هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سامارا ششمین شهر بزرگ روسیه و میزبان بازی های جام جهانی 2018 روسیه، یکی از شهرهایی است که این روزها افرادی زیادی می خواهند به آن سفر نمایند. آیا می دانید هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

سامارا از شهرهای صنعتی و تاریخی مهم روسیه است که آثار تاریخی مشهوری از جمله صومعه زنان ایورسکی (Iversky Womens Monastery، موزه تاریخ فضایی سامارا و پناهگاه زیرزمینی استالین را در خود جای داده است و پیاده روی در کنار رود ولگا هم حس خوبی به انسان می ده.د ضمناً این شهر در جام جهانی 2018 روسیه علاوه بر بازی های گروهی در روزهای یازدهم و شانزدهم تیر میزبان چند بازی مهم در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی نیز است. آیا می خواهید بدانید هزینه سفر به سامارا چقدر است؟

هزینه اقامت

میانه هزینه استفاده از یک تخت در هاستل های این شهر 9 دلار است، هزینه اقامت در هتل های یک ستاره از 19 تا 36 دلار، در هتل های 2 ستاره 76 تا 152 دلار، در هتل های 3 ستاره از 80 تا 306 دلار و در هتل های پنج ستاره از 547 یا 609 دلار فرق دارد. البته این قیمت ها مربوط به زمان نگارش این مقاله است. میانه قیمت اقامت در یک هتل تک ستاره 30 دلار، در یک هتل 2 ستاره 27 دلار در هتل سه ستاره 45 دلار و در یک هتل چهار ستاره 58 دلار است.

هزینه رستوران و غذا

میانه هزینه صرف غذا در یک رستوران مقرون به صرفه قیمت برای یک پرس 8.7 دلار (6.40 تا 11 دلار) و برای دو پرس غذا در یک رستوران میان رده همراه با دسر و پیش غذا 32 دلار (24 تا 40 دلار) و یک وعده فست فود ترکیبی در رستوران های مک دونالد و رستوران های مشابه 5 دلار (4.40 تا 5.6) دلار است. در کل قیمت یک عده ناهار ساده در رستوران های منطقه ها تجاری این شهر هفت دلار است.

هزینه حمل و نقل عمومی

هزینه بلیط یک طرفه مترو 0.69 دلار است و هزینه تاکسی از 4.30 دلار شروع می گردد. تعرفه معمولی تاکسی برای هر کیلومتر 0.55 دلار، برای 8 کیلومتر 7 دلار و هر برای هر ساعت در اختیار 8.40 دلار است. کرایه تاکسی از مرکز شهر تا فرودگاه 22 تا 30 دلار است

منبع: کجارو / waytorussia.net / hikersbay.com / booking.com

به "هزینه سفر به سامارا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به سامارا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید