با 5 تا از گران ترین هتل های ایران آشنا شوید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، کسی نیست که دلش نخواهد دست کم یک شب مثل شاهزاده ها در اتاقی لوکس اقامت کند، روی تخت هایی با بالش پر بالا و پایین بپرد، غذاهایی متفاوت را امتحان کند و هر وقت دلش خواست نوشیدنی خوشمزه ای سفارش بدهد و همین طور که روی مبل های شیک و راحت لم داده و از منظره پشت پنجره اتاقش لذت می برد، نوشیدنی اش را مزه مزه کند. در ایران هم هتل های لوکس و گرانی در شهرهای مختلف وجود دارند که می توانید این تجربه را در آن ها داشته باشید. هر چند خیلی از ما پیش از سفر ناچاریم به جیبمان نگاه کنیم و هتلی را متناسب با بودجه مان انتخاب کنیم. با این حال آشناشدن با گران ترین هتل های ایران مجذوب کننده خواهد بود. با خبرنگاران تریپ همراه باشید:

با 5 تا از گران ترین هتل های ایران آشنا شوید

هتل ترنج کیش؛ دیدنی زندگی زیر دریا

اگر پیگیر هتل های لوکس و گران هستید، حتما عکس هایی از هتل های مالدیو دیده اید؛ هتل هایی که روی آب ساخته شده اند و مهمانانشان می توانند از کف اتاق دریا را ببینند. هتل ترنج کیش هم چیزی از هتل های مالدیو کم ندارد. واحدهای اقامتی این هتل روی دریا ساخته شده اند و اگر از بالا به هتل نگاه کنید معماری هتل و شیوه چینش واحد ها طوری است که طرح ترنج را تداعی می کند. همان طور که انتظارش می رود این هتل در امکانات رفاهی برای مهمانانش کم نگذاشته است؛ با اینکه اقامت روی آب و دیدن کف دریا و زندگی ماهی ها و موجودات دریایی از داخل اتاق به خودی خود یک تفریح متفاوت به شمار میرود، کسانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از رستوران هایی خیلی خوب و انواع تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند.

قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت یک خوابه دو تخته رویال رو به دریا در هتل ترنج حدود 1.950.000تومان است.

اگر می خواهید از قیمت روز هتل ترنج مطلع شوید یا این هتل را رزرو کنید این صفحه را ببینید.

هتل عباسی اصفهان؛ اقامت به سبک شاهزاده های قجری و صفوی

هتل عباسی اصفهان همیشه به عنوان یکی از گران ترین هتل های ایران شناخته شده است. بنای هتل عباسی حدود 300 سال قدمت دارد و از آنجایی که این بنا در گذشته کاربری کاروانسرا داشته، می توانیم آن را یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های جهان به حساب بیاوریم. هتل عباسی 225 اتاق دارد که برخی از آن ها ویژگی های منحصربه فردی دارند؛ خاص ترینشان سوئیت های قاجار و صفوی هستند که داخلشان به سبک معماری این دوره های تاریخی تزئین شده است و با اقامت در آن ها احساس می کنید شاهزاده ای قجری یا از نوادگان صفویان هستید. سوئیت های صفوی با گچ بری ها، تشعیر، تذهیب و مقرنس هایش فضایی ایجاد کرده که شاید به جز در این هتل هرگز فرصت تجربه کردنش را به دست نیاورید.

قیمت یک شب اقامت در سوئیت صفوی هتل عباسی 1.650.000تومان است.

اگر می خواهید از قیمت روز اتاق های دیگر این هتل مطلع شوید این صفحه را ببینید: هتل عباسی

کایا لاله پارک تبریز؛ زیرمجموعه ای از هتل های کایای ترکیه

مجموعه هتل های کایای ترکیه حدود 30 سال سابقه دارند و حسابی معروف هستند. حالا این مجموعه هتل های زنجیره ای شعبه ای را در تبریز افتتاح کرده که طی مدت کوتاهی توانسته است به یکی از معروف ترین هتل های ایران تبدیل شود. هتل کایا لاله پارک در 17 طبقه ساخته شده و 220 واحد اقامتی دارد. این هتل فقط اقامتگاه نیست و 126 فروشگاه دارد که کنندگانی از برندهای بین المللی هستند. این هتل 5 ستاره زنجیره ای همان طور که انتظار می رود اتاق هایی شیک و تمیز با تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق و … دارد. مرکز سونا و سلامت بسیار مجهز هتل کایا لاله پارک با متراژ 1337 که از امکاناتی مانند اتاق های پیلاتس و یوگا، سونا، حمام ترکی، ماساژ و… بهره می برد، اقامت هیجان انگیزی را می سازد.

برای یک شب اقامت در سوئیت یک خوابه دو تخته رویال در هتل کایا لاله پارک تبریز باید 2.632.000تومان هزینه کنید.

اگر می خواهید از قیمت روز اتاق های دیگر این هتل مطلع شوید این صفحه را ببینید.

اسپیناس پالاس بهرود تهران؛ از لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران

تصور کنید قرار است به تهران سفر کنید و هتل اسپیناس پالاس را رزرو کرده اید. وقتی به تهران می رسید و از هواپیما پیاده می شوید، کنندگانی از هتل با هلی برد (تاکسی هوایی) به استقبالتان می آیند و شما را به هتل تان در یکی از منطقه ها شمالی تهران می برند. به هتل که می رسید می بینید اتاقتان در هتل کاخی لوکس واقع شده است و هر وقت بخواهید می توانید در رستوران هایی شیک هر نوع غذایی را که دلتان خواست سفارش بدهید. سالن ماساژ، مراکز خرید، باشگاه و… هم که حتما در دسترستان است.

برای یک شب اقامت در اتاق دو تخته رویال فمیلی هتل اسپیناس پالاس باید حدود 1.440.000 تومان هزینه کنید.

اگر می خواهید از قیمت های روز اتاق های این هتل مطلع شوید این صفحه را ببینید: هتل اسپیناس پالاس

مجلل درویشی مشهد؛ اقامتی لوکس در نزدیکی حرم

هتل مجلل درویشی مشهد در 25 طبقه ساخته شده است و با معماری منحصربه فردی که دارد یکی از بلندترین و متفاوت ترین هتل های ایران به شمار میرود. در معماری به فضاهای بزرگ و باز میان ساختمان ها ایتریوم می گویند و هتل مجلل درویشی تنها هتل ایتریوم شرق کشور است. رستوران سقف شیشه ای، رستوران روف گاردن، لمکده سنتی و سایر رستوران های این هتل و امکانات تفریحی و رفاهی ای مانند مجموعه آبی و مرکز خرید و اتاق ها و سوئیت هایی لوکس و شیک این هتل را به یکی از گران ترین هتل های ایران تبدیل کرده است.

برای یک شب اقامت در پنت هاوس دو تخته اسپا این هتل باید 1.500.000تومان هزینه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز اتاق های دیگر هتل مجلل درویشی این صفحه را ببینید.

برای آشنایی با لوکس ترین هتل های مشهد را ببینید.

منبع: اسنپ تریپ

به "با 5 تا از گران ترین هتل های ایران آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 5 تا از گران ترین هتل های ایران آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید