بازی The Division Resurgence برای اندروید و iOS معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، کمپانی یوبی سافت به تازگی از بازی رایگان Tom Clancys The Division Resurgence برای پلتفرم های اندروید و iOS رونمایی نموده است.

بازی The Division Resurgence برای اندروید و iOS معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی نقش آفرینی و تیراندازی سوم شخص دارای یک کمپین کاملا نو و مستقل از سری The Division است که دیدگاه نوی را در خصوص رویدادهای کلیدی داستان مجموعه ارائه می دهد. بازی در نیویورک آمریکای معاصر پس از بحران اتفاق می افتد که در آن شیوع نوعی ویروس، باعث هرج و مرج و فروپاشی دولت شده است. ماموریت شما بازگرداندن صلح، محافظت از غیرنظامیان در برابر گروه های متجاوز و یاری به آن ها برای ساختن آینده ای بهتر است.

از طرفی دنیا باز و گسترده بازی با جلوه های بصری باکیفیت آن را می توانید به صورت تک نفره یا کوآپ کاوش نموده و انواع فعالیت های بازیکن در مقابل محیط (PvE)، ماموریت های داستانی و فرعی را تجربه کنید. لازم به ذکر است که کنترل های بازی و رابط کاربری آن به طور خاص برای اطمینان از تجربه ای روان و سرگرم کننده روی موبایل طراحی شده اند.

در بازی بعلاوه کلاس های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها از توانایی های خاصی برخوردار هستند. برای باز کردن سلاح های نو و ابزارهای منحصر به فرد هر یک از این شخصیت ها، باید سطح آن ها را ارتقا دهید. از طرفی تعداد زیادی تجهیزات و سلاح های مختلف وجود دارند که با جمع آوری آیتم های مختلف می توانید آن ها را بسته به سبک بازی خود شخصی سازی کنید.

Tom Clancys The Division یک سری اکشن آنلاین است که به وسیله Massive Entertainment پیشرفته و در سال 2016 اولین نسخه از آن منتشر شد. بازی با عناصر نقش آفرینی و بعلاوه المان های کوآپ و چند نفره آنلاین در دسترس نهاده شد و نقدهای ضد و نقیضی را دریافت کرد. این بازی بعلاوه اولین بازی ساخته شده با موتور بازی سازی اسنودراپ بود. در ادامه دنباله این بازی در سال 2019 منتشر شد و نمرات بهتری را کسب کرد.

بازی رایگان The Division Resurgence در حال حاضر تاریخ انتشار خاصی ندارد اما ثبت نام نسخه آلفا برای اندروید و iOS از این نشانی قابل انجام است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی The Division Resurgence برای اندروید و iOS معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Division Resurgence برای اندروید و iOS معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید