اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل فراوری خوزستان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تا به امروز 64 درصد از مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری در استان در امسال اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.

اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل فراوری خوزستان

امیرحسین نظری در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان که امروز، 30 شهریورماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: در سال 1399 در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان، یک هزار و 671 مصوبه داشتیم که از این تعداد تا به امروز یک هزار و 61 مصوبه اجرایی شده است.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، وی با بیان اینکه 63 درصد از مصوبات سال 99 ستاد تسهیل استان اجرایی شده است، اضافه کرد: 610 مصوبه ستاد تسهیل از سال 1399 به جای مانده که اجرایی نشده است و اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در پنج ماه نخست امسال، 553 مصوبه در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری برای حل مسائل واحدهای فراوریی استان داشته ایم که از این تعداد تا به امروز 352 مصوبه اجرایی شده است.

نظری اسم کرد: تا به امروز 64 درصد از مصوبات ستاد تسهیل در استان در امسال اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.

وی ادامه داد: 198 مصوبه ستاد تسهیل استان در سال 1400 همچنان در حال انجام است و امیدواریم با اجرایی شدن همه مصوبات، شاهد حل عمده مسائل واحدهای فراوریی استان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان نمود: ما در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان پیگیر حل مسائل واحدهای فراوریی استان هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل فراوری خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل فراوری خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید