ir برای چک کردن اطلاعات و خبرهای روزانه پیست دیزین است. چرا که گاهی اتفاق هایی می افتد که سبب تعطیلی پیست می گردد. شما می توانید در این سایت از اتفاق ها و اخبار پیست دیزین با خبر شوید.

رستوران های پیست دیزین واقعا گران هستند و برای صرف یک وعده باید پول زیادی بدهید! پیشنهاد می کنیم همراه خود غذای سرد ببرید تا آنجا برطرف گرسنگی کنید، با این حال اگر قصد ناهار در این رستوران ها را دارید باید به شما بگوییم که از لذت بخش ترین غذا ها، خواهید چشید. نوش جانتان!

پیست دیزین دست و پا چلفتی ها را بغل می نماید

اسکی کردن یکی از سرگرمیاتی است که قطعا تا مدتها در یاد و خاطره تان باقی می ماند، اگر تمکن اقتصادی بالایی ندارید حتما برای سفر کردن یک روزه هم که شده به این پیست بروید تجربه ای که دریافت خواهید کرد خیلی فرق دارد.

از دیدن حرفه ای ها مایوس نشوید و خود را آماتور یا دست و پا چلفتی ندانید، پیست اسکی دیزین آماتور و حرفه ای نمی شناسد، سعی کنید از اینکه در برف میافتید هم لذت ببرید. پیست برای لذت بردن است، پس محو دیدن نشوید! چون شما قرار است در این پیست خاطره هایی منحصر بفرد برای خودتان بسازید و خاطرات تنها از دیدن به وجود نمی آیند. برف بازی را هم ضمناً نباید فراموش کنید!

یک پیشنهاد ویژه وبلاگ آمیتیس تک ی

عکاسی در چنین پیستی قطعا مجذوب کننده خواهد بود ولی اگر می خواهید مجذوب کننده ترین تصاویر را با خود ببرید سعی کنید که یک دوربین گوپرو برای خود دست و پا کنید. با این دوربین، تصاویری که ثبت خواهید کرد بسیار بسیار منحصر به فرد خواهد بود.

یک تذکر کوتاه

شوخی های عجیب و غریب نکنید! امکان شکستن انگشت های دست در منطقه ها برفی بسیار بالا است، پس مراقب باشید تا خدای ناکرده اتفاق بدی نیافتد و از شیرینی تجربه و خاطراتتان، کاسته نگردد.

سخن آخر در خصوص پیست دیزین

پیست دیزین از آن دسته مکان هایی است که خوشی و سرگرمی در آن یک اجبار است. پس برای آب و هوا عوض کردن به این مکان نروید! به پیست دیزین بروید تا هیجان و سرگرمی را تا بالاترین حد ممکن تجربه کنید. پیست دیزین امکانات بسیاری دارد که هریک مجذوب کننده و دلنشین هستند. اگر میخواهید عکس های بیشتری از پیست دیزین ببینید هشتگ دیزین را در اینستاگرام خود جستجو کنید. خواهید دید این پیست آب و هوایی اروپایی دارد.

از خاطرات و تجارب خود در سفر به پیست دیزین بگویید، ما در وبلاگ آمیتیس تک مشتاقانه پذیرای نظرات شما هستیم، به ما بگویید این پیست چقدر برایتان در یک روز آب خورد؟

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "پیست دیزین یک پیست اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست دیزین یک پیست اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید