کارخانه قطعات بتنی لامرد پس از سه سال به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران/فارس شهردار لامرد از راه اندازی کارخانه قطعات بتنی این شهر پس از سه سال با اعتبار بالغ بر 800 میلیون تومان خبر داد و گفت:30 هزار و 770 تک لبه در کارخانه قطعات بتنی تولید شده و در این زمینه خودکفا شده ایم.

کارخانه قطعات بتنی لامرد پس از سه سال به بهره برداری می رسد

جوکارضمن بیان اینکه با راه اندازی بخش تولید سنگ فرش در کارخانه قطعات بتنی شهرداری لامرد، سنگ فرش سطح شهر و معابر آن در سال آینده انجام خواهد شد، اضافه کرد: بودجه سال آینده (1401) شهرداری لامرد نسبت به سال گذشته 45 میلیارد تومان یعنی قریب به دو برابر افزایش داشته و به یکصد میلیارد تومان رسیده که از این میزان، 22 درصد جاری و 78 درصد به اقدامات عمرانی اختصاص داده شده است.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از شهرداری لامرد، نماینده شهرداران فارس با اشاره به چرایی افزایش بودجه سال 1401 شهرداری لامرد علیرغم کسری بودجه امسال، بیان نمود: یکی از علل افزایش بودجه منابع درآمدی تازه ایست که شهرداری در سرفصل های درآمدی بودجه پیش بینی کرده است.

شهردار لامرد همچنین اضافه کرد: تخفیفات ویژه ای در سال 1401 به عنوان عیدانه شهرداری برای مردم در نظر گرفته شده است که بصورت پلکانی معکوس (از زیاد به کم)، در 3 ماهه اول سال 40 درصد، 3 ماهه دوم 30 درصد، 3 ماهه سوم 20 درصد و 3 ماهه چهارم سال 10 درصد تخفیف برای مردم شریف لامرد در نظر گرفته شده است.

جوکار همچنین با اشاره به بازدید میدانی از پروژه های شهرداری لامرد، با بیان اینکه توسعه اتوبان شهید نعیمی (ورودی غربی لامرد) در دستور کار است، گفت: برای اجرای تک لبه اتوبان شهید نعیمی، 8 هزار متر پیش بینی شده که 5000 متر آن اجرا شده است و مابقی آن نیز در حال انجامست.

او ادامه داد: آنچه مبرهن است این است که یک باند، به باند ورودی اضافه میشود و در کنار آن پارکینگ نیز است؛ همچنین انجام مقدمات انتقال فضای سبز این بلوار به کنار در حال انجام است، پیش بینی می شود که این پروژه در نیمه های سال 1402 به بهره برداری برسد.

شهردار لامرد، خرید و نصب 30 سطل زباله به ارزش 130 میلیون تومان و راه اندازی، اورهال و تعمیر ماشین آلات عمرانی شهرداری لامرد با اعتبار 650 میلیون تومان را از دیگر اقدامات این شهرداری در سال 1400 نامبرد.

جوکار بیان نمود: انجام نقشه برداری هوایی سطح شهر لامرد آغاز شده است که امیدوار هستیم 6 ماه اول سال 1401 به اتمام برسد.

او از افتتاح بوستان بارگاه مطهر شهدای گمنام لامرد با اعتبار فاز نخست 5 میلیارد و 950 میلیون تومان خبرداد و گفت: احداث این بوستان در مدت زمانی بسیار کوتاه (مدت 4 ماه) اما بسیار پرکار و جهادی آغاز شد که فاز اول آن فردا شب افتتاح خواهد شد؛ فضاهای مناسب برای اسکان، گردش آب (آبشار)، نورپردازی و دو کیلومتر (رفت و برگشت) پیاده روی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

شهردار لامرد ادامه داد: توسعه و استمرار روشنایی LED در تمام بلوارهای شهر لامرد در افقی 4 ساله در حال انجام است که در فاز نخست 2 کیلومتر بلوار شهید نعیمی در دستور کار قرار گرفته است همچنین روشنایی میادین شهر لامرد نیز تا 10 فروردین ماه سال 1401 به اتمام خواهد رسید.

جوکار با تأکید بر اجرای تک لبه خیابان های سطح شهر لامرد گفت: اجرای مسدود سازی دوربرگردان های بلوار های سطح شهر به طول 1200 متر و اجرای بازسازی تک لبه سطح شهر به طول 800 متر انجام شده است که جمیعاً با توجه به 3 قرار منعقد شده در خصوص تک لبه ها، 2 میلیارد و 136 میلیون تومان قرارداد بسته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کارخانه قطعات بتنی لامرد پس از سه سال به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه قطعات بتنی لامرد پس از سه سال به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید