اخبار اقتصادی

کشف یک سکه هفتصدساله

باستان شناسانی که در روسوکاسترو، دهکده ای واقع در جنوب شرقی بلغارستان مشغول فعالیت بودند، یک سکه نقره هفتصدساله را کشف کردند که در یک سمت آن مسیح و در سمتی دیگر یک پادشاه صربستانی را به تصویر کشیده است.

16 مهر 1402

ری را برقی به زودی رونمایی می گردد ، توضیحات مدیرعامل جتکو درباره خودروهای برقی

مدیرعامل شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو (جتکو)، از رونمایی ری را برقی در آینده نزدیک اطلاع داد. وی گفت: پلتفرم دوگانه ری را برقی اولین نمونه پلتفرم خودرو در کشور با قابلیت توسعه مبتنی بر قوای محرکه بنزینی و برقی سازی است.

12 مهر 1402

جشنواره انار جوشقان کاشان مهر امسال برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، جشنواره انار جوشقان کاشان مهر امسال برگزار می گردد.

1 مهر 1402

قیمت انواع میوه و صیفی در بازار ، جدیدترین قیمت انگور، انجیر، شلیل، موز، هلو و سیب را ببینید

تناقض عجیبی در بازار میوه وجود دارد با وجود اینکه خریدار کم است اما قیمت هم بالاست که این بر خلاف قانون عرضه و تقاضا هم است.

29 شهریور 1402

دوره آموزشی ارتقای مهارت مؤلفان آموزشی برگزار می گردد

محمد آرمند، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برگزاری دوره اصول نگارش و انتشار کتاب دانشگاهی گفت: این دوره برای توسعه تالیف کتاب به همت نشر فراعلم و با همکاری انجمن آموزش و پرورش تطبیقی برگزار می گردد. براساس تجربه ای که در سازمان سمت دارم، معمولا...

27 شهریور 1402

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست، عکس

یونیماگ در ابتدا به وسیله بوهرینگر از سال 1948 تا 1951 فراوری شد. زمانی که این خودروساز لوکس فراوری آن را برعهده گرفت، یونیماگ پس از گذشت 75 سال هنوز با قوت به مسیر خود ادامه می دهد.

21 شهریور 1402

رئیس فدراسیون والیبال: نمی خواهیم از آرمان های خود که حضور در جمع برترین تیم های جهان است کوتاه بیاییم

محمدرضا داورزنی: نمی خواهیم از آرمان های خود که حضور در جمع برترین تیم های جهان است کوتاه بیاییم. ژاپن حریف اصلی ما است، اما باید هدف ما این باشد که ایتالیا، لهستان و آمریکا را ببریم و بار ها توانسته ایم این تیم ها را شکست دهیم.

14 شهریور 1402

در خانه ماندن؛ شغل تمام وقت جوانان چینی

جالب است که در حال حاضر در میان کاربران امریکایی دوست خانه نشین تبدیل به ترند شده است در حالی که در چین جوانان خانه نشین تر هستند. آیا دنیا به قدری درهم و پیچیده شده که ما مجبور به بازگشت به دورانی هستیم که زندگی خانگی و زندگی کاری یکی بودند؟

11 شهریور 1402

اگر این نشانه ها را دارید یعنی از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستید

تست هایی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند سطح هوش هیجانی خود را بسنجید. با این حال، برای آنکه متوجه شوید هوش هیجانی دقیقاً چیست، ویژگی ها و نشانه هایی هست که به گفته روانشناسان برخورداری از آن ها به معنای بالا بودن سطح هوش هیجانی است.

9 شهریور 1402

روی دیگر زندگی کریستیانو رونالدو که نمی دانستید

کریستیانو رونالدو گرچه حالا فوتبالیستی میلیاردر است اما زندگی او از ابتدا اینگونه نبوده. او از خانواده ای فقیر است و زمانی مجبور بود از رستوران نزدیک خانه شان درخواست غذای مجانی کند. به همین علت او با زندگی در فقر به خوبی آشنا است و حالا کوشش می نماید...

7 شهریور 1402

هرآنچه ضروری است در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ بدانید!

دیجیاتو نوشت: طبق این گزارش، گلکسی S23 FE از چیپست اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهد برد.

1 شهریور 1402

کشف جانور جدیدی که دیدنش غیر ممکن است!

یک موجود استتارشده روی درختی در ماداگاسکار لم داده بود و منتظر فرارسیدن شب بود! خاتمه، این حیوان بزرگ در پوشش تاریکی، راهی جستجوی غذا شد. پرتوی نوری در جنگل، بدن حیوان را حین شکارش روشن کرد. دانشمندان نگاه دقیق تری به آن انداختند و دریافتند یک گونه نو...

29 مرداد 1402

درخشش پراید و ال 90 در یک لیست جهانی!

در حالی که بعضی از تولیدنمایندگان از مهارت های تکنولوژیکی و نوآورانه به عنوان نقطه قوت فروش استفاده می نمایند، بعضی دیگر برای اثبات اینکه ساده بودن، بهتر است، کوشش های زیادی نموده اند.

28 مرداد 1402

صبر کنید! برای قضاوت درباره عقرب عاشق زود است

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی رضا محقق و نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی در ژانر علمی، تخیلی و فانتزی از پلتفرم نماوا در حال پخش است و تا به امروز پنج قسمت از این سریال 20 قسمتی عرضه شده است.

24 مرداد 1402

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 و پوکو X5 پرو

گلکسی A54 و پوکو ایکس 5 پرو از بهترین میان رده های بازار هستند.

18 مرداد 1402

ترس 2 بازیکن از بستن قرارداد با پرسپولیس ، درویش با شرط یک بازیکن مخالفت کرد

دو بازیکن سرخ ها برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس تردیدهایی در فکر شأن دارند.

15 مرداد 1402

یونسکو: استفاده از تلفن هوشمند در مدارس ممنوع گردد

گزارش تازه سازمان ملل توصیه نموده است که برای مقابله با ایجاد اختلال در کلاس درس، بهبود یادگیری و یاری به محافظت از بچه ها در برابر آزار و اذیت سایبری، استفاده از تلفن های هوشمند در مدارس ممنوع شوند.

5 مرداد 1402

عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد

باشگاه پیکان از انتقال سه بازیکن جوانش به گل گهر و آلومینیوم حدود نیمی از بودجه اش را تامین کرد.

2 مرداد 1402

چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟

چانگان از تازهترین خودروی برقی خود با نام Qiyuan A07 در چین رونمایی کرد.سبک تازه طراحی این شرکت همراه با مشخصات فنی تازه، در این خودرو حضور دارد.

31 تیر 1402

هشدار قربان زاده در مناظره با میثاقی!

البته که در خود ایران هیچ عزمی برای این کار وجود نداشت و ندارد. اگر هم قدم های کوچکی برداشته می گردد از ترس تهدیدهای AFC است. بی میلی مسئولان ورزش ایران جایی معین می گردد که هیچ کدام از مراحل حرفه ای سازی، به خواست خود آنها شروع نشده و همین قدم های کوچک را...

28 تیر 1402
تعداد: (400)