پرداخت وام بدون ضامن شروع شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرگزاری خبرنگاران- پس از تذکر جدی خاندوزی به بانک ها برای پرداخت وام بدون ضامن، آنالیز های اقتصادآنلاین نشان می دهد بانک ها پرداخت وام را شروع کردند.

پرداخت وام بدون ضامن شروع شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک ، چند هفته پس از دستور رییس جمهور مبنی بر پرداخت وام خرد بدون ضامن و وثیقه، به متقاضیان و تاکید چندباره وزیر اقتصاد بر رعایت این دستور به وسیله بانک ها، آنالیز های میدانی اقتصادآنلاین نشان می دهد پرداخت این وام به طور رسمی در بانک های اعلام شده به وسیله وزارت اقتصاد شروع شده است.

یکی از بانک های مربوطه به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: اگر حقوق خود را از این شعبه بانک دریافت می کنید می توانید با نامه کسر از حقوق خود به ما مراجعه کنید و وام بدون ضامن دریافت کنید.

رییس یکی دیگر از شعبات بانک های معین شده نیز گفت: برای دریافت این وام ضروری است چک و سفته داشته باشید و تنها وام تا سقف 50میلیون تومان بدون ضامن پرداخت می گردد و ارقام بالاتر از این احتیاج به یک ضامن دارد.

بعلاوه بانک دیگری که پیش از این نیز تسهیلات مرابحه بدون ضامن با استفاده از اعتبارسنجی پرداخت می کرد، گفت: برای دریافت وام باید به اینترنت بانک خود مراجعه کنید و اطلاعات خود را ثبت کنید، البته هنوز بخشنامه ای به دست ما نرسیده و احتمالا تا آخر هفته ابلاغ گردد اما پرداخت وام بدون ضامن را شروع کردیم.

طبق اعلام وزارت اقتصاد، بانک های توسعه صادرات ایران، بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن، بانک مسکن، بانک سپه، بانک تجارت، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، بانک قرض الحسنه مهر ایران، پست بانک ایران، بانک ملت، بانک صادرات و بانک ملی ایران موظف هستند وام بدون ضامن را تا سقف 50میلیون تومان به حقوق بگیران، مستمری بگیران و بازنشستگان پرداخت نمایند.

بعلاوه کارمندان بخش خصوصی که حقوق خود را از بانک های دولتی و یا بانک های خصوصی سازی شده دریافت می نمایند می توانند با نامه کسر از حقوق برای دریافت وام بدون ضامن اقدام نمایند.

یکی از اعضای کمیسیون مالی مجلس و بعلاوه وزیر اقتصاد نیز به بانک ها هشدار داده بودند که باید دستور پرداخت وام بدون ضامن را جدی بگیرند و در غیر این صورت با آن ها برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرداخت وام بدون ضامن شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام بدون ضامن شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید