عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، باشگاه پیکان از انتقال سه بازیکن جوانش به گل گهر و آلومینیوم حدود نیمی از بودجه اش را تامین کرد.

عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک آنلاین، باشگاه های لیگ فزونی به مرور در حال ارائه فرم سقف بودجه شان به سازمان لیگ فوتبال اند تا در ادامه بتوانند قراردادهایشان را در این سازمان به ثبت برسانند.

در حال حاضر فرم بودجه گل گهر، صنعت نفت آبادان، طرفدار و نساجی منتشر شده که در بین آنها، گل گهر از انتقال 14 میلیارد و 922 میلیون تومانی رضا شکاری به سپاهان استفاده کرد و بر اساس دستورالعمل سقف بودجه، نیمی از عایدی حاصل از انتقال شکاری را به سقف بودجه خود اضافه کرد.

اما گل گهر تنها باشگاهی نیست که عایدی خوبی از انتقال بازیکن کسب نموده است. در حال حاضر فرم بودجه باشگاه پیکان به سازمان لیگ تحویل داده شده که نشان می دهد این باشگاه، احتمالا بیشترین عایدی از نقل وانتقالات را در بین باشگاه های لیگ فزونی داشته باشد؛ به طوری که نیمی از بودجه اش را از این طریق تامین نموده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ایسنا، مدیران باشگاه پیکان در نقل وانتقالات تابستانی لیگ بیست وسوم از انتقال سامان فلاح به گل گهر 18 میلیارد تومان به علاوه 10 درصد از عایدی انتقال های فصول آینده این مدافع آینده دار کسب نموده اند. البته این تنها عایدی باشگاه پیکان در نقل وانتقالات تابستانی این فصل نبود و مدیران این باشگاه پیروز شده اند که از انتقال محمدمهدی لطفی و مهدی لیموچی به آلومینیوم به ترتیب 3.5 و 2.5 میلیارد تومان سود نمایند تا در مجموع در این پنجره نقل وانتقالاتی به عایدی 24 میلیاردی به علاوه 10 درصد از عایدیهای حاصل از انتقال سامان فلاح در فصول آینده رسیده باشند.

این عایدی قابل توجه پیکان از انتقال سه بازیکن جوان در شرایطی کسب شده که سقف بودجه اعلامی این باشگاه به سازمان لیگ فوتبال 60 میلیارد تومان بوده تا به عبارت ساده تر، تیم مدیریتی باشگاه پیکان توانسته باشد نیمی از بودجه اش را از نقل وانتقالات همین فصل به دست آورد. این روش مدیریتی باشگاه پیکان می تواند الگویی برای باشگاه های دیگر باشد تا بازیکنان تاثیرگذارشان، خصوصا بازیکنان جوان را به راحتی از دست ندهند و بتوانند عایدی خوبی از انتقال این بازیکنان کسب نمایند. علاوه بر این، باشگاه ها این امکان را دارند که نیمی از عایدیهای حاصل از انتقال بازیکنان را به سقف بودجه شان اضافه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید