رونمایی از خودروی ایرانی ری را؛ اولین کراس اوور ملی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ری را، محصول نو ایران خودرو که در زبان مازندرانی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است، در سایت این شرکت در شهر بابل به فراوری خواهد رسید.

رونمایی از خودروی ایرانی ری را؛ اولین کراس اوور ملی

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران خودرو از خودروی کراس اور ملی ری را رونمایی شد.

گروه صنعتی ایران خودرو، کراس اوور ملی ری را، را به عنوان یکی از لوکس ترین و مدرن ترین خودرو های ملی با استاندارد ها و تجهیزاتی در رده خودرو های مطرح اروپایی و بهترین های آسیا معرفی کرد.

این خودروساز میخواهد که کراس اوور ری را را در مدل های مختلفی به بازار عرضه کند و در ابتدا این کراس اوور در مدل V2 به بازار ایران عرضه می گردد.

کراس اوور ری را ایران خودرو بر روی پلتفرم مدرن و نو این شرکت موسوم به IKP1 پیشرفته است.

این خودرو قادر به پاس کردن همه استاندارد های 85 گانه مد نظر سازمان ملی استاندارد ایران بوده و آن طور که ادعا شده در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و بعلاوه حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست و با تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی که برای آن در نظر گرفته شده می تواند با خودرو های وارداتی و خودرو های روز دنیا رقابت کند.

ری را ایران خودرو به موتور EF7 پلاس توربوشارژ یا همان TC7 پلاس مجهز شده است. این موتور 1.7 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ، قادر به فراوری 160 اسب بخار قدرت در دور پنج هزار و 240 نیوتن متر گشتاور در دور 1600 تا 4500 است.

ری را، محصول نو ایران خودرو که در زبان مازندرانی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است، در سایت این شرکت در شهر بابل به فراوری خواهد رسید.

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی کراس اوور ملی ری را گفت: آزمون های جاده ای این خودرو از اواخر شهریور ماه شروع می گردد و با انجام آزمون های مختلف تا سرانجام سال می توانیم از اوایل سال بعد شاهد فراوری این خودرو باشیم.

وی اضافه کرد: طراحی خودرو چندین مرحله دارد، در ابتدا یک مدل کامپیوتری ساخته می گردد و بعد بر اساس آن یک مدل گِلی می سازند، سپس یک مدل اکونومیک می سازند و آزمایش می نمایند و در نهایت خودروی قابل حرکت ساخته می گردد، بعد از این مرحله قالب ها فراوری می شوند و کار سفارش قطعات به قطعه سازان شروع می گردد، صنعت خودروسازی سال جاری چند محصول نوی دارد که تا سرانجام سال رونمایی خواهند شد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید

به "رونمایی از خودروی ایرانی ری را؛ اولین کراس اوور ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی ایرانی ری را؛ اولین کراس اوور ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید