فوتبال

قطعی؛ تکلیف رونالدو برابر پرسپولیس تعیین شد ، قلم قرمز روی نام ستاره نامدار

آیمریک لاپورت، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو 7 بازیکنی هستند که در کاروان النصر عربستان در سفر به ایران حضور دارند اما احتمالا تالیسکا ستاره نامدار النصر خط خواهد خورد.

28 شهریور 1402

رئیس فدراسیون والیبال: نمی خواهیم از آرمان های خود که حضور در جمع برترین تیم های جهان است کوتاه بیاییم

محمدرضا داورزنی: نمی خواهیم از آرمان های خود که حضور در جمع برترین تیم های جهان است کوتاه بیاییم. ژاپن حریف اصلی ما است، اما باید هدف ما این باشد که ایتالیا، لهستان و آمریکا را ببریم و بار ها توانسته ایم این تیم ها را شکست دهیم.

14 شهریور 1402

با سرانجام زمان جابجایی کدام بازیکنان بدون تیم ماندند؟

سازمان لیگ زمان جابجایی پیش فصل (تابستانی) لیگ برتر را از تاریخ 20 خرداد تا 8 شهریور 1402 اعلام نموده بود. فرصتی که ساعت 24 شب قبل به سرانجام رسید. با این حال، هنوز تکلیف چند ستاره معین نشده است. بازیکنان در صورتی که تا شب گذشته فسخ قرارداد خود را گرفته باشند،...

9 شهریور 1402

روی دیگر زندگی کریستیانو رونالدو که نمی دانستید

کریستیانو رونالدو گرچه حالا فوتبالیستی میلیاردر است اما زندگی او از ابتدا اینگونه نبوده. او از خانواده ای فقیر است و زمانی مجبور بود از رستوران نزدیک خانه شان درخواست غذای مجانی کند. به همین علت او با زندگی در فقر به خوبی آشنا است و حالا کوشش می نماید...

7 شهریور 1402

بالاخره تیم نو سرخیو راموس تعیین شد

روزنامه اسپورت 24 از توافق قطعی و نهایی سرخیو راموس با الاتحاد اطلاع داد. نواف الآسیوی، خبرنگار عربستانی هم این خبر را تایید کرد و به این ترتیب بنزما و راموس دو کاپیتان پیشین رئال مادرید در لیگ عربستان و در الاتحاد هم بازی هم می شوند.

6 شهریور 1402

5 هدف پرسپولیس از بازی با ذوب آهن

تیم پرسپولیس امروز در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

2 شهریور 1402

ترکیب تراکتور برای بازی حساس آسیایی

تیم تراکتور در حالی به مصاف الشارجه می رود که پاکو خمس ترکیب تیمش برای این ملاقات را تعیین نموده و میخواهد با ایجاد چند تغییر، تیمش را به مرحله گروهی راهنمایی کند.

31 مرداد 1402

نکونام گزینه آخر خطیر را هم نخواست ، پرونده حضور یک بازیکن بسته شد

جانگا یکی از بازیکنانی بود که از سوی باشگاه به سرمربی استقلال معرفی گردید تا مورد تایید فنی قرار بگیرد اما نکونام حاضر نشد این بازیکن را تایید کند.

30 مرداد 1402

اعلام نامزد های کسب جایزه برترین بازیکن و مربی سال یوفا

سایت یوفا کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی، هم تیمی نروژی او ارلینگ هالند و لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی را به عنوان سه نامزد نهایی کسب جایزه برترین بازیکن اروپا در سال 2023 معرفی کرد. دو بازیکن نخست به علت کسب سه گانه قهرمانی در فصل...

26 مرداد 1402

اقدام جنجالی پرسپولیس برای جابجایی ، نزدیک ترین گزینه برای انتقال به پرسپولیس

در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در 60 درصد بازی های فصل می تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپولیس در پی جذب یک گلر برزیلی است.

13 مرداد 1402

تاریخ رویارویی بنزما و رونالدو معین شد

در حال حاضر، بنزما و رونالدو دو ستاره پیشرو لیگ عربستان به شمار می روند اما در صورت انتقال احتمالی امباپه به این لیگ ممکن است این اوضاع تغییر کند. در هر صورت، این دو بازیکن سابق رئال، فصل آینده با پیراهن دو تیم برتر لیگ عربستان پا میدان خواهند گذاشت و...

4 مرداد 1402

مشتری غیرمنتظره برای ستاره استقلال از هند

در بسیاری از رسانه های اجتماعی شایعاتی در خصوص علاقه اف سی گوای هند به روزبه چشمی منتشر شده است. این تیم هندی به صورت جدی در پی ملی پوش ایرانی استقلال است اما انتظارات مالی بالای این بازیکن مانع از نهایی شدن این انتقال شده است.

2 مرداد 1402

عایدی 24 میلیاردی پیکان از انتقال 3 بازیکن ، رقم رضایتنامه سامان فلاح فاش شد

باشگاه پیکان از انتقال سه بازیکن جوانش به گل گهر و آلومینیوم حدود نیمی از بودجه اش را تامین کرد.

2 مرداد 1402

اقدام عجیب نکونام ؛ من نمی توانم تنها بجنگم ... ، استقلال شده بازیچه!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری از شرایط تیمش ابراز نگرانی کرد و نوشت: نمی توانم تنها با همه چیز بجنگم.

1 مرداد 1402

هشدار قربان زاده در مناظره با میثاقی!

البته که در خود ایران هیچ عزمی برای این کار وجود نداشت و ندارد. اگر هم قدم های کوچکی برداشته می گردد از ترس تهدیدهای AFC است. بی میلی مسئولان ورزش ایران جایی معین می گردد که هیچ کدام از مراحل حرفه ای سازی، به خواست خود آنها شروع نشده و همین قدم های کوچک را...

28 تیر 1402

انتخاب سخت یحیی؛ ستاره فصل قبل پرسپولیس قربانی خرید بزرگ!

ترکیب اولیه سرخپوشان در بازی محبت آمیز روز یکشنبه با استقلال خوزستان نشان داد که یحیی روی زوج پورعلی گنجی و کنعانی زادگان حساب کرده است.

27 تیر 1402

عیسی آل کثیر به سرنوشت سیاوش یزدانی دچار می گردد؟

سپاهان قبلاً کاوه رضایی و رضا شکاری را هم در خط حمله خریده بود و البته شهریار مغانلو را هم دارد.

22 تیر 1402

تراکتور شکایتش را از کاوه رضایی پس گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته شرایط بازیکنان آرای خود را در مورد پرونده های مطروحه صادر کرد که در ادامه می خوانید:

17 تیر 1402

24 فلش مموری فانتزی مجذوب کننده؛ گزینه های رنگارنگ و پرطرفدار

اگر در پی خرید فلش مموری هستید، به صدها گزینه مختلف دسترسی دارید. برای بعضی کاربران ویژگی هایی مانند سرعت انتقال اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراین باید بین برترین مدل های ساخت برندهای مشهور دست به انتخاب بزنند. اما برای بعضی دیگر سرعت انتقال چندان اهمیت...

15 تیر 1402

شکایت سپاهان از استقلال رد شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امید سینگ از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 173 میلیون و 964 هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواستار صادر کرد.

12 تیر 1402
تعداد: (238)