پرداخت وجه به پارکبانان سامانه ای شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای شهر تهران مبلغ پارک حاشیه ای از هزار و600 برای دو ساعت اول به ازای هر نیم ساعت به 2 هزار و 200 تومان رسید، گفت: پارکبانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت نمایند.

پرداخت وجه به پارکبانان سامانه ای شد

به گزارش ایسنا، مجتبی شفیعی در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع وبلاگ آمیتیس تک با اشاره به بهای خدمات حوزه حمل و نقل که امروز (یکشنبه) به تصویب رسید، گفت: بحث مشخص عوارض تردد در طرح ترافیک سال 1402 افزایش 20 درصدی داشت و نرخ پایه از 43 هزار و 800 به حدود 52 هزار و 500 تومان افزایش یافت، اما سایر روش های کنترل طرح، تغییری نمی کند.

وی با اشاره به حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ ها، اضافه نمود: این مبلغ از 4 هزار و 900 تومان برای ساعت اول خودرو ها و برای وانت بار ها در پارکینگ های سطح یک به 6 هزار و 800 تومان افزایش یافت. بعلاوه بهای خدمات پارکینگ غیر مسقف از 2 هزار و800 تومان تا 5 هزار و 400 تومان مشخص شد.

شفیعی درباره بهای پارکینگ موتور ها گفت: بهای پارکینگ موتور ها نیز از 1600 تومان برای یک ساعت اول به 2 هزار و 200 تومان افزایش یافت.

وی درباره پارک حاشیه ای نیز اظهار کرد: مبلغ پارک حاشیه ای از 1600 برای دو ساعت اول به ازای هر نیم ساعت به 2 هزار و 200 تومان رسید البته پارک حاشیه ای هنوز اجرایی نشده و برای 75 هزار پارک قرارداد بسته شده است و برای سال آینده 120 هزار پارک حاشیه ای ایجاد می گردد که کل عایدی حاصل از پارک حاشیه ای باید برای حمل و نقل عمومی صرف گردد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول به وسیله پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت نمایند؛ بلکه به وسیله سیستم های هوشمند این مبلغ دریافت می گردد به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه ای را ندارد و هر پرداختی سامانه ای است.

منبع: فرارو

به "پرداخت وجه به پارکبانان سامانه ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وجه به پارکبانان سامانه ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید