هفته وحدت خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته وحدت هفته گرامیداشت علمای دین و خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب است.

هفته وحدت خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان است

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان جویم گفت: مردم فارس نشان دادند که در عمل نیز با یکدیگر وحدت دارند.

او گفت: امروز منطقه جنوب فارس یک الگوی برتر برای نشان دادن وحدت مسلمانان است و بر خلاف افراطیون که می گویند وحدت شیعه و سنی ممکن نیست ثابت کردیم که ممکن است.

محبی پور گفت: قبله، کتاب و نبی یکی است و هیچ دلیلی برای اختلافی که منجر به جدایی در جامعه مسلمانان گردد، وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید خوب بدانیم و مراقبت کنیم، امروز شیطان در قوی ترین شرایط واقع شده است و کشنده ترین سلاح ها در دست شیاطین است و هر روز یک نقشه برای ما می کشند.

محبی پور گفت: چنین حجم تحریم های مالی که طی این 43 سال بر ایران اسلامی تحمیل شده در تاریخ سیاسی کشور ها بی سابقه است و بعلاوه سابقه ندارد که بین دو کشور مسلمان جنگ افروزی نمایند و 33 کشور در آن جنگ دخالت نمایند که دیدیم در جنگ هشت ساله علیه کشورمان این کار را کردند.

او گفت: در تاریخ سیاسی کشور ها سابقه ندارد که در جریان هایی مانند فتنه های داخلی اینگونه یکصدا و هماهنگ از ناآرامی ها و اغتشاشات دفاع نمایند، اما در خصوص ایران اسلامی این کار را بار ها انجام داده اند، اما کشور ما تمام این سختی ها و فشار ها را پشت سر گذاشته و امروز با اقتدار در این نقطه واقع شده است.

وبلاگ آمیتیس تک فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته وحدت خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته وحدت خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید