دریاچه شلمزار یکی از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، جاذبه ها/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، دریاچه شلمزار یکی از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری است.

دریاچه شلمزار یکی از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری است

دریاچه شلمزار در جنوب شرقی شهر شلمزار از توابع شهرستان کیار و در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد واقع شده است. دریاچه شلمزار یکی از زیباترین، آرام ترین و مهمانپذیرترین مکانهای تفریحی و گردشگری است که در طول سال پذیرای خیل مسافرانی بوده که از اقصی النقاط ایران به این گردشگاه زیبا سفر می کنند. برای رسیدن به این مکان لازم است از جاده مواصلاتی شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان به سمت شلمزار حرکت نمود و پس از ورود به شهر شلمزار، با کمک تابلوهای مسیرنما یا اهالی شهر به مسیر دریاچه وارد شد.

جاده پر پیچ و خم و زیبای این مکان که از میان مزارع کشاورزان میگذرد، آغاز گردشی خاطره انگیز است. با عبور از این مسیر دل انگیز و طی مسافتی کمتر از 3 کیلومتر از شهر شلمزار، چشمه پر آب و زیبای شلمزار که دریاچه ای زیبا و چشم نواز را به نمایش گذاشته، قابل مشاهده است. آب فراوان، آلاچیق های زیبا، محل اتراق مسافران، چشم انداز زیبا، تمیزی و نظافت مثال زدنی، محل فروش مواد غذایی، مکان بازی برای بچه ها، پارکینگ خودروها، روشنایی مناسب در شب، امنیت بسیار خوب، قرارگیری شیلات پرورش ماهی در کنار دریاچه و کارخانه تولید آب معدنی از جمله امکاناتی بوده که برای ساعتی آرامش و دور شدن از شلوغی های زندگی ماشینی در این مکان فراهم شده اند.

منبع: همگردی

به "دریاچه شلمزار یکی از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه شلمزار یکی از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید