قطعی؛ تکلیف رونالدو برابر پرسپولیس تعیین شد ، قلم قرمز روی نام ستاره نامدار

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، آیمریک لاپورت، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو 7 بازیکنی هستند که در کاروان النصر عربستان در سفر به ایران حضور دارند اما احتمالا تالیسکا ستاره نامدار النصر خط خواهد خورد.

قطعی؛ تکلیف رونالدو برابر پرسپولیس تعیین شد ، قلم قرمز روی نام ستاره نامدار

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک تیم فوتبال النصر عربستان در حالی روز گذشته (دوشنبه) وارد ایران شد که لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی این تیم تصمیم گرفت با وجود مجوز بازی برای پنج بازیکن خارجی، هفت بازیکن غیر آسیایی را همراه با خود به تهران بیاورد و قبل از آغاز بازی دو نفر را خط بزند.

آیمریک لاپورت، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو 7 بازیکنی هستند که در کاروان النصر عربستان در سفر به ایران حضور دارند که دو نفر از این جمع خط می خورد، اما فوق ستاره پرتغالی قطعا در بین غایبان بازی مقابل پرسپولیس نخواهد بود.

با اعلام لوئیز کاسترو در نشست خبری قبل از ملاقات مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به حضور فوق ستاره پرتغالی تیمش در این مسابقه اشاره نمود و گفت: همه می دانند کریس رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و در مسابقات اخیر تاثیر زیادی در امتیازگیری ما داشته و گل های زیادی زده و بعلاوه در ملاقاتهای گذشته بسیار سختکوش بوده و عملکرد خیلی خوبی داشته و مطمئنا فردا هم خیلی آماده است تا آمار گل های خود را بالاتر ببرد و گلزنی کند و ما از این دید به حضور رونالدو در تیممان نگاه می کنیم.

با این شرایط باید منتظر خط خوردن 2 بازیکن از 6 ستاره دیگر در بین خارجی های النصر بود که احتمال کنار گذاشته شدن الکس تلس و اندرسون تالیسکا (یا اوتاویو) بیش از سایر نفرات است.

منبع: همشهری آنلاین

به "قطعی؛ تکلیف رونالدو برابر پرسپولیس تعیین شد ، قلم قرمز روی نام ستاره نامدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی؛ تکلیف رونالدو برابر پرسپولیس تعیین شد ، قلم قرمز روی نام ستاره نامدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید