پیشنهاد مهم رئیس دانشگاه آزاد به دانشجویانی که نمی توانند شهریه گران بپردازند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بعضی رشته ها در شهرهای منطقه محروم تا 5 درصد بیشتر افزایش شهریه نداشته اند.

پیشنهاد مهم رئیس دانشگاه آزاد به دانشجویانی که نمی توانند شهریه گران بپردازند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک آنلاین، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد که پرداخت شهریه برای آن ها مشکل است، می توانند به دانشگاه هایی با شهریه کمتر درخواست انتقالی دهند.

او با بیان اینکه رشته محل های دانشگاهی شهریه دانشگاه آزاد را معین می نماید، اضافه کرد: برای مثال، شهریه رشته حقوق در دانشگاه تهران مرکز با رشته حقوق در ملارد کاملا فرق دارد.

طهرانچی بیان نمود: بعضی رشته ها در شهرهای منطقه محروم تا 5 درصد بیشتر افزایش شهریه نداشته اند. اندازه شهریه دانشگاه آزاد برای تمام واحدها از 5 تا 39 درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان نمود: سال جاری میانه افزایش حقوق کارکنان حدود 33 درصد بوده با اینکه هیئت دولت حقوق پایه را تا 57 درصد افزایش داده است.

طهرانچی تاکید نمود: وزارت علوم هم افزایش شهریه ها را از 20 تا 40 درصد برای تمام دانشجویان مطرح نمود، اما دانشگاه آزاد کمتر از 20 درصد شهریه هم دارد.

او اضافه کرد: دانشجویانی که در بعضی دانشگاه ها اندازه پرداخت شهریه برایشان بالاست می توانند به راحتی به محل دانشگاه هایی که شهریه کمتری دارند درخواست جابه جایی دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد مهم رئیس دانشگاه آزاد به دانشجویانی که نمی توانند شهریه گران بپردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مهم رئیس دانشگاه آزاد به دانشجویانی که نمی توانند شهریه گران بپردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید