خبرنگاران منع پذیرش مهاجران جدید آمریکا شامل متقاضیان گرین کارت می گردد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا گفت منع پذیرش مهاجران جدید که برای مدت 60 روز اعمال می گردد برای آن دسته از متقاضیانی است که به دنبال اقامت دائم هستند.

خبرنگاران منع پذیرش مهاجران جدید آمریکا شامل متقاضیان گرین کارت می گردد

نیویورک- وبلاگ آمیتیس تک- رئیس جمهوری آمریکا گفت منع پذیرش مهاجران جدید که برای مدت 60 روز اعمال می گردد برای آن دسته از متقاضیانی است که به دنبال اقامت دائم هستند.

دونالد ترامپ عصر سه شنبه در نشست روزانه خبری خود درباره ویروس کرونا، در تشریح این تصمیم خود اضافه نمود: این تصمیم شامل کسانی که به دنبال حضور موقتی در آمریکا هستند، نمی گردد.

وی ادامه داد: ممکن است مدت این ممنوعیت، در سرانجام 60 روز تمدید گردد و به شرایط مالی دولت بستگی دارد. این تصمیم برای کسانی است که به دنبال گرین کارت هستند.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه روز چهارشنبه این دستور العمل را امضا خواهد نمود، گفت: یک وقفه کوتاه برای پذیرش مهاجران جدید از تحلیل سیستم مراقبت سلامتی ما محافظت خواهد نمود.

ادعای کمترین مرگ ومیر ناشی از کرونا

ترامپ همچنین درباره بازگشایی اقتصاد آمریکا مدعی شد تا کنون 20 ایالت آمریکا که 40 درصد جمعیت آمریکا را دربرمی گیرد تمایل دارند با رعایت ایمنی، اقتصاد خود را بازگشایی نمایند.

رئیس جمهوری آمریکا درباره بسته دوم حمایتی هم گفت مقامات دولت من به شدت با اعضای کنگره درباره بسته حمایتی 482 میلیارد دلاری کار نموده اند و از مجلس نمایندگان می خواهم که این لایحه را تصویب کند.

ترامپ بار دیگر مدعی شد: میزان مرگ و میر ما تقریبا نیمی از بسیاری از کشورهای دیگر و یکی از پایین ترین کشورها در دنیا است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، تا این ساعت آمریکا با شناسایی 823 هزار و 257 مبتلا به ویروس کرونا و داشتن 44 هزار و 805 جان باخته، در صدر کشورهای متاثر از کووید-19 است.

این کشور همچنین با افزایش نرخ بیکاری حدود 30 درصد و داشتن بیش از 22 میلیون بیکار، در حال از دست دادن نیروی کار صنعت نفت خود به دلیل سقوط بی سابقه قیمت آن است.

در صورت وقوع چنین پدیده ای باید انتظار داشت نزدیک به 10 میلیون نفر دیگر به جمع بیکاران اضافه شوند.

کره شمالی

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی درباره شرایط جسمانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هم گفت: این گزارش هایی است که منتشر می شوند. ما نمی دانیم. من ارتباط بسیار خوبی با او داشته ام.

ترامپ با بیان اینکه امیدوار است او در شرایط خوبی باشد، اضافه نمود: اگر او در شرایطی باشد که رسانه ها می گوید او در شرایط بسیار جدی واقع شده است. من بارها گفته ام اگر کسی دیگر در صندلی من قرار داشت، ما می بایست در حال حاضر در جنگ با کره شمالی قرار می داشتیم.

وی توضیح داد: اکنون حتی به جنگ با کره شمالی نزدیک نیستیم. من می توانم به کیم جونگ اون بگویم که پیروز باشد. تا کنون هیچ کسی این گزارش ها را تایید ننموده است. این گزارشی بود که سی ان ان منتشر کرد. من اعتبار زیادی برای آن قائل نیستم.

صبح سه شنبه بعضی رسانه های غربی و همچنین رسانه های کره جنوبی از وخامت حال عمومی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعد از انجام یک عمل جراحی خبر دادند اما یک مقام دولتی در کره جنوبی این گزارش ها را تکذیب کرد.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک یک منبع دولتی کره جنوبی روز سه شنبه به یونهاپ گفت هیچ علائم غیرعادی یا نشانه ای در رابطه با سلامتی رهبر کره شمالی تا کنون مشاهده نشده است رسانه های آمریکایی از جمله سی ان ان صبح امروز به نقل از منابع آمریکایی از وخامت حال کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داده بودند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران منع پذیرش مهاجران جدید آمریکا شامل متقاضیان گرین کارت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منع پذیرش مهاجران جدید آمریکا شامل متقاضیان گرین کارت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید