معرفی هتل یاقوت وان در شهر ترکیه ، 3 ستاره

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، هتل یاقوت وان از هتل های میان رده و مالی شهر وان محسوب می گردد که امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.این هتل 3 ستاره، در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است، به طوری که در فاصله 400 متری موزه وان واقع شده و کمتر از 1 کیلومتر با تئاتر ایالتی وان فاصله دارد. مسافران ساکن در این هتل، می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان، به مراکز خرید متعدد و نقاط گردشگری شهر دسترسی داشته باشند. فاصله هتل یاقوت تا ورزشگاه آتاتورک حدود 1.6 کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس حدود 1.9 کیلومتر و تا قلعه وان تنها 5 کیلومتر می باشد.

معرفی هتل یاقوت وان در شهر ترکیه ، 3 ستاره

این مجموعه اقامتی دارای امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانان، پذیرش 24 ساعته و سرویس و خدمات اتاق می باشد. اتاق های این هتل، راحت و دنج بوده و از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، ملحفه و حوله، حمام اختصاصی، کمد لباس و غیره برخوردارند.

در نظر داشته باشید که مهمانان در طول اقامت خود می توانند از صبحانه سلف سرویس و رایگان هتل بهره مند شوند و لذت ببرند. اگر اهل گردشگری هستید، باید بگوییم که خانه های قدیمی وان در 5 کیلومتری هتل یاقوت و دانشگاه یوزونجو ییل در 11 کیلومتری این مجموعه قرار دارند. علاوه براین، دسترسی به هتل نیز بسیار آسان است زیرا نزدیک ترین فرودگاه وان در 6 کیلومتری این هتل قرار گرفته و هم چنین، خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می گردد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این هتل بدست آورید، حتما تا انتهای این مقاله با وبلاگ آمیتیس تک همراه باشید.

چه نوع اتاق هایی برای پذیرایی از مهمانان در هتل یاقوت وان آماده شده اند؟

هتل Yakut، یکی از هتل های 3 ستاره و میان رده شهر وان ترکیه است که تجربه یک سفر دلنشین و مالی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر نمی خواهید هزینه زیادی را صرف اقامت در هتل های لاکچری و گران قیمت کنید، اتاق های هتل یاقوت وان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مجموعه، واحد های اقامتی مختلفی را با توجه به شرایط مهمانان در نظر گرفته است که هر کدام مشخصاتی دارند.

شما می توانید با توجه به تعداد همراهان خود، در هر یک از واحدهای تک نفره، دو نفره و سه نفره این هتل اقامت داشته باشید. تمام این اتاق ها از امکانات اولیه و مورد احتیاج مسافران برخوردار هستند و به طور مرتب، به وسیله پرسنل مجموعه نظافت می شوند تا اقامتی راحت و دلنشین را برای شما عزیزان رقم بزنند. در این بخش، وبلاگ آمیتیس تک تصمیم دارد شما را با ویژگی هر یک از اتاق های هتل 3 ستاره یاقوت آشنا کند:

  1. اتاق بزرگ تک نفره

خیلی از افراد تمایل دارند که سفرهای تکی را تجربه نمایند و به تنهایی از شهرها و کشورهای مختلف بازدید می نمایند. البته این سفرها ممکن است به دلایل مختلف کاری و غیره نیز باشد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و در عین حال، برای یک سفر مالی با قیمت مناسب برنامه ریزی نموده اید، اقامت در اتاق تک نفره Yakut Hotel می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این اتاق جمع و جور و راحت، به صورت عایق صدا طراحی شده تا مهمانان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

این اتاق از امکاناتی نظیر یک تخت خواب دو نفره، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، وسایل اتو، سیستم گرمایش و سرمایش، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بیدار باش و غیره برخوردار است و لوازمی نظیر لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، سشوار، دستمال توالت و غیره نیز در اتاق موجود است. ظرفیت پذیرش این اتاق، یک مهمان بزرگسال و یک کودک بوده و سیگار کشیدن در آن ممنوع می باشد.

  1. اتاق دو نفره استاندارد

این اتاق برای افرادی آماده شده است که یک سفر دونفره را در پیش دارند. معمولا این اتاق به زوج های جوان پیشنهاد می گردد. این واحد اقامتی دارای پنجره ای بزرگ و نورگیر می باشد که فضایی دلباز و روشن ایجاد نموده است. اتاق دونفره هتل یاقوت از امکانات قابل قبولی نظیر یک تخت خواب دو نفره راحت، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، اتو و میز اتو، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بیدار باش و غیره برخوردار است و لوازمی نظیر لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، سشوار، دستمال توالت و غیره نیز در اتاق فراهم شده است. دو مهمان بزرگسال به همراه 4 کودک می توانند در این اتاق اقامت داشته باشند و امکان سیگار کشیدن در آن وجود ندارد.

  1. اتاق راحت سه نفره

اتاق های سه نفره هتل Yakut، از سایر واحدهای این مجموعه بزرگ تر هستند و فضایی راحت و دلباز را در اختیار مهمانان قرار می دهند. در این اتاق، یک تخت خواب دونفره و دو تخت خواب تک نفره قرار گرفته است و سه مهمان بزرگسال به همراه چهار کودک می توانند در این واحد اقامت داشته باشند. امکانات خوب و کاملی نظیر یک حمام اختصاصی، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، اتو و میز اتو، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بیدار باش و غیره در این اتاق فراهم شده است و لوازمی مانند لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، سشوار، دستمال توالت و غیره در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در این اتاق وجود ندارد.

چرا هتل یاقوت در وان را انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید، شهر وان یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار برای ایرانیان است و سالانه، مسافران بی شماری به این شهر در کشور ترکیه سفر می نمایند. به همین علت، تعداد هتل های متعددی که در این شهر راه اندازی شده اند بسیار زیاد است که هرکدام ویژگی هایی دارند. از هتل های مجلل و لاکچری گرفته تا اقامت گاه های ارزان و مالی، همگی در کوشش هستند تا با ارائه امکاناتی در حد توان خود، اقامتی راحت و دلنشین را برای مهمانان رقم بزنند.در شرایط مالی فعلی، بسیاری از مسافران در پی سفرهای ارزان هستند و ترجیح می دهند بیشتر هزینه خود را صرف گردشگری و بازدید از جاذبه های معروف نمایند. تو چنین شرایطی، اقامت در یک هتل میان رده و مناسب مانند هتل 3 ستاره یاقوت وان، برترین انتخاب است!

در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در Yakut Hotel در مقایسه با امکاناتی که دارد بسیار مالی و مناسب است. هم چنین این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است که همین موضوع باعث کاهش هزینه حمل و نقل شما خواهد شد. مسافران می توانند فرآیند رزرو هتل را به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

از دیگر مزایای این مجموعه اقامتی این است که کارکنان و پرسنل آن به زبان انگلیسی تسلط دارند و می توانند ارتباط بهتری با مهمانان غیربومی برقرار نمایند.

نظرسنجی میهمانان درباره هتل 3 ستاره یاقوت وان چگونه است؟

باید بگوییم که Yakut Hotel، به عنوان یک هتل میان رده و سه ستاره امکانات و خدمات خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. به طور کلی، مهمانان امتیاز 8.1 را به این هتل اختصاص داده اند که امتیاز خوب و قابل قبولی است. مجموعه اقامتی یاقوت، با ارائه خدمات مناسب، بهره مندی از پرسنل مجرب و کارآزموده، برقراری نظافت محیط، موقعیت مکانی مناسب، اتاق های مجهز و متنوع و فراهم نمودن امکانات خوب، سعی دارد تا اطمینان و رضایت مهمانان را جلب کند و اقامتی لذت بخش و سرشار از آرامش را برای آن ها رقم بزند. در ادامه همراه وبلاگ آمیتیس تک باشید تا با امتیاز بخش های مختلف این هتل از نظر مهمانان آشنا شوید:

  • نحوه برخورد و کیفیت خدمات رسانی کارکنان و پرسنل: 9.1 از 10
  • راحتی اقامت در اتاق های هتل: 7 از 10
  • تسهیلات و امکانات رفاهی مجموعه و کیفیت خدمات: 7.7 از 10
  • ارزش اقامت در هتل نسبت به هزینه اتاق ها: 8.9 از 10
  • تمیزی هتل و نظافت اتاق ها: 7.7 از 10
  • دسترسی ها و موقعیت قرارگیری هتل: 9.8 از 10

جاذبه های گردشگری و مکان های مهم نزدیک هتل یاقوت وان کدامند؟

همانطور که در نظرسنجی مهمانان هم مشاهده کردیم، یکی از امتیازات و مزایای هتل یاقوت وان این است که در موقعیت مکانی بسیار خوب و مناسبی قرار گرفته است، به طوری که به مرکز شهر نزدیک است و تا مراکز گردشگری و نقاط مهم شهر فاصله کمی دارد. مهمانان این هتل می توانند با صرف کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن از مکان مهم و معروف شهر بازدید نمایند. در این بخش با وبلاگ آمیتیس تک همراه باشید تا با فاصله Yakut Hotel تا بعضی از مهم ترین نقاط شهر آشنا شوید:

اماکن مهم و معروف در چند قدمی هتل 3 ستاره یاقوت وان

  • موزه وان: 0.4 کیلومتر
  • تئاتر ایالتی: 0.8 کیلومتر
  • ورزشگاه آتاتورک: 1.6 کیلومتر
  • ایستگاه اتوبوس وان: 9 کیلومتر
  • قلعه وان: 5 کیلومتر
  • خانه های قدیمی و تاریخی: 1 کیلومتر
  • دانشگاه یوزونجو ییل: 11.3 کیلومتر

کافه و رستوران های اطراف هتل

  • رستوران کینگ برگر: 0.1 کیلومتر

کدام فرودگاه ها به این هتل نزدیکترند؟

  • فرودگاه وان: 6.1 کیلومتر

چه نوع امکانات و خدمات رفاهی در هتل یاقوت وان برای مهمانان فراهم شده است؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هتل یاقوت یکی از هتل های میان رده و میانه شهر وان محسوب می گردد که از قیمت مناسب و مناسبی برخوردار است و به همین علت، از امکانات کم تری نسبت به هتل های لوکس و گران قیمت برخوردار است. بدون شک، برای استفاده از امکانات رفاهی عالی و بهره مندی از خدماتی در سطح بین المللی، باید بیشتر هزینه کنید و هتل گران تری را انتخاب کنید. اما شما می توانید از تمام امکانات اولیه و مناسب در این مجموعه بهره مند شوید.

کارکنان این هتل رفتار بسیار محترمانه و محبت آمیز ای دارند و آماده پاسخ گویی به احتیاجهای مهمانان عزیز هستند. با انتخاب این هتل 3 ستاره مالی، می توانید از سفری ارزان و راحت به شهر وان ترکیه لذت ببرید. در این بخش، وبلاگ آمیتیس تک تصمیم دارد بعضی از خدمات این مجموعه در بخش های گوناگون را به شما معرفی کند. پس همراه ما باشید:

غذا و نوشیدنی

  • رستوران با ارائه صبحانه سلف سرویس رایگان

اینترنت

  • متاسفانه امکان استفاده از خدمات اینترنتی در این مجموعه وجود ندارد

پارکینگ

  • یک پارکینگ اختصاصی در هتل فراهم شده است که استفاده از آن برای همه مسافران به صورت رایگان می باشد

خدمات حمل و نقل

  • خدمـات رفت و برگشت فرودگاهی

خدمات پذیرش

  • سرویس شاتل
  • پذیرش 24 ساعته
  • خدمات و سرویس اتاق ها

خدمات عمومی

  • اتاق های خانوادگی
  • ممنوعیت استعمال سیگار در اتاق ها

در هتل یاقوت وان به چه زبان هایی صحبت می گردد؟

  • انگلیسی
  • فارسی
  • ترکی

با قوانین و مقررات اقامت در هتل یاقوت وان آشنا شوید

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام رزرو هتل باید به آن توجه کنید، قوانین و مقررات هتل می باشد. هتل ها و اقامتگاه های گوناگون، جهت تامین رفاه و آسایش مسافران یک سری از قوانین و محدودیت ها را معین نموده اند که رعایت کردن آن ها برای تمام مهمانان الزامی است. این قوانین جهت برقراری نظم و رفاه در هتل وضع شده اند و با رعایت آن ها، مهمانان می توانند از خدمات رسانی بهتری برخوردار شوند. بنابراین، از قلم نیاندازید که مطالعه و آشنایی با مقررات و محدودیت های هتل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و باعث می گردد اقامتی راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

وبلاگ آمیتیس تک ، در این بخش تصمیم دارد شما را با مهم ترین قوانین و مقررات هتل یاقوت در شهر وان آشنا کند، پس همراه باشید:

  • ساعت پذیرش و چک این مسافران در Yakut Hotel Van، از ساعت 12:00 ظهر شروع می گردد و زمان تحویل دادن اتاق ها و چک اوت، تا ساعت 12:00 ظهر امکان پذیر می باشد. در نظر داشته باشید که در صورت تاخیر در تحویل دادن اتاق، هزینه کامل اقامت آن روز از شما دریافت خواهد شد.
  • برای کنسل کردن رزرو اتاق، قوانین مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع اتاق انتخابی شما فرق دارد.
  • برای پذیرش بچه ها در هتل Yakut، هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و هزینه اقامت بچه ها، به تعداد آن ها و هم چنین سن هریک از بچه ها بستگی دارد. در نظر داشته باشید که بچه ها بالای 14 سال، به عنوان مهمان بزرگسال محسوب می شوند و باید هزینه فرد بزرگسال را پرداخت نمایند.
  • اتاق های هتل، ظرفیت تخت خواب اضافی را ندارند و هیچ گونه خدمات اضافه ای در این هتل ارائه نمی گردد.
  • هیچ محدودیت سنی برای پذیرش مهمانان وجود ندارد.
  • اگر شما هم دارای حیوان خانگی هستید باید بگوییم که طبق قوانین Van Yakut Hotel، ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نمی باشد.

سوالات متداول:

  • چگونه می توانیم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل یاقوت برویم؟

فاصله هتل Yakut تا نزدیک ترین فرودگاه با تاکسی، چیزی حدود 15 دقیقه می باشد.

  • ساعت چک این و چک اوت هتل یاقوت چه ساعتی می باشد؟

ساعت پذیرش و چک این مسافران در Yakut Hotel Van، از ساعت 12:00 ظهر شروع می گردد و زمان تحویل دادن اتاق ها و چک اوت، تا ساعت 12:00 ظهر امکان پذیر می باشد. در نظر داشته باشید که در صورت تاخیر در تحویل دادن اتاق، هزینه کامل اقامت آن روز از شما دریافت خواهد شد.

  • فاصله هتل 3 ستاره یاقوت تا مرکز شهر وان چقدر است؟

هتل یاقوت تا مرکز شهر وان چیزی حدود 1.8 کیلومتر می باشد.

  • هزینه اقامت در هتل یاقوت شهر وان چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل 3 ستاره به عوامل گوناگونی از جمله تعداد مسافران، نوع اتاق، مدت زمان اقامت، تاریخ ورود به هتل، مناسبت های خاص و غیره بستگی دارد و متفاوت خواهد بود.

  • چه نوع اتاق هایی را می توانیم در هتل یاقوت رزرو کنیم؟

هتل Hotel Yakut برای پذیرایی از مهمانان خود، اتاق های مختلفی را با ویژگی هلی مختلف در نظر گرفته است که شامل موارد زیر می شوند:

  • اتاق تک نفره
  • اتـاق استاندارد دو نفره
  • اتاق سه نفره
  • آیا در هتل یاقوت وان پارکینگ وجود دارد؟

بله، این مجموعه اقامتی یک پارکینگ اختصاصی رایگان را برای مهمانان خود فراهم نموده است.

  • آیا هتل یاقوت در بین خانواده ها محبوب است؟

بله، این هتل به علت قیمت مناسبی که دارد و هم چنین، خدمات خوبی که ارائه می نماید، در میان خانواده ها محبوب است.

  • چه نوع صبحانه ای در هتل 3 ستاره یاقوت سرو می گردد؟

مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند در طول اقامت خود صبحانه سلف سرویس رایگان بهره مند شوند که کیفیت بالایی دارد و از نظر مهمانان امتیاز 7.5 را دریافت نموده است.

نتیجه گیری:

شهر وان ترکیه، یکی از پرطرفدارترین و ارزان ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می گردد. به ویژه در سال های اخیر، به علت شرایط مالی و گرانی ها، این شهر از محبوبیت بسیار بالایی در میان گردشگران برخوردار شده است. بسیاری از مسافران برای خرید، تفریح و تفریح و غیره به این شهر سفر می نمایند. با توجه به افزایش تعداد مسافران، تعداد هتل های موجود در این شهر، روز به روز در حال افزایش است.

بعضی از این هتل ها از قیمت بسیار مناسب و مالی برخوردارند و گزینه ای مناسب برای تجربه یک سفر ارزان محسوب می شوند. یکی از این هتل ها، هتل یاقوت وان است که یک مجموعه اقامتی 3 ستاره و میان رده می باشد و با ارائه امکانات و خدمات مناسب، سعی دارد تا اقامتی راحت و لذت بخش را برای مسافران عزیز فراهم کند. اگر تصمیم دارید در این هتل اقامت کنید و به اطلاعات و هدایت بیشتری احتیاج دارید، می توایند با مشاوران ما در وبلاگ آمیتیس تک تماس برقرار کنید.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل یاقوت وان در شهر ترکیه ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل یاقوت وان در شهر ترکیه ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید