اگردر منطقه ها قدیمی تهران خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید،بدانید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران:اجاره خانه مبله در منطقه ها قدیمی تهران دارای جذابیت های زیادی است، یکی این که شما حال و هوای قدیم را تجربه می کنید و دیگر این که وقتی در بافت سنتی شهر اقامت دارید، به گذشته های دور و نزدیک پیوند می خورید و زندگی مادران و مادربزرگان خود را بهتر درک می کنید. با این همه اگر با مادربزرگ ها و سایر افراد سالمند در این منطقه ها قدیمی خانه مبله اجاره می کنید، بهتر است نسبت به مواردی اطلاع داشته باشید تا بتوانید خانه ای مناسب برای خودتان و سالمندان عزیزتان اجاره نمایید.

اگردر منطقه ها قدیمی تهران خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید،بدانید

اجاره خانه مبله در منطقه ها قدیمی تهران دارای مجذوب کنندهیت های زیادی است، یکی این که شما حال و هوای قدیم را تجربه می کنید و دیگر این که وقتی در بافت سنتی شهر اقامت دارید، به گذشته های دور و نزدیک پیوند می خورید و زندگی مادران و مادربزرگان خود را بهتر درک می کنید. با این همه اگر با مادربزرگ ها و سایر افراد سالمند در این منطقه ها قدیمی خانه مبله اجاره می کنید، بهتر است نسبت به مواردی اطلاع داشته باشید تا بتوانید خانه ای مناسب برای خودتان و سالمندان عزیزتان اجاره نمایید.

اگر در منطقه قدیمی ده ونک خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید، بدانید

ده ونک یکی از منطقه ها قدیمی تهران است که از شمال به بزرگراه نیایش، از شرق به محله ونک، از شمال به محله امیرآباد، از جنوب به بزرگراه همت و شهرک والفجر و از غرب هم به بزرگراه چمران و سعادت آباد و شهرک غرب راه دارد. به گونه ای می توان گفت که ده ونک در مرکز شهر تهران واقع شده و یک منطقه سرسبز و خوش آب وهوای شهر تهران است.

ده ونک هنوز بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ نموده و در این منطقه خانه های قدیمی با دیوارهای خشتی و درب های چوبی زیادی به همراه کوچه های باریک و کم عرض وجود دارد که حتی بعضی از آنها کمتر از یک متر است. شما می توانید با استفاده از سایت های معتبری نظیر جاباما یا ایران املاک در این منطقه قدیمی خانه اجاره کنید اما اگر سالمند دارید، به عرض کوچه ها و امکانات خانه ها بیشتر توجه کنید.

اگر در اطراف بازار و خیابان ناصر خسرو خانه مبله اجاره می کنید، بدانید

یکی از منطقه ها مرکزی و پرتردد تهران، بازار و خیابان های اطراف آن مانند خیابان های 15 خرداد و ناصرخسرو است که دارای مغازه های فراوان، معماری قدیمی، جاهای دیدنی باستانی و طبعا شلوغی و تردد زیاد است. اجاره خانه مبله در این منطقه برای کسانی مناسب است که به خاطر خرید به تهران آمده اند و یا به دلایل شغلی در بازار تهران رفت و آمد دارند.

با این همه بعضی از افراد دوست دارند که به همراه سالمندان خود در این کوچه و خیابان های قدیمی اقامت کنند و به همین علت به سایت های ایران املاک و جاباما مراجعه می کنند. اما اگر قصد اجاره خانه مبله در این منطقه به همراه افراد سالمند را دارید، توجه داشته باشید که این منطقه ها سروصدای زیادی دارند و خانه های بافت قدیمی آن فاقد آسانسور هستند.

اگر در خیابان قدیمی ادیان خانه مبله اجاره می کنید، بدانید

خیابان زیبای 30 تیر که به علت ساختمان های مذهبی متعلق به ادیان مختلف یهودی، مسیحی و زرتشتی به نام خیابان ادیان نیز شناخته می گردد، یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها شهر تهران است. این خیابان سنگفرش بوده و از جنوب به شمال یک طرفه است و غرفه های غذافروشی زیادی در آن واقع شده است. ساختمان های مهمی نظیر موزه آبگینه و سفالینه، موزه ملی ایران، موزه علوم و فناوری ایران و مراکز علمی و دانشگاهی در این منطقه و خیابان های اطرافش وجود دارد که باعث می گردد خیابان سی تیر به یکی از خیابان های پرتردد و شلوغ در یکی از منطقه ها قدیمی تهران تبدیل گردد.

اگر قصد دارید به همراه سالمندان خود به وسیله سایت های جاباما یا تهران مبله در این خیابان قدیمی خانه مبله اجاره کنید، به یکطرفه بودن آن، سنگ فرش بودن خیابان و شلوغی و تردد بالا در آن توجه کنید که ممکن است باعث آزار سالمندان بگردد. اگر قصد اجاره خانه ای آپارتمانی در این منطقه را دارید حتما در خصوص داشتن آسانسور مطمئن شوید.

اگر در منطقه قدیمی شمیران خانه مبله اجاره می کنید بهتر است بدانید

شمیران یکی از منطقه ها معروف، قدیمی و خاطره انگیز تهران است که از قدیم در بین تهرانی ها به عنوان یک منطقه ییلاقی و خوش آب و هوا شناخته می شده و چندین کاخ و اقامتگاه شاهانه در آن وجود دارد. منطقه شمیران یا به زبان ساده شمرون تابستان هایی خنک تر و زمستان هایی سردتر از باقی نواحی شهر به ویژه منطقه ها جنوبی دارد.

برای اجاره خانه در این منطقه قدیمی به همراه سالمندان خود، می توانید نسبت به تمیزی هوا و سرسبز بودن خیابان ها مطمئن باشید. برای این که بدانید خانه مورد نظرتان چه تجهیزاتی دارد و آیا مناسب همسفر سالمند شما هست یا خیر، در سایت های هومسا یا جاباما، امکانات اقامتگاه را بخوانید.

اگر در منطقه قدیمی گیشا خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید، بدانید

گیشا یکی از منطقه ها قدیمی تهران است که البته با ساختمان های مدرن و خیابان کشی های شیک، به روز شده و نمی توان آن را محله ای با بافت قدیمی دانست هر چند که یکی از منطقه ها قدیمی شهر است. گیشا که بزرگراه حکیم متصل می گردد، از منطقه ها سرزنده و مجذوب کننده شهر تهران است که دارای مراکز خرید زیادی نیز هست.

گیشا یکی از منطقه های است که می توان برای اجاره خانه مبله در تهران در نظر گرفت. این منطقه هر چند محل رفت و آمد و تردد افراد زیادی است اما دارای کوچه های دنج و خیابان هایی با خانه های تازه ساز و امکانات کاملی است که می توانند برای اجاره یک خانه مبله با سالمند مناسب باشند. بنابراین شما می توانید گیشا را یکی از گزینه های مرکزی متمایل به غرب در تهران در نظر بگیرید و برای اجاره خانه مبله در این منطقه، از سایت جاباما یا پینورست اقدام نمایید.

اگر در منطقه قدیمی میدان و خیابان جمهوری خانه مبله اجاره می کنید خوب است بدانید

خیابان جمهوری که از میدان جمهوری آغاز شده و تا میدان بهارستان ادامه دارد، یکی از منطقه ها قدیمی شهر تهران است که در مرکز مرکز واقع شده و دارای انشعابات زیادی از خیابان های اصلی و فرعی بوده و هم چنین با چند نمونه از شاهراه های شمال به جنوب تهران مانند بزرگراه نواب، خیابان ولی عصر و کارگر متقاطع است.

زمانی که در کوچه ها و خیابان های منتهی به خیابان جمهوری قدم می زنید شاهد خانه های قدیمی و آپارتمان های تازه ساز زیادی هستید که در کنار هم جا خوش نموده اند. شما می توانید برای اجاره خانه های مبله در این منطقه وسیع از سایت های جاباما یا اتاقک یاری بگیرید ولی هنگامی که با سالمندان خود به تهران سفر نموده و خانه اجاره می کنید، پیش از اجاره حتما امکانات و شرایط خانه را دقیق تر در نظر بگیرید.

اگر در منطقه قدیمی تجریش خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید، بدانید

میدان تجریش، خیابان ولیعصر و به طور کلی محله های حوالی آن در شمال تهران، یکی از منطقه ها قدیمی و شناخته شده شهر است که با وجود دسترسی به وسیله خیابان های ولیعصر و شریعتی، معمولا ترافیک نسبتا روانی دارد و البته افراد زیادی نیز به آن تردد می کنند. امامزاده صالح و بازار قدیمی کنار آن به همراه بازارچه میوه و تره بار بسیار مجذوب کنندهی که چسبیده به امامزاده صالح است، حال و هوایی قدیمی به این بخش از شهر می دهد.

در نظر داشته باشید که هر چند این منطقه ها پرتردد و شلوغ است و در ساعاتی از روز ترافیک سنگینی در آنها جریان دارد، اما از خیابان ولیعصر در پارک وی، تا تجریش منطقه ها و محله های خلوت با خانه های مبله مدرن و به روزی وجود دارد که می توان در سفر به تهران با سالمند آنها را به وسیله سایت های شب یا جاباما اجاره نمود.

منبع: توریسم آنلاین

به "اگردر منطقه ها قدیمی تهران خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید،بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگردر منطقه ها قدیمی تهران خانه مبله اجاره می کنید و سالمند دارید،بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید