استارتاپ

موشک پیشرفته چینی انحصار آمریکا را می شکند

ایسنا نوشت: یک استارت آپ چینی میخواهد سال آینده موشک های چند بار مصرف جدیدی معرفی کند. تا کنون فقط شرکت های آمریکایی اسپیس ایکس و بلواوریجین تا به امروز پیروز به فرود و استفاده مجدد از موشک ها شده اند.

19 اردیبهشت 1402

کاربرد تازه بمب افکن شکست خورده آمریکا که به درد جنگیدن نمی خورد!، عکس

مهندسان در تلاشند تا فناوری بمب افکن شکست خورده هسته ای را که در دهه 1960 کنار گذاشته شد، احیا کنند.

28 فروردین 1402

گادفادرها تک شاخ ندارند

بیش از 14هزار استارتاپ در ایتالیا فعالیت می نمایند. این استارتاپ ها در مجموع برای بیش از 70هزار نفر اشتغال زایی نموده اند و تا به امروز 1.4میلیارد یورو درآمدزایی داشته اند.

23 شهریور 1401

هشدار: از خط قرمز بحران آب عبور نموده ایم

شرکت کنندگان در وبیناری که خرداد سال جاری در مرکز صلح و محیط زیست و با عنوان گفت وگوی بین نسلی در موضوع آب برگزار گردید با صدور بیانیه ای نسبت به بحران آب و تبعات آن در کشور هشدار دادند.

8 شهریور 1401

سازنده آیفون خودروهای الکتریکی خود را معرفی کرد

در حالی که گزارش های مختلف همچنان به حدس ها در خصوص احتمال عرضه خودروی الکتریکی به وسیله اپل ادامه می دهند، حالا نزدیک ترین گزینه ها به خودروی اپل، به صورت رسمی به وسیله فاکس کان به عنوان بزرگ ترین کارخانه سازنده آیفون معرفی شده است.

25 تیر 1401

برج فناوری و نوآوری شماره 2 دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد

برج فناوری و نوآوری شماره 2 دانشگاه صنعتی امیرکبیر (ساختمان پرفسور حسابی) با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

27 آذر 1400

ساختار وظیفه ای عامل موفقیت مدیران استارت آپی و سازمان های فناور

به گزارش خبرنگاران، یک کارشناس حوزه فناوری در یادداشتی درباره ساختار وظیفه ای عامل موفقیت مدیران استارتاپی نوشته است: شاید اگر 10 سال پیش نام استیو جابز را جایی می شنیدیم یا در موردش صحبت می کردیم، اطمینان نداشتیم که همه مردم آن را به خوبی بشناسند، اما...

6 دی 1399

هفت IPO(عرضه اولیه سهام) بزرگ سال 2020

عرضه اولیه عمومی سهام فقط برای کمپانی های تازه تأسیس نیست، بلکه ممکن است شرکتی با سابقه فعالیت طولانی تر نیز وارد چرخه بورس شده و اجازه خرید و فروش سهام خود را در بازار بورس به دست آورد

4 مرداد 1399