تصویب بودجه 5 میلیاردی برای اصلاح میدان صنعت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: این قول داده شده که اصلاح هندسی مناسبی در میدان صنعت صورت بگیرد و خیابان شهید پاکنژاد به شرایط مناسبی برسد.

تصویب بودجه 5 میلیاردی برای اصلاح میدان صنعت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، علیرضا جاوید در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان آنالیز ردیف های بودجه لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران با بیان اینکه استقرار کارگاه مترو در خیابان شهید پاکنژاد و تردد ماشین آلات سنگین باعث فرسودگی در این خیابان از میدان صنعت به سمت شمال شده است، گفت: این تهدید و فرسودگی به فرصت تبدیل شد و پس از بهره برداری ایستگاه مترو، خیابان پاک نژاد بازگشایی خواهد شد. باید به سرعت نسبت به اصلاح اقدام کرد،

او اضافه کرد: میدان صنعت، میدان کلیدی و ترافیک محور است و شرایط کنونی به کار عمرانی میان مدت و بلندمدت احتیاج دارد. بدون تعجیل کار بلندمدت و میان مدت انجام خواهد شد تا ببینیم زیرگذر باید شمالی- جنوبی اجرا گردد یا شرقی- غربی.

معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران تأکید کرد: این قول را خواهیم داد که عجله نخواهیم کرد و با آرامش و در هماهنگی با کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا امور را دنبال خواهیم کرد.

او با بیان اینکه باید افزایش ترافیک در این محدوده را مدیریت کنیم، یادآور شد: این قول داده شده که اصلاح هندسی مناسبی در میدان صنعت صورت بگیرد و خیابان شهید پاکنژاد به شرایط مناسبی برسد؛ ما علاوه بر جلوگیری از افزایش ترافیک، باید کاهش 25 درصدی آن را نیز دنبال کنیم.

مهدی اقراریان عضو کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز با تأکید بر اینکه 30 درصد بار ترافیک در این منطقه افزایش یافته است، یادآور شد: خیابان شهید پاکنژاد به شدت آسیب دیده و باید اصلاحات انجام گردد؛ لذا درخواست می کنیم که با رعایت ملاحظات، ضرورت موضوع را در نظر بگیریم و با این نگاه، بودجه را اصلاح کنیم.

لازم به ذکر است بنابر اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد پنج میلیارد تومان برای اصلاح میدان صنعت در منطقه یک در ردیف اعتبارات منطقه ها 22 گانه اختصاص پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویب بودجه 5 میلیاردی برای اصلاح میدان صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب بودجه 5 میلیاردی برای اصلاح میدان صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید