افزایش املاک شهرداری تهران با سند تک برگ

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران (پانا) - معاون معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به ابلاغ طرح جامع ساماندهی املاک شهرداری به منطقه ها 22 گانه گفت تا سرانجام سال تعداد املاک شهرداری که سند تک برگ دارند افزایش می یابد.

افزایش املاک شهرداری تهران با سند تک برگ

به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری ابوالفضل فلاح با اعلام این خبر در جلسه ساماندهی و شناسایی املاک منطقه ها(1 و 13) اضافه کرد: ما روی مولدسازی املاکی کار می کنیم که سند تک برگ دارند، همه اسناد ما قابلیت مولدسازی ندارند و در حال حاضر بخشی از آنها این قابلیت را دارند.

وی ادامه داد: مزیت سند تک برگ این است که چون سازوکار آن سامانه ای است، قابلیت جعل و دستکاری ندارد؛ هم اکنون نیز در حال تفاهم با سازمان ثبت اسناد و املاک هستیم تا سرعت عمل بالا برود. تعداد زیادی اسناد برای تک برگی شدن ارسال شده است اما هنوز به عدد مناسبی نرسیدیم و باید کوشش کنیم این تعداد افزایش پیدا کند.

فلاح اظهار امیدواری کرد با ساختاری که ایجاد شده املاک همه منطقه ها شناسایی و اسناد تک برگی آن مشخص تکلیف گردد و تا سرانجام سال به حد قابل قبولی برسد.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست در مورد شناسایی املاک در منطقه ها (1 و 13)، شیو ه نامه اجرایی ستاد ساماندهی اسناد و املاک و فهرست املاک تخلیه شده در منطقه ها فوق الذکر بحث و گفتگو شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افزایش املاک شهرداری تهران با سند تک برگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش املاک شهرداری تهران با سند تک برگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید