تاکید بر توسعه روابط فرهنگی - هنری ایران و پاکستان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرگزاری خبرنگاران- رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در دیدار با مدیرکل شورای ملی هنر های پاکستان بر توسعه روابط فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

تاکید بر توسعه روابط فرهنگی - هنری ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آمیتیس تک، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در دیدار با مدیرکل شورای ملی هنر های پاکستان بر توسعه روابط فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

احسان خزاعی رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد با خانم فوزیه سعید مدیرکل شورای ملی هنر های پاکستان (PNCA) دیدار کرد و پیرامون تعمیق روابط فرهنگی و هنری دوجانبه به گفتگو پرداخت.

در این دیدار طرفین ضمن یادآوری روابط عمیق و قدیمی، مذهبی، فرهنگی و تمدنی بین دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر روابط فرهنگی، شناسایی و استفاده از ظرفیت های موجود دو کشور ایران و پاکستان در حوزه هنر تاکید کردند.

فوزیه سعید مدیرکل شورای ملی هنر های پاکستان در این دیدار ضمن خیرمقدم به احسان خزاعی رایزن فرهنگی جدید کشورمان به پاکستان گفت: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دو کشور همسایه و مسلمان هستند از این رو روابط عمیق فرهنگی، هنری و تاریخی آن ها مثال زدنی است.

وی ضمن تاکید بر آمادگی شورای ملی هنر های پاکستان برای همکاری با نهاد های ایرانی برای تحکیم تعاملات فرهنگی گفت: زمینه برگزاری نمایشگاه های هنری مختلف را برنامه ریزی کردیم و خواهان بررسی آن با مسئولین فرهنگی ایران هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تاکید بر توسعه روابط فرهنگی - هنری ایران و پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر توسعه روابط فرهنگی - هنری ایران و پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید