خبرنگاران سعادتمند خطاب به بازیکنان استقلال: تا ریال آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین جلسه تمرین این تیم پیش از دیدار با نساجی در جمع بازیکنان تیمش گفت: درست است که من قراردادهای شما را نبسته ام ولی به قراردادها پایبند هستیم و تا ریال آخر آن را پرداخت می کنیم.

خبرنگاران سعادتمند خطاب به بازیکنان استقلال: تا ریال آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با همراهی مهدی نوروزی معاون مالی و محسن خمارلو معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد و با کادر فنی آبی پوشان جلسه ای را برگزار کرد.

سعادتمند دقایقی برای بازیکنان آبی پوشان به صحبت پرداخت.

مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان استقلال گفت: می خواستم از شما بابت تلاش هایتان در آبادان تشکر کنم. بحث فنی یک طرف و بحث گرما یک بحث دیگر بود. ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم. از سید حسین حسینی که آخرین نفر بود تا شیخ که نوک تیم بود، همه تلاش کردند. آمارهای دوندگی تان را مشاهده کردم و دیدم که در سطح جهانی و بالای 11 کیلومتر دویدید. از شما بازهم تشکر می کنم و امروز پاداش ناقابلی هم بابت تلاش های تان به حسابتان واریز شد.

وی اضافه نمود: در هفته آینده چند قرارداد خوب می بندیم که درآمد پایدار برای باشگاه ایجاد شود. این می تواند دغدغه مالی شما را کاهش دهد و ما یعنی باشگاه استقلال را به یک شرکت بدل کند. چند سالی است که به هر دلیلی قهرمان نشده ایم ولی ما استقلالیم و در توان تک تک شما و کادر فنی این را می بینم که بتوانید دل هواداران را شاد کنید. امیدواریم در بازی های لیگ و حذفی پیروز باشید.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر اقدام کرده ایم. بهترین هتل قطر را برای شما رزرو کرده ایم چون معتقدم یک ایرانی لایق بهترین هاست. بهترین ها از جمله، لباس، مسکن و هر چیز دیگر. حتی از تیم های سعودی برای سفر به قطر، زودتر اقدام کرده ایم. امیدوارم پیروز باشید و خیلی دلم می خواهد بازی های باقی مانده را با حداکثر امتیاز تمام کنیم.

سعادتمند گفت: زمان دقیق نمی دهم ولی تلاش می کنیم خیلی زود بخش دیگری از مطالبات شما را هم پرداخت کنیم. درست است که من این قراردادها را نبسته ام ولی به قراردادها پایبند هستیم و تا ریال آخر آن را پرداخت می کنیم.

پیش از شروع تمرین،فرهاد مجیدی دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت. او آخرین توصیه های تاکتیکی خود را بازگو کرد تا آنها با شناخت بیشتری در مقابل نساجی مازندران در زمین حاضر شوند.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی ربانی تمرینات سرعتی داشتند و سپس فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین را در برنامه خود قرار دادند.

مجیدی برای شاگردانش تمرینات تاکتیکی در نظر گرفت و آنها زیر نظر سرمربی شان به تمرین سانتر از جناحین، شوت زنی، حرکت در عمق و ضربات ایستگاهی پرداختند.

دروازه بان های استقلال زیر نظر مربی دروازه بانان استقلال به تمرینات پرداختند.

بخش اصلی و انتهای تمرین امروز استقلالی ها فوتبال درون تیمی در بخشی از زمین بود که با نظارت فرهاد مجیدی و دستیاران او برگزار شد.

بعد از انتها تمرین بازیکنان استقلال راهی هتل المپیک شدند تا اردوی شبانه روزی شان را در این محل برگزار کنند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه دوم مرداد در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

تیم فوتبال استقلال با کسب 41 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی مسابقات واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سعادتمند خطاب به بازیکنان استقلال: تا ریال آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سعادتمند خطاب به بازیکنان استقلال: تا ریال آخر قراردادتان را پرداخت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید