اعتلای سطح فرهنگی بچه ها از رویکرد های مدیریت فرهنگی دولت مردمی است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، اسماعیلی گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی در حوزه مدیریت فرهنگی، تمرکز بر اعتلای سطح آموزشی و پرورشی بچه ها عزیز ایرانی است.

اعتلای سطح فرهنگی بچه ها از رویکرد های مدیریت فرهنگی دولت مردمی است

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعداز ظهر امروز سه شنبه نوزدهم مهرماه همزمان با هفته جهانی کودک و در راستای تحقق عدالت فرهنگی، کتابخانه عمومی ویژه بچه ها واقع در بوستان رسالت در شرق تهران را افتتاح کرد.

وزیر فرهنگ در حاشیه افتتاح این کتابخانه به اهتمام ویژه دولت مردمی نسبت به مقوله آموزش و پرورش بچه ها و نوجوانان گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی در حوزه مدیریت فرهنگی، تمرکز بر اعتلای سطح فرهنگی بچه ها است، زیرا هر چقدر برای بچه ها اقدامات و برنامه های فرهنگی تدارک دیده گردد در آینده شاهد نقش آفرینی جوانان پرشور و خلاق در جامعه خواهیم بود که به سربلندی کشورشان می اندیشند.

وزیر فرهنگ تاکید نمود:اما اگر در مورد امور فرهنگی بچه ها دچار کم کاری شویم در آینده شاهد آثاری نامطلوب برای جامعه خواهیم بود، از این رو مجموعه وزارت فرهنگ برای آشنایی بیشتر نسل کودک و نوجوان کشور با فرهنگ غنی کشور اهتمام ویژه ای دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری جمله تاریخی امید من به شما دبستانی هاست از امام راحل گفت: امروز هم امید همه مردم ایران به بچه ها است تا با همت این عزیزان فردای ایران سربلندتر باشد و ایران سرافزار در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ کتابخانه عمومی هدهد سفید ویژه بچه ها واقع در بوستان رسالت در شرق تهران به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف تحقق عدالت فرهنگی همزمان با هفته جهانی کودک افتتاح شد.

وبلاگ آمیتیس تک فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعتلای سطح فرهنگی بچه ها از رویکرد های مدیریت فرهنگی دولت مردمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتلای سطح فرهنگی بچه ها از رویکرد های مدیریت فرهنگی دولت مردمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید