5 هدف پرسپولیس از بازی با ذوب آهن

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تیم پرسپولیس امروز در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

5 هدف پرسپولیس از بازی با ذوب آهن

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک آنلاین، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، روز پنجشنبه سومین ملاقاتش در فصل نو را برگزار خواهد نمود. پرسپولیس در این روز به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود؛ مسابقه ای که سرخپوشان در آن چند هدف مهم را دنبال می نمایند.

حفظ رکورد صددرصدی

همانطور که می دانید پرسپولیس در سال خورشیدی جاری تمامی مسابقات رسمی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این یک رکورد بسیار خاص است که طبیعتا حفظ آن می تواند برای سرخپوشان جذابیت ویژه ای داشته باشد. به علاوه رجحان در برابر ذوب، روند کسب امتیازات کامل در لیگ بیست وسوم را هم برای سرخ ها حفظ خواهد نمود.

سومین کلین شیت

پرسپولیس که اواخر دوران پیش فصل و در مسابقات محبت آمیز گل های نگران نماینده ای دریافت می کرد، در شروع مسابقات رسمی توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. علیرضا بیرانوند، برنده دستکش طلایی فصل گذشته، در 2ملاقات ابتدای فصل در برابر آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز پیروز به بسته نگه داشتن دروازه خودی شده و طبیعتا دلش نمی خواهد این روند به همین زودی متوقف گردد.

ناپلئون نباش!

پرسپولیس در هر دو ملاقات ابتدای فصل خود پیروزی های حداقلی به دست آورده است؛ 2برد یک بر صفر مقابل آلومینیوم و تراکتور. این نوع پیروزی ها از سوی طرفداران فوتبال ناپلئونی نامیده می گردد و حتی جواد نکونام هم در نشست خبری بعد از بازی با ملوان، در پاسخ به انتقادها از رجحان یک گله تیمش گفت: برخی تیم ها بازی های زیادی را با این نتیجه می برند و کسی از آنها ایراد نمی گیرد. روشن است منظور نکونام چیست؛ پس رجحان با نتیجه ای پرگل تر می تواند از اهداف بعدی قرمزها در ملاقات با ذوب آهن باشد.

گلزنی مهاجمان

2گل پرسپولیس در ابتدای فصل را یک مدافع و یک هافبک زده اند. خط حمله سرخپوشان فقیر است و از این خط فقیر، هنوز هیچ گلی نروییده. بازی خانگی با ذوب آهن می تواند شروع این اتفاق خوشایند باشد. مخصوصا گلزنی احتمالی شهاب زاهدی، این بازیکن را از زیر فشار نقدها خارج خواهد نمود.

اختلاف را توجیه کن!

ترانسفر مارکت می گوید پرسپولیس با بازیکنانی به ارزش مجموعا 14میلیون یورو، با اختلاف گران ترین تیم ایران به شمار می آید. این در حالی است که ارزش بازیکنان ذوب آهن جمعا کمتر از 7میلیون یورو تخمین زده شده است. طبیعتا انتظار می رود بخشی از این تفاوت فاحش، از نظر فنی هم در زمین بازتاب داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس باید نشان بدهند به مقدار برچسبی که خورده اند، ارزش دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "5 هدف پرسپولیس از بازی با ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هدف پرسپولیس از بازی با ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید