لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی استان با سازو کارهای نو تاکید نمود.

لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد

سیدحشمت الله صمیمی دوست در اولین جلسه کارگروه توسعه فروشگاه های اینترنتی استان گفت: تجارت الکترونیکی روز به روز در نزد مردم محبوب تر از قبل می گردد و به صورت یک رفتار در جامعه در می آید و با این روش نیازها بدون مراجعه به ساده ترین روش پاسخ داده می گردد.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی برای خروج از کسب و کارهای سنتی داشته باشیم، تاکید نمود: دستگاه های مالی استان، صنوف مختلف و شرکت های دانش بنیان باید کوشش نمایند زیرساخت ها را به خوبی فراهم نمایند و با آموزش های لازم زمینه را برای این نوع کسب و کار فراهم سازند.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همان طور که رشد جمعیت و تقاضاها، فراوری و عرضه ها را داریم باید به لحاظ تکنولوژی در حوزه فضای مجازی و طراحی سایت های فروشگاهی وارد عرصه کسب و کار و تجارت شویم و انگیزه برای جوانان تحصیل نموده و خوش فکر ایجاد کنیم.

صمیمی دوست با بیان مزایای فروشگاه های اینترنتی به دسترسی سریع و آسان، صرفه جویی در وقت، عدم حضور و ترافیک، کاهش هزینه مشتری و شبانه روزی بودن خدمات اشاره نمود و اضافه کرد: این مهم ضرورتی اجتناب ناپذیر است به خصوص در زمانی که بیماری کروناویروس سبب شده تا مراجعات و اجتماعات نیز به حداقل ممکن برسد

وی با بیان اینکه به نفع صنوف و اتحادیه ها نیز می باشد که وارد این عرصه شوند، تاکید نمود: مطمئنا صنوف مختلف که وارد این شبکه شوند با نمایش و رده بندی محصولات خود با مشتریان و فروش بیشتری روبرو خواهند شد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: حوزه مالی استانداری و همه دستگاه های مالی استان آمادگی کامل دارند متقاضیان و صاحبان صنوف و فروشگاه ها و حتی کارگاه های فراوریی که در این خصوص قصد فعالیت دارند را کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید