حالت تاریک واتس اپ همگانی شد!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، طبق اعلام واتس اپ، آپدیت و به روزرسانی شده این پیام رسان با قابلیت حالت تاریک در هر دو پلت فرم اندروید و آی اواس در روز های آینده به فروشگاه های آنلاین اپل استور و گوگل پلی استور افزوده شده و خواهد آمد.

حالت تاریک واتس اپ همگانی شد!

واتس اپ خاتمه گفت که از این پس همه کاربران اندروید و iOS قادر خواهند بود به قابلیت حالت تاریک در این پیام رسان دسترسی داشته باشند. بعد از آنکه واتس اپ به عنوان یکی از بزرگ ترین و پیروز ترین زیرمجموعه های فیس بوک، روی قابلیت حالت تاریک (dark mode) گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی اواس کار می کرد و در نسخه بتا و آزمایشی نیز امکان استفاده از آن را برای کاربران علاقه مند و داوطلب ایجاد کرده بود، حالا با انتشار خبری جدید اعلام کرده است که این قابلیت از این پس در اختیار همه کاربران این اپلیکیشن پیام رسان قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام واتس اپ، آپدیت و به روزرسانی شده این پیام رسان با قابلیت حالت تاریک در هر دو پلت فرم اندروید و آی اواس در روز های آینده به فروشگاه های آنلاین اپل استور و گوگل پلی استور افزوده شده و خواهد آمد.

با توجه به اینکه در چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode) برای سرویس و نرم افزار های اندرویدی نظیر یوتیوب و اندروید مسیجز بودیم، چندی پیش بود که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ گفت قصد دارد به زودی کاربران اندرویدی خود را از این قابلیت محبوب برخوردار کند.

منبع: فرادید

به "حالت تاریک واتس اپ همگانی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت تاریک واتس اپ همگانی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید