هتل های ساحلی کیش؛ از لوکس تا مالی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، جزیره کیش دارای هتل های ساحلی متعددی است که شما می توانید به دلخواه خود انتخاب کنید. تعدادی فکر می نمایند هتل های ساحلی کیش فقط هتل های پنج ستاره هستند اما خوشبختانه باید به شما بگوییم که هتل های سه ستاره ای در کیش وجود دارند که روبه ساحل هستند و از نظر قیمت هم برای مسافرها به صرفه هستند. فصل پاییز و زمستان برترین زمان سفر به کیش محسوب می گردد که مسافرهای بی شماری به سوی خود جذب می نماید. خوب است که پیش از سفر هتل های ساحلی کیش را بشناسید و سپس به دلخواه خود یکی را برای سفرتان انتخاب کنید. در این مقاله خبرنگاران لوکس ترین تا مالی ترین هتل کیش را به شما مخاطب اهل سفر معرفی می نماید.

هتل های ساحلی کیش؛ از لوکس تا مالی

هتل ترنج کیش

اگر دوست دارید اقامت رویایی را تجربه کنید وبلاگ آمیتیس تک به شما هتل ترنج کیش را پیشنهاد می دهد. هتل ترنج از هتل های ساحلی کیش به شمار میرود که فضایی منحصر به فرد دارد چرا که از دو بخش تشکیل شده است بخش اول بر روی ساحل است و بخش دوم بر روی دریا ساخته شده است و شما از هر طرف نگاه کنید آب های نیلگون خلیج فارس را می بینید. از همین رو یکی از برترین هتل های کیش است. در بخش روی دریا گران ترین اتاق های اقامت کیش وجود دارد که کف شیشه ای دارد و کف دریا را می توانید ببینید. برای تعدادی اقامت در بخش هتل ترنج بر روی دریا رویایی محسوب می گردد.

این هتل پنج ستاره دارای اتاق های دابل و توئین، دو تخته دبل فولبرد، و سوییت اختصاصی است و تمامی اقامت های آن به امکانات بهداشتی و رفاهی مجهز است.این هتل مجهز به استخر، جکوزی، سونا، خدمات اسپا و فضای بازی برای بچه ها است. یکی از امکانات این هتل این است که به پیست دوچرخه سواری در کیش نزدیک است و شما می توانید به راحتی از آتن بهره ببرید. هتل های ساحلی کیش با داشتن نوار ساحلی یکی از محیط های امنی است که شما در هر ساعتی که دوست داشتید می توانید کنار ساحل قدم بزنید و از فضای زیبای دریا لذت ببرید.

آدرس: میدان جاسک، ابتدای جاده دنیا مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج کیش

هتل داریوش کیش - هتل های ساحلی کیش

یکی دیگر از گران قیمت ترین هتل های ساحلی کیش، هتل داریوش است. هتل داریوش کیش بر اساس بنای تخت جمشید و تعدادی از کاخ های آن ساخته شده است که معرف معماری ایران در زمان هخامنشیان است. از این رو اگر دوست دارید در کنار طبیعت در دل تاریخ هم باشید و از شکوه معماری گذشته لذت ببرید تیم گردشگری وبلاگ آمیتیس تک به شما هتل داریوش کیش را پیشنهاد می دهد. هتل داریوش کیش دارای خط ساحلی مرجان در جزیره است که شما در هر ساعت شبانه روز می توانید به ساحل بروید و از آن لذت ببرید. امکاناتی چون استخر، اسپا یا همان خدمات درمانی ماساژ، جکوزی در این هتل وجود دارد. سالن ورزش بدنسازی، پینگ پونگ و بیلیارد از دیگر خدمات این هتل است.

دارای دو رستوران بسیار بزرگ است که یکی از آن ها به نشان از معماری کاخ های کوروش کبیر در پاسارگاد ساخته شده است و یک کافی شاپ بسیار بزرگ دارد که تمام صندلی های آن نیز با الهام از نقش برجسته های هخامنشی تزیین شده است که به مسافران حس افتخار را القا می نماید. اتاق های دو تخته استاندارد رو به باغ، اتاق های لوکس در محوطه باغ از مجموعه واحد های اقامتی هتل پنج ستاره داریوش کیش است که همگی به خدمات بهداشتی و رفاهی مجهز است. این مجموعه حدود 190 واحد اقامتی دارد که آسایش و آرامش برای مسافرها مهیا می نماید.

آدرس: میدان داریوش، هتل داریوش کیش

هتل مارینا کیش - هتل های ساحلی کیش

اگر دوست دارید در محیطی کاملا لوکس و شیک اقامت داشته باشید هتل مارینا کیش انتخاب مناسبی است. این هتل در ساحل مرجان با معماری معاصر منحصر به فردی ساخته شده است. اگر هتل مارینا کیش را در گوگل ببینید پلانش مانند یک ضربدر است. تمامی اتاق های این هتل به رو به ساحل مرجان است و شما می توانید با انتخاب این هتل از ورزش های ساحلی و دریایی ساحل مرجان بهره مند شوید. ورزش های دریایی چون غواصی، جت اسکی، فلای بورد و چندین مورد دیگر در ساحل مرجان کیش در دسترس است.

اتاق های هتل پنج ستاره مارینا کیش با روبه پارک و فضای سبز هستند و یا روبه دریا قرار دارند که به دبل، تویین، کینگ تقسیم می گردد. همگی واحد های اقامتی دارای میزارایش، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار یخچال مجهز هستند. هتل ساحلی مارینا کیش بیش از 750متر نوار ساحلی را دارد که از معروف ترین هتل های ساحلی کیش هم به شمار میرود.

آدرس: نوار سیاحتى شرقى، جنب برج هاى دوقلو، هتل مارینا پارک کیش

هتل پارمیس کیش

از هتل های ساحلی هتل پارمیس کیش است که در ساحل مرجان واقع شده است و شما می توانید از ورزش های دریایی ساحل مرجان بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که ورزش های ساحلی مرجان هر کدام هزینه جداگانه مربی و آموزش دارند و از امکانات هتل ها به شمار نمی آیند. هتل پارمیس کیش دارای 168 اتاق و سوییت است که از دو نفر تا چهار نفر ظرفیت دارد و نیمی از اتاق های آن رو به ساحل مرجان کیش است که شما می توانید از منظره دریا لذت ببرید. دارای رستوران و کافی شاپ های بزرگ در فضای سرپوشیده هستند که شما می توانید بهره ببرید. این هتل به مرکز خرید مروارید و پردیس کیش نزدیک است و دسترسی خوبی دارد.

هتل شایگان کیش - هتل های ساحلی کیش

از دیگر هتل های ساحلی هتل شایگان کیش است. این هتل پنج ستاره یکی دیگر از هتل های لوکس جزیره به شمار میرود. به مرکز خرید پردیس یک و دو، بازار زیتون، مرکز تجاری پانیذ دسترسی خوبی دارد. هم چنین این هتل به اسکله تفریحی خلیج فارس و ورزش های آبی نیز دسترسی مناسبی دارد که شما می توانید آن را انتخاب کنید. هتل شایگان کیش دارای امکانات سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی ، کافی نت، گیم نت، آرایشگاه، کافی شاپ و رستوران است. اتاق های بسیار لوکس است و مجموعه واحد های اقامتنی متنوع نیز دارد که به دلخواه خود می توانید انتخاب کنید.

آدرس: کیش، بلوار رودکی، هتل شایگان

هتل ویدا

هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش واقع شده است و از یک طرف دارای نوار ساحلی است و اتاق های رو به دریا دارد و از همین رو انتخاب بسیاری از مسافرها است. از طرف دیگر اتاق های آن رو به روی بلوار موج و فضای سرسبز است. این هتل از هتل های پنج ستاره تازه تاسیس جزیره محسوب می گردد که در سال 1396 تاسیس شده است و تمام واحد های اقامتی آن امکانات بهداشتی و رفاهی برای مسافرها دارد. هتل ویدا از هتل های ساحلی کیش است که یکی از خلوت ترین ساحل ها را دارد. ساحل هتل ویدا به شلوغی ساحل مرجان نیست و شما می توانید از فضای ساحل آرام و زیبا لذت ببرید.

آدرس: کیش، بلوار موج، هتل 5 ستاره ویدا

هتل ایران کیش - هتل های ساحلی کیش

از هتل های گران قیمت و پنج ستاره کیش هتل ایران است. این هتل از هتل های ساحلی کیش به شمار میرود و دارای دو برج هفت طبقه است که منظرهی رو به دریا و روبه پارک کیش دارد. با انتخاب این هتل نیز می توانید از فضای رو به دریا بهره مند شوید و منظره ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس را ببینید. این هتل امکانات استخر، سونا جکوزی، سالن ماساژ،سالن بدن سازی دارد. رستوران های بین المللی و کافی شاپ بزرگ و شیک از دیگر امکانات هتل ایران کیش به شمار میرود. این هتل دسترسی خوبی به پلاژ بانوان، پارک شهر کیش، کارتینگ دارد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

هتل فلامینگو کیش

در کیش می توانید از دیگر هتل های چهار ستاره و سه ستاره که خط ساحلی دارند بهره مند شوید. هتل فلامینگو کیش یکی از هتل های با کیفیت است که از هتل پنج ستاره مقرون به صرفه تر است. پلان این هتل به شکل یک دلفین طراحی شده است و از لحاظ طراحی بسیار حائز اهمیت است. در این هتل واحد های اقامتی متنوع و رو به دریا موجود است و کافه و رستوران آن می توانید بهره ببرید. سالن بدنسازی، استخر و سونا و اسپا از دیگر خدمات این هتل به شمار می آید. از هتل های ساحلی کیش است که دسترسی خوبی به مراکز خرید مروارید، ونوس، مریم و زیتون را دارد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا

هتل سورینت مریم - هتل های ساحلی کیش

از دیگر هتل چهار ستاره کیش هتل سورینت مریم است. هتل سورینت مریم در سه طبقه ساخته شده است و معماری منحصر به فردی دارد و از هتل های ساحلی کیش به شمار میرود. این هتل دارای 55 واحد اقامتی است که از اتاق های دبل، توئین، کینگ تشکیل شده است. تمام امکانات بهداشتی و رفاهی در اتاق های هتل نیز مهیا است. هتل سورینت مریم دسترسی خوبی به مراکز خرید مروارید، پردیس یک و دو و اسکله تفریحی خلیج فارس دارد. دارای رستوران و کافی شاپ نیز هست.

آدرس: کیش، بلوار امیرکبیر

هتل ارم کیش

از دیگر هتل های چهار ستاره با کیفیت جزیره کیش هتل ارم است. هتل ارم کیش دسترسی خوبی به ساحل دارد و اتاق های بالکن دارد و بدون بالکن است. با انتخاب اتاق های بالکن دارد از فضای ساحل کیش و دریا می توانید لذت ببرید. تمامی امکانات استخر، سالن بدنسازی ورزشی، فروشگاه، رستوران و کافی شاپ در این هتل مهیا است. این هتل حدود سه رستوران دارد. تعداد اتاق های آن حدود 210 مورد است و از هتل های ساحلی کیش به شمار میرود.

آدرس: کیش، بلوار خیام، هتل ارم کیش

هتل سیمرغ کیش - هتل های ساحلی کیش

در کیش می توانید مالی ترین هتل ساحلی را انتخاب کنید. هتل سیمرغ کیش از هتل های سه ستاره است که قیمت مناسب تری دارد و چون دارای خط ساحلی است می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. این هتل به پارک ساحلی کیش دسترسی دارد و دارای یک حیاط رو به دریا است که می توانید در کنار ساحل قدم بزنید و از صدای موج دریا آرامش بگیرید. دارای اینترنت، پارکینگ خدمات خانه داری رستوران و کافی شاپ است . این هتل اتاق های دو تخته و سه تخته دارد و در هنگام رزرو به ظرفیت اتاق های را آنالیز کنید. یکی از هتل های ساحلی کیش که قیمت مناسب تری دارد، هتل سیمرغ است.

آدرس: کیش، ابتدای خیابان دنیا، بعد از بازار مرجان

هتل ستاره کیش - هتل های ساحلی کیش

هتل ستاره کیش در ساحل مرجان واقع شده است. ساحل مرجان یکی از برترین موقعیت های جزیره کیش برای مسافرها به شمار میرود که می توانند به مراکز خرید متنوع در اطراف این ساحل بروند. هتل ستاره از هتل های ساحلی کیش به شمار میرود که قیمت مناسبی دارد. دسترسی آسانی به مرکز خرید مرجان دارد. امکانات چون رستوران کافی شاپ، کافی نت هم دارد. اتاق های آن از دو تخته تا چهار تخته است و تعدادی از اتاق ها رو به دریا ساخته شده اند. اگر دوست دارید هتل های مقرون به صرفه قیمت کیش را بشناسید مقاله مقرون به صرفهترین هتل های کیش که از هزینه های سفر کم می نمایند در وبلاگ آمیتیس تک از دست ندهید.

آدرس: بین میدان داریوش و سیری، رو به روی هتل داریوش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش از دیگر هتل های هلیا کیش است که شما می توانید از قدم زدن در کنار ساحل بهره مند شوید. حدود 162 واحد اقامتی دارد که تعدادی رو به دریا است و به نسبت هتل های چهار و پنج ستاره مقرون به صرفه تر است. این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید ونوس، ستاره و مریم را دارد. تمام امکانات بهداشتی و رفاهی در اتاق های هتل موجود است. این هتل مجهز به یک کافی شاپ و رستوران نیز هست.

آدرس: کیش، میدان ساحل، روبه روی بازار دیپلمات

جمع بندی هتل های ساحلی کیش از لوکس تا مالی

در این مقاله لوکس ترین هتل های کیش تا مالی ترین هتل های ساحلی کیش معرفی گردید. برای رزرو هر کدام از این هتل ها در وب سایت وبلاگ آمیتیس تک به آسانی می توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. در روز هتل ها به یاد داشته باشید که حتما امکانات و خدمات هتل را آنالیز کنید و دسترسی آن را از لحاظ موقعیت شهری بسنجید و سپس هتل خود را رزور کنید. سامانه وبلاگ آمیتیس تک یکی از آسان ترین و راحت ترین سامانه رزرو هتل و بلیط پرواز برای سفر هوایی است که می توانید از آن بهره ببرید.

منبع: الی گشت

به "هتل های ساحلی کیش؛ از لوکس تا مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ساحلی کیش؛ از لوکس تا مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید