اخبار مجلس

کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی مورد آنالیز نهاده شد.

25 تیر 1402

تصویب بودجه 5 میلیاردی برای اصلاح میدان صنعت

معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: این قول داده شده که اصلاح هندسی مناسبی در میدان صنعت صورت بگیرد و خیابان شهید پاکنژاد به شرایط مناسبی برسد.

9 اسفند 1401

بودجه ای برای گذران روز ها

لایحه بودجه کل کشور مطابق قانون باید هرسال در تاریخ 15آذرماه به مجلس تقدیم گردد؛ اما لایحه بودجه سال1402 در تاریخ 7دی ماه از سوی دولت به مجلس فرستاده شد. با اتمام برنامه ششم توسعه کشور در سال1400 نمایندگان و هیات رئیسه مجلس به این تصمیم رسیدند که پیش از دریافت...

27 دی 1401

ساعت کاری ادارات در سراسر کشور تغییر می کند

رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت که طبق لایحه ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت 8 تا 16:30 می شود.

19 آبان 1401

شبکه ملی اطلاعات پیشرفت 50 درصدی داشته، ایجاد شبکه ای با سرعت های چند صد مگابیت بر ثانیه برای مردم

زارع پور گفت: اجرای شبکه ملی اطلاعات پیشرفت 50 درصدی داشته و هدف این است که شبکه ای با سرعت های چند صد مگابیت بر ثانیه برای مردم فراهم گردد.

13 مهر 1401

کلاس های درس دانشگاه تربیت مدرس به صورت حضوری تشکیل می گردد

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد که کلاس های درس این دانشگاه به صورت حضوری تشکیل می گردد.

4 مهر 1401

نماینده مجلس: آمارهای دولت درباره کشوری غیر از ایران است

مشخص الدین سعیدی گفت: بعضی از آماری که مجموعه های دولتی ارائه می دهند احتمالا درباره کشوری غیر از ایران است چرا که به هیچ عنوان مبتنی بر واقعیت های کشور ما نیست.

9 شهریور 1401

پرداخت مالیات شرط نقل و انتقال خودروهای لوکس!

در آنالیز کلیات لایحه بودجه 1400 بود که برای اولین بار به صورت جدی مسئله اجرای مالیات از خودروهای لوکس به میان آمد. طبق این طرح، درصورتی که ارزش خودروهای فرد و افراد تحت تکفل زیر 18 سال بیشتر از 1 میلیارد تومان باشد، مشمول مالیات می گردد، اما خودروهای کمتر...

7 مرداد 1401

امکان جانمایی جایگاه ویژه بانوان در تمامی استادیوم ها

تهران (پانا) - نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی گفت ما می توانیم جایگاه ویژه بانوان در تمام استادیوم ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم.

21 خرداد 1401

استقبال بیش از 80 درصد دانش آموزان کرمانی از بازگشایی مدارس

خبرنگاران/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به استقبال بی سابقه خانواده ها و دانش آموزان از بازگشایی حضوری مدارس گفت: در روز اول بعد از تعطیلات نوروز شاهد حضور بیش از 80 درصد از دانش آموزان در مدارس سراسر استان بودیم.

10 خرداد 1401

توضیحات چمران درخصوص سفر شهردار تهران به تاجیکستان

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران در مورد سفر زاکانی به دوشنبه مرکز تاجیکستان، شرح داد.

7 خرداد 1401

طرح ترافیک تهران گران می گردد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، کلیات لایحه افزایش عوارض طرح ترافیک برای سال آینده تصویب شد.

29 اردیبهشت 1401

مجلس، دولت را موظف به حمایت از ورزش و جوانان و اشتغال کرد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند دولت باید از محل 27% درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اعتبارات لازم برای حوزه ورزش و اشتغال و ازدواج جوانان تأمین کند.

19 اردیبهشت 1401

سود پارسال سهام عدالت همراه سود نو پرداخت می گردد

مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به این که سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال اقتصادی 99 تا انتها سال به حساب مشمولان واریز می گردد، گفت: سود پارسال سهام عدالت هم به همراه سود تازه تا انتها سال واریز خواهد شد.

27 فروردین 1401

الگوی بومی سازی ساخت و ساز در شهر ها باید اجرایی شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بر بومی سازی ساخت و ساز در شهر ها تأکید کرد و گفت: نماسازی برای هر واحد مسکونی در منطقه باید بر اساس الگوی آن شهر انجام شود.

13 اسفند 1400

یوسفی: لزوم نگاه عادلانه به همه استان ها در توزیع اعتبارات بخش عمرانی بودجه 1401

خبرنگاران - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم نگاه عادلانه به همه استان ها در توزیع اعتبارات بخش عمرانی بودجه 1401 گفت: دولت باید تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام را در اولویت قرار داده و زمان بندی تعیینی جهت تکمیل و بهره برداری از آنها تعیین...

22 بهمن 1400

تلاش برای افزایش تنفس وام ازدواج، مبلغ وام ازدواج 1401 فعلا معین نیست

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به تلاش معاونت امور جوانان برای تسهیل شرایط بازپرداخت وام ازدواج، گفت: در تلاش هستیم تا مدت تنفس (مدت زمان بین اعطای تسهیلات تا سررسید اولین قسط) وام ازدواج جوانان را افزایش...

14 بهمن 1400

تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن مدارس تهران و 4 شهرستان دیگر طی سه روز آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی ها و غیر حضوری شدن مدارس برای سه روز آینده اطلاع داد.

3 بهمن 1400

هیچ؛ سهم فوتسال از نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

در شرایطی که کمیته فوتسال حدود دو ماه است رئیس ندارد، باز هم تصمیمی در این باره در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته نشد.

28 آبان 1400

اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل فراوری خوزستان

خبرنگاران/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تا به امروز 64 درصد از مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری در استان در امسال اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.

9 مهر 1400
تعداد: (42)