8 خط داستانی مخفی در الدن رینگ که از آن ها غافل شدید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، دنیا باز الدن رینگ دست کمی از یک اثر هنری ندارد. سرزمین های میانی مملواند از مأموریت ها، سلاح ها و شخصیت های رنگارنگ که منتظرند به وسیله شما بازیکنان کشف شوند. با پیشروی در طول این بازی نو سول بورن و باز کردن نواحی اضافی به تأثیرگذاری بر روی زندگی آن هایی که پیش از این ملاقاتشان کردید ادامه می دهید و در عین حال در راستا مأموریت ها و مکالمات نو نیز قدم بر می دارید.

8 خط داستانی مخفی در الدن رینگ که از آن ها غافل شدید

با در اختیار داشتن چنین قلمروی منسجم و عظیمی، غافل شدن از تعدادی مأموریت و شخصیت هایی که در سرتاسر بازی پراکنده شده اند دور از انتظار نیست. حتی شخصیت هایی که پیش از این با آن ها دیدار نموده اید ممکن است خطوط داستانی داشته باشند که در جهات غافل گیرنماینده ای پیشروی نمایند. در این مقاله ما به تعدادی از این خطوط داستانی که بسیاری از بازیکنان از آن ها غافل شده اند می پردازیم.

8- مأموریت کامل رودریکا

در ساعات اولیه انجام بازی الدن رینگ ممکن است با شخصیت غیرقابل بازی ای به نام رودریکا رو به رو شوید که نزدیک چک پوینت کلبه استورم هیل (Stormhill Shack) نشسته است. با صحبت با رودریکا متوجه می شوید تمامی افرادی که او با آن ها به سرزمین های میانی آمده قلمه زده شده اند که به نظر سرنوشتی هولناک می آید. اگر تمامی گزینه های دیالوگ های او را در اینجا انتخاب کنید رودریکا به شما حرکت Sitting Sideways به همراه آیتم Spirit Jellyfish Ashes را هدیه می دهد. او بعلاوه به شما مأموریت رساندن یک پیغام را می دهد و حتی می توانید آیتمی که در نزدیکی ارگ بارو (Rampart Tower) پیدا نموده اید به او بدهید.

رودریکا بعداً در دژ میزگرد (Roundtable Hold) پیدایش می گردد. ناحیه ای در بازی که به عنوان محل فعالیت های شما عمل می نماید (مثل معبد حلقه آتش (Firelink) در بازی های گذشته دارک سولز). او از انگیزه اش برای پیدا کردن هدف خود با شما حرف می زند و تنها با صحبت کردن با آهنگر هیوگ درباره او متوجه می شوید که هیوگ معتقد است او پتانسیل تبدیل شدن به یک مقدارگر اشباح (Spirit Tuner) را دارد. بسیاری از بازیکنان متوجه نمی شوند که اگر با این دو به مقدار کافی صحبت کنید و راضی شان کنید با هم همکاری نمایند رودریکا به عنوان یک فروشنده مقدار نماینده اشباح (Spirit Tuning) برای شان باز می گردد و به آن ها اجازه می دهد خاکسترهای اشباح (Spirit Ashes) خود را آپگرید نمایند.

7- رانی جادوگر و شمشیر بزرگ مهتاب

یکی از لحظات مشهوری که بازیکنان نو الدن رینگ اغلب اوقات از آن غافل می شوند رویارویی با جادوگری در کلیسای اِله (Church of Elleh) است که خودش را رِنا معرفی می نماید. پس از دریافت اسب خود شما باید شب هنگام به کلیسا بازگردید تا او پدیدار گردد و برخی بازیکنان گزارش داده اند که چنین اتفاقی رخ نمی دهد مگر اینکه از سفر سریع به کلیسا در شب بهره ببرید. این یک فرایند عجیب اما ضروری است زیرا رنا به شما قدرت احضار خاکسترها را می دهد، متحدان سترکی که به شما در نبرد یاری می رسانند.

به سرعت تعیین می گردد این جادوگر با شما کاملاً روراست نیست و باری دیگر با او در فراز رانی (Rannis Rise) دیدار می کنید. برجی که در اعماق ناحیه لیورنیای دریاچه ها (Liurnia of the Lakes) بر بالای آموزشگاه رایا لوکاریا (Raya Lucaria academy) واقع شده است. در اینجاست که او فاش می نماید نام او رنا نیست. او در حقیقت رانی است جادوگری مهم و به نام. ماموریتی که در پی آن دریافت می کنید یکی از درگیرنماینده ترین و طولانی ترین مأموریت ها در بازی می باشد. المان های بسیاری وجود دارند که نادیده گرفتنشان آسان است اما اگر مأموریت را به خاتمه برسانید جوایز چشمگیری در خاتمه انتظارتان را می کشند. نه تنها این مأموریت جزئیات و اطلاعات شگفت انگیزی درباره داستان بازی برملا می نماید بلکه به شما این فرصت را می دهد تا شمشیر معروف مهتاب را نیز به دست بیاورید.

6- بلید مرد گرگی

بلید جنگجویی نیمه گرگ است که در برخی از صفحات بارگذاری بازی می توان او را دید. تعیین می گردد این شخصیت تا حدی مهم است و اگر مأموریت رانی را پیدا کنید با او دیدار خواهید کرد اما برخی بازیکنان ممکن است او را در محل اولیه حضورش در ویرانه های میستوود (Mistwood Ruins) پیدا ننموده اند.

با گذر از میستوود ممکن است زوزه گرگی را بشنوید که گاهی اوقات بیشتر به یک زوزه های یک انسان شباهت پیدا می نماید. اگر از بازرگان کیل درباره این صدا پرس و جو کنید او به شما حرکت Finger Snap را نشان می دهد و اگر بتوانید بلید را نشسته در نقطه مرتفعی در آن ناحیه پیدا کنید استفاده از این حرکت تنها راهی است که او را وادار به پایین پریدن و تعامل با شما می نماید. این تعامل منجر به آغاز مأموریت او می گردد.

5- خیاط و درخت سخنگو

باک خیاط یکی از مرموزترین شخصیت های الدن رینگ است. او اولین بار در نزدیکی پل مِرکواتر در Limgrave دیده می گردد با این حال ممکن است شما بی توجه از او گذر نموده باشید. این به این علت است که باک در واقع نفرین شده و وقتی شما برای اولین بار از مقابلش رد می شوید او تنها یک درخت کوچک است. اگر متوجه شوید که دارد صدایتان می نماید، حمله به درخت شرایط او را تغییر داده و مأموریت او را آغاز می نماید. این امر در نهایت به شما اجازه می دهد لباس هایتان را به صورت رایگان در چک پوینت های بازی تغییر دهید.

4- الکساندر مشت آهنین

الکساندر که به مشت آهنین شناخته می گردد جنگجویی درشت قامت است که به جای سر و بدن یک پاتیل دارد. او شخصیت مورد علاقه طرفداران در ویدیوهای منتشر شده از الدن رینگ بود اما بسیاری از بازیکنان فرصت یاری کردن به او را از دست می دهند. الکساندر در نزدیکی ناحیه استورم هیل در زمین گیر نموده است. اگر پیروز شوید او را آزاد کنید به شما یک ایموت و تکه ای Exalted Flesh می دهد و پس از آن در نقاط مختلفی از بازی سر و کله اش پیدا می گردد. او حتی به شما در جنگیدن با بأس های سخت بازی یاری می نماید. الکساندر بعلاوه اطلاعات بیشتری درباره فستیوالی که در کیلید (Caelid) برگزار می گردد در اختیار بازیکن می گذارد.

3- معجون سلویس و نفلی لو

الدن رینگ چندین بار به شما فرصت می دهد با جنگجوی مکدر شده دیگری به نام نفلی لو رو به رو شوید. او اولین بار در قلعه استورم ویل نزدیک چک پوینت Secluded Cell دیده می گردد و به عنوان یک احضار برای شما در نبرد با بأس ناحیه، گادریک قلمه شده، فعال می گردد. بعداً نفلی در نزدیکی اتاق پدرش گیدیون در دژ میزگرد حضور پیدا می نماید و پس از آن در نزدیکی ورودی روستای Albinaurics. صحبت با نفلی دست کم یک بار آن هم وقتی که در دژ میزگرد حاضر است مأموریت دیگری را باز می نماید که در Rannis Rise آغاز می گردد. در اینجا شما حالت شبح وار سلویس، جادوگری در خدمت رانی، را پیدا می کنید. سلویس از شما می خواهد او را در جایی که بدن واقعی اش قرار گرفته است دیدار کنید و در آنجا به شما معجونی می دهد که می توانید یا به نفلی بدهید یا به پدرش. این مأموریت معضل اخلاقی جالبی را ارئه می نماید، جایزه خوبی دارد و علی رغم انتخابی که خواهید کرد سلویس را به عنوان تاجر طلسم ها آزاد می نماید.

2- رابطه میان دی و فیا

بازیکن با شخصیت های دی و فیا به طور جداگانه در طی سفرهایش رو به رو می گردد. دی شکارچی مردگان را می توان نزدیک روستای Summonwater در ناحیه Limgrave پیدا کرد که به شما خطرات آنجا را گوشزد می گردد. اگر پیروز شوید بأس ناحیه را شکست دهید او را بعداً در دژ میزگرد می بینید که به شما مأموریت جمع کردن آیتم ریشه مرگ (Deathroot) از بأس های به خصوص را به شما می دهد. او حتی در نقش تاجر در بازی فعالیت می نماید.

فیا در دژ میزگرد حضور دارد و در یک اتاق نشسته است. او در عوض تقویت بنیه تان (stamina) شما را بغل می نماید که به مقدار ناچیزی از سلامتتان کم می نماید. شاید در ابتدا به نظر برسد که تمام نقش او در بازی به این عمل خلاصه می گردد اما اگر پس از بازدید از ناحیه Altus Plateau پیش او بازگردید او به شما چاقویی می دهد تا آن را به دی تحویل دهید. آنچه در ادامه رخ می دهد ماموریتی جالب و تاریک است که دو شخصیت را به هم متصل می نماید و چندین خاتمه محتمل برای داستان ها آن ها را در بردارد.

1-پچز

پچز شخصیت دردسرسازی است که در عناوین دیگر فرایم سافتور حضور داشته و در بازی الدن رینگ نیز حضور دارد. البته ندیدن او بسیار آسان است. اولین بار او را در ناحیه غار مرکواتر می توان پیدا کرد که در اینجا به عنوان بأس ناحیه عمل می نماید. وقتی نوار سلامتش به حد کافی کم گردد پچز سعی می نماید تسلیم گردد. پذیرفتن تسلیم پچز به شما اجازه می دهد آیتم های بیشتری را از لانه اش بردارید. پس از آن پچز آغاز به تغییر مکان به نواحی مختلف نقشه می نماید. او در نهایت در عمارت آتشفشان (Volcano Manor) ساکن می گردد و پیدا کردن او در آنجا ماموریتی را آغاز می نماید که بسیاری بازیکنان از انجام آن غافل شده اند.

منبع: The Gamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 خط داستانی مخفی در الدن رینگ که از آن ها غافل شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 خط داستانی مخفی در الدن رینگ که از آن ها غافل شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید