چراغ نفتی به کتابفروشی ها آمد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک در ایلام، فرج الله صیدمحمدی، روزنامه نگار ایلامی و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی ویرا، گزیده آثار 10سال روزنامه نگاری اش(1400-1390) با عنوان چراغ نفتی در نشر زانا در 325 صفحه منتشر نموده است.

چراغ نفتی به کتابفروشی ها آمد

این کتاب که نخستین اثر اوست با مقدمه هایی ز: خداداد ابراهیمی، عمران خودآموز، یونس قیطانی، مریم داری پور، نصرت الله حیدری، علی محمدنیکان همراه است و نویسندگان هر کدام از زوایایی مختلف، به متن و قلم و اندیشه های مولف اشاره نموده اند.

خداداد ابراهیمی نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت ایلامی و رییس اسبق خانه مطبوعات ایران در بخشی از مقدمه اش نوشته: روزنامه نگار خوش آتیه، فرج الله صیدمحمدی را از سال های دور می شناسم و دایره واژگانی و نگاه نافذش به مقوله فرهنگ و رسانه، وی را افزون تر...، طنازی صیدمحمدی؛ اما، در قیاس با هم نسل های او را اولی تر می دانم که موشکافانه و هوشمندانه بر تن واژگان جامه مزاح و مطایبه می پوشاند تا بر لبان مخاطب، رندانه لبخند بنشاند و در این راه، خوش درخشیده است.

انتشار یک دهه از تجربیات فرج الله صیدمحمدی در کتاب نوچاپش (چراغ نفتی) نوید خوبی برای اهالی مطالعه و رسانه در استان ایلام است تا با خواندن این کتاب با بخش هایی از دغدغه های نویسنده در بخش رسانه آشنا شوند.

وی با نگاهی عمیق و موشکاف و بهره مندی از عنصر طنز در متن و رعایت هنجارهای عمومی، تجربیاتش را در حوزه های فرهنگی، سیاسی، مالی و... در قالب های گزارش، گفت وگو، یادداشت و... با نگاهی تحلیلی و انتقادی و پیشنهادی به همخوانی با خوانندگانش گذاشته است.

نشر زانا در ایلام با مدیریت ظاهر سارایی؛ کتاب چراغ نفتی را با ویراستاری علی محمدنیاکان و طراحی جلد و صفحه آرایی معصومه صفایی نیا در 500 نسخه و 325 صفحه و به قیمت 100 هزارتومان منتشر شده است.

به گزارش ایبنا، فرج الله صیدمحمدی متولد 1362 در ایلام مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی ویرا و هفته نامه منطقه ای روژ (روز) است و از روزنامه نگاران فعال استان به شمار می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چراغ نفتی به کتابفروشی ها آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ نفتی به کتابفروشی ها آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید