ستاره استقلالی خانه نشین می گردد؟ ، تا وقتی من سرمربی هستم او در تیمم جایی ندارد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، کاوه رضایی که در پنجره نقل وانتقالات نیم فصل قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور کرد، حالا با مشکل بزرگی روبه رو شده است.

ستاره استقلالی خانه نشین می گردد؟ ، تا وقتی من سرمربی هستم او در تیمم جایی ندارد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک این بازیکن در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به خاطر پر بودن فهرست استقلالی ها، نتوانست پیراهن آبی را بر تن کند و از این رو بعد از امضای توافق نامه ای با استقلال راهی تراکتور شد تا در نیم فصل به استقلال برشود.

کاوه رضایی که روی توافق خود با استقلال حساب نموده بود، در نیم فصل یک طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. این موضوع با شکایت تراکتور به کمیته شرایط فدراسیون فوتبال همراه بود. بعد از آن کمیته شرایط فدراسیون فوتبال بعد از آنالیز پرونده بیان کرد که فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیر قانونی بوده و او باید به این تیم تبریزی برشود و نمی تواند در ایران به تیم دیگری برود.

پس از این مساله تراکتور هم بیان کرد که از این بازیکن غرامت می گیرد. امروز هم خمز، سرمربی تراکتور رسما بیان کرد که رضایی جای در تیم او ندارد. او در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد: کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی شود.

حالا کاوه رضایی نه جایی در تیم تراکتور دارد و نه می تواند از نظر قانونی به تیم دیگری برود. این اتفاق ها در حالی برای این مهاجم نامدار فوتبال ایران اتفاق افتاده که حالا احتمالا باید یک نیم فصل را بدون تیم بماند و عملا از روزهای اوج خود فاصله بگیرد!

تمام این اتفاق ها در حالی برای کاوه اتفاق افتاده که او با هدف اوج گرفتن دوباره و رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران برگشت ولی تا به حال یا مصدوم بوده و یا با تصمیم ها و اتفاق های عجیب رفته رفته محو شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره استقلالی خانه نشین می گردد؟ ، تا وقتی من سرمربی هستم او در تیمم جایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلالی خانه نشین می گردد؟ ، تا وقتی من سرمربی هستم او در تیمم جایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید