مشتری غیرمنتظره برای ستاره استقلال از هند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، در بسیاری از رسانه های اجتماعی شایعاتی در خصوص علاقه اف سی گوای هند به روزبه چشمی منتشر شده است. این تیم هندی به صورت جدی در پی ملی پوش ایرانی استقلال است اما انتظارات مالی بالای این بازیکن مانع از نهایی شدن این انتقال شده است.

مشتری غیرمنتظره برای ستاره استقلال از هند

این بازیکن 26 ساله در تیم استقلال بازی می نماید و در حال حاضر عضو تیم ملی ایران است. مدافع میانی در جام جهانی 2018 نیز در تیم ملی حضور داشت.

داشتن بازیکنی در قد و قامت روزبه از بسیاری جهات به باشگاه گوا یاری خواهد نمود. سهمیه بازیکن آسیایی در سوپرلیگ هند اجباری شده و از فصل بعد تیم های هندی باید از بازیکنان آسیایی در ترکیب شان استفاده نمایند.

علاوه بر این، از آنجا که اف سی گوا قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، باید از قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تبعیت کند که فقط چهار بازیکن خارجی را برای هر ملاقات تایید می نماید. از این بین یکی از چهار بازیکن خارجی باید از کشورهای آسیایی باشد. مدافع میانی استقلال در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و 14 بازی انجام داده است. تجربه او از بازی در آن سطح قطعا به تیم اف سی گوا یاری خواهد نمود. روزبه و مورتاد فال می توانند یک زوج تسخیرناپذیر در قلب خط دفاع گوا تشکیل دهند.

حضور روزبه چشمی در گوا نه تنها به سود این تیم بلکه به سود لیگ هند است که یک بازیکن 26 ساله با تجربه ملی را در اختیار داشته باشد که دو سال قبل در جام جهانی بازی نموده است.

روزبه چشمی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال، اخیرا در تورنمنت کافا برای تیم ملی ایران به میدان رفت که در نهایت به قهرمانی ایران منتج شد. او در جام جهانی در ملاقات برابر ولز توانست برای ایران گلزنی کند.

منبع: فرارو

به "مشتری غیرمنتظره برای ستاره استقلال از هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتری غیرمنتظره برای ستاره استقلال از هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید