کابل زیردریایی جدید ارتباطات شرق آسیا را متحول می نماید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شرکت ان ای سی با نصب یک کابل زیردریایی جدید در شرق آسیا ارتباطات مخابراتی و اینترنتی این بخش از دنیا را متحول خواهد نمود.

کابل زیردریایی جدید ارتباطات شرق آسیا را متحول می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آمیتیس تک به نقل از زد دی نت، شرکت ان ای سی از سوی کنسرسیوم ای دی سی که توسط چین، ویتنام، ژاپن و سنگاپور اداره می گردد، برای نصب یک کابل زیردریایی 9400 کیلومتری در شرق آسیا انتخاب شده است.

این کابل هنگ کنگ، چین، ژاپن، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام را به یکدیگر متصل نموده و کیفیت و سرعت ارتباطات مخابراتی و اینترنتی این کشورها را به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

انتظار می رود نصب کابل یادشده تا سه ماهه چهارم سال 2022 به طول بینجامد. این کابل می تواند بیش از 140 ترابیت بر ثانیه ظرفیت داشته باشد و انتقال این حجم از ترافیک را بین شرق و جنوب شرق آسیا ممکن کند. نصب کابل یادشده دسترسی به خدمات باکیفیت چندرسانه ای، تجاری، اقتصادی و غیره را ممکن می نماید.

ان ای سی وظیفه نصب یک کابل ارتباطی دیگر با ظرفیت 144 ترابیت بر ثانیه را نیز بر عهده دارد که به کابل دوم جنوب شرق آسیا مشهور شده و 10500 کیلومتر طول دارد. این کابل فیبر نوری که تا خاتمه سال 2020 تکمیل می گردد، ارتباطات مخابراتی و اینترنتی سنگاپور، تایلند، کامبوج، ویتنام، هنگ کنگ، چین، تایوان، ژاپن وکره جنوبی را ارتقاء می بخشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کابل زیردریایی جدید ارتباطات شرق آسیا را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابل زیردریایی جدید ارتباطات شرق آسیا را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید